quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou niet weten wie er door moeten.
Renske, Angelique en Ariel maar denk ik
Wat heb jij met dat geslachtquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Tot nu toe dus 3 jongens en 5 meisjes in de finale....
Volgende week dus zéker 2 of 3 jongens door, anders kloppen de aantallen niet meer....
GO Harm
Ach, vergeet niet dat het voor velen de eerste keer is dat ze live voor een grote audience zingen. De zenuwen kunnen ze dan behoorlijk parten spelen. Het mooie van Idols is is dat je de kandidaten echt kan zien groeien!quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Renske.Hoe onverwacht. En ze zong verschrikkelijk.
![]()
Ze zingt wel goed, en heeft een leuke uitstralingquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:41 schreef PeRi het volgende:
Renske. Flikker op. Echt.
Heel simpel, als er te weinig jongens in de finale zitten SMSsen er minder vrouwen....quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat heb jij met dat geslacht
Ga nu hopen dat er volgende week weer 3 vrouwen door gaan
Same herequote:Op zaterdag 10 december 2005 22:43 schreef Dizer het volgende:
Ik ben iig blij dat Davide niet door is.
Inderdaad. Hoewel Harm wel door mag, maar dan wel dus de rest vrouwenquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat heb jij met dat geslacht
Ga nu hopen dat er volgende week weer 3 vrouwen door gaan
Ik was daar al bang voor. Clarissa kan heeeeeel mooi zingen maar heeft iet de uitstraling..quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:46 schreef Insomaniac het volgende:Renske
door ten koste van Clarissa, welk een bullshit.
Aaron John Legendquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:45 schreef _Boo_ het volgende:
Welke liedjes hebben Ariel en Aaron gezongen?
Ik moet zeggen, heb niet zoals vorig jaar dat ik me aan mensen zwaar irriteer dat ik ze een nekschot gun. Howel I-Jay een beetje in de buurt komtquote:
Ariel Nelly furtadoquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:45 schreef _Boo_ het volgende:
Welke liedjes hebben Ariel en Aaron gezongen?
Waren er paar echt niet zo lekker vandaagquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, heb niet zoals vorig jaar dat ik me aan mensen zwaar irriteer dat ik ze een nekschot gun. Howel I-Jay een beetje in de buurt komt
Had dan een willekeurig ander door laten gaan, maar nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was daar al bang voor. Clarissa kan heeeeeel mooi zingen maar heeft iet de uitstraling..
Het July-Effect
Die gun ik haar inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:48 schreef superhero87 het volgende:
Allemaal stemmen op Clarissa bij de Wildcard![]()
Mensen die door zijn bedoel ik dan he?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waren er paar echt niet zo lekker vandaag
Renske ligt lekker bij het publiekquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Had dan een willekeurig ander door laten gaan, maar nietRenske
. Die heeft ook geen uitstraling.
HJ geilt nu eenmaal op haar....quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Had dan een willekeurig ander door laten gaan, maar nietRenske
. Die heeft ook geen uitstraling.
Wat doe jij hier? Loop je mij even uit te schelden dat ik Idols kijk...quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:49 schreef Mikkie het volgende:
Dus wie zijn er door?
Angelique
Aaron
Renske
en Ariel?
Clarisa heeft niet de uitstraling, maar ze moest door zodat ze zich kon ontwikkelen. Eens kijken of ze beter zou worden qua styling en persoonlijkheid, want zingen kan ze echt. Maar om nou Renske door te laten, come on.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:46 schreef Insomaniac het volgende:Renske
door ten koste van Clarissa, welk een bullshit.
Aardige keuzequote:Op zaterdag 10 december 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mensen die door zijn bedoel ik dan he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |