De disco lampjes komen,het zal wel weer gaan tegenvallen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
Er zijn een hoop lampen gedoofd in het huis het is er nu wel erg donker
Je moet toch wat, om de foto van die verdomde Rikkert op de achtergrond weg te werken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Erg mooi Gert, goed gebruik gemaakt van haar zwarte trui.![]()
Ja elke keer dat gejengel van Naat is slecht voor je oren.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:46 schreef regenworm het volgende:
De achtergrond muziek is erg zacht in het huis is wel erg jammer
Misschien houden ze rekening met ons, anders verstaan we de bewoners niet goed meerquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:46 schreef regenworm het volgende:
De achtergrond muziek is erg zacht in het huis is wel erg jammer
Ben bang dat je gelijk krijgt maar ik hou de moed er in.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De disco lampjes komen,het zal wel weer gaan tegenvallen.
Maar we houden moed.![]()
Meestal is er één stream met alleen muziekquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien houden ze rekening met ons, anders verstaan we de bewoners niet goed meer
Ze hebben toch ook mixen gekregen,die kunnen hard aankomen of is dat voor de milkshakes.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk krijgt maar ik hou de moed er in.
Het is nu maar te hopen dat ze allemaal verschrikkelijk dronken worden.
Ik denk dat het een hele dooie bedoeling gaat worden, iig ga ik straks wis en zeker de uitslag van Idols zien en dan mis ik denk ik niet zoveelquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk krijgt maar ik hou de moed er in.
Het is nu maar te hopen dat ze allemaal verschrikkelijk dronken worden.
Yep dat was onze Hummiequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:51 schreef Inca het volgende:
Hummie der alweer?
Die kan ik missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien houden ze rekening met ons, anders verstaan we de bewoners niet goed meer
Die van Lieske en ingrid nog niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:53 schreef Gert het volgende:
Twister.
Kunnen ze dat niet naakt doen of zo?
Die naat van Naat kennen we toch al.
Volgens mij heeft die ook al een paar borrels achter d'r kiezen.....quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:55 schreef Arliator het volgende:
Hummie geeft uitleg
Sorry 2x maar fok doet raar he........quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:56 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die ook al een paar borrels achter d'r kiezen.....![]()
Yupquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:57 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Sorry 2x maar fok doet raar he........
Zeker weten,word er elke keer afgegooid.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:57 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Sorry 2x maar fok doet raar he........
Kunnen ze gewoon niet alle andere fora's tijdelijk sluiten?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
Ze hebben ws. aanpassingen gedaan aan de server om de snelheid te kunnen garanderen, vandaar soms de disconnecties denk ik
Hier lopen ze nog perfect.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:03 schreef Gert het volgende:
Ja hoor, Idols is afgelopen.... de streams beginnen meteen te bufferen.
Hoiquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:07 schreef avonne het volgende:
Hallo allemaal
![]()
Feestje is nog niet begonnen zie ik?
Of is dit de rotzooi achteraf?
Moge het gezellig worden![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:07 schreef avonne het volgende:
Hallo allemaal
![]()
Feestje is nog niet begonnen zie ik?
Of is dit de rotzooi achteraf?
Moge het gezellig worden![]()
Zuipen gaan ze!! Al moet ik ze het zelf persoonlijk in de strot douwen. Zuipen kreng!quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi
Het zal een duf feestje worden of ze moeten gaan zuipen als een maleie maar dat gaat denk ik niet gebeuren
Lijkt me eerder een kotspartij worden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]Net een minuutje of 20 bezig. Maar ze zijn al wel een beetje teut van de fondue.
Mag ik meedoen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zuipen gaan ze!! Al moet ik ze het zelf persoonlijk in de strot douwen. Zuipen kreng!![]()
Dat hoort natuurlijk bij zo'n fout feestjequote:Op zaterdag 10 december 2005 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een kotspartij worden.
Eerst fondue,nu suikerspinnen en milkshakes en dan nog zuipen.
* flugeltje zit toch heftig te swingen achter de pjoeterquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
Oooooooooooooooo..... modern talking.... dat is écht "fout" fout.
Ja, beetje voorspelbaar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
Oooooooooooooooo..... modern talking.... dat is écht "fout" fout.
Ben je niet de enige hoor,vind deze foute muziek ook mooiquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje zit toch heftig te swingen achter de pjoeter
Laat je helemaal gaan! Ik ben gisteren al los gegaan, dan wel niet op een fout feest, maar tochquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Mag ik meedoen?
Tis toch minsten 15 jaar geleden dat ik zo'n leuk feestje had.....![]()
Ik moet meer aan de tandarts maandag denken.. o nee dat is de blendert.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje zit toch heftig te swingen achter de pjoeter
Dat deed ik niet hoor, dat was mijn duim, die heb ik soms niet onder controle!quote:
ben wel benieuwd waar je andere duim zich ongeveer bevond.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat deed ik niet hoor, dat was mijn duim, die heb ik soms niet onder controle!![]()
Inderdaad. Met z'n vijven feesten. Gezellig.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat deed ik niet hoor, dat was mijn duim, die heb ik soms niet onder controle!![]()
Heb je dan de Nathaliefilter nog niet op je pjoeter gezet? Werkt hier perfect!quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:16 schreef yellowfirst het volgende:
Het stemmetje van Nathalie , kan het niet meer aanhoren, ff kijken of ik die kan wegcomputeren.![]()
Het zakt nu al een beetje in.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:15 schreef ART het volgende:
[..]
Inderdaad. Met z'n vijven feesten. Gezellig.
En verplicht vrolijk doen, anders wordt BB boos...
Waren Chantal en Tanja er nog maar... wat nou verplicht vrolijk doen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:15 schreef ART het volgende:
[..]
Inderdaad. Met z'n vijven feesten. Gezellig.
En verplicht vrolijk doen, anders wordt BB boos...
Als ik nu zeg dat die zich op mijn muis bevond op het moment supreme, is dat dan een erg fout antwoord?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waar je andere duim zich ongeveer bevond.![]()
Het wordtquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:17 schreef Gert het volgende:
Wel apart: Roel zei tijdens de fondue dat dit het leukste etentje tot nu toe was. En Joost riep daarnet dat dit "het leukste feestje ooit" is. Ze zijn euforisch! Echt, dat wordt JANKEN straks.En kotsen waarschijnlijk, als ze zo doorgaan met de blender.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb je dan de Nathaliefilter nog niet op je pjoeter gezet? Werkt hier perfect!
Uhuh.quote:
Pfffff... zure mossel!quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:19 schreef ART het volgende:
Dit is een nog groter drama dan het hangen op de bank.
een stom dronken lieske lijkt wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh.
Behalve Lieske. Die zorgt wel weer dat ze vooral niet te veel drinkt en de controle verliest.
Net als jij??quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zorgt wel weer dat ze vooral niet te veel drinkt en de controle verliest.
Ok! Geen probleem, zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Muerte, verzoekje, wil je stoppen met het maken van de ideale nathalie caps? Je frustreert dizzy-lizzy ermee, en dat reageert ze weer op mij af![]()
Ben ik niet met je eens, er gebeurt nu meer dan dat hangen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:19 schreef ART het volgende:
Dit is een nog groter drama dan het hangen op de bank.
Dat had je niet moeten vragen!!quote:
Ik zapte even langs rond 19 uur. Toen zei ze dat ze hem al had hangen, dus ik hoop er het beste van.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
een stom dronken lieske lijkt wel leuk om te zien.
Als roel hier had gezeten dat had hij zijn broer naar de systeembeheer gestuurd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:21 schreef CartWOman het volgende:
Ik word er godverdomme telkens afgeflikkerd. Lekker als je streamverslegen schrijft.
Ja, geef je ook les in het maken van die caps?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ok! Geen probleem, zal het niet meer doen.
Eh.. nog meer wensen?![]()
Neu, geloof je wel. Jij bent altijd erg geconcentreerd op het maken van "mooie" caps, dus jij hebt geen tijd om er een slinger aan te geven.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat die zich op mijn muis bevond op het moment supreme, is dat dan een erg fout antwoord?![]()
Heb je die bij de kijkshop gekocht.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:24 schreef witste het volgende:
Suikerspin-ding heb ik wel gekocht, en werkt waanzinnig goed!!! Serieus aanrader!
Hier ook een,word je toch gek vanquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:21 schreef CartWOman het volgende:
Ik word er godverdomme telkens afgeflikkerd. Lekker als je streamverslegen schrijft.
Voor lief doen moet je bij Gert zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Ow, hoerenfeestje?![]()
Beetje lief tegen me doen graag, want ik heb koorts en Fok doet ook heel vreemd![]()
Oh ja, kan je ook net zo goed posten als je caps maakt?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=camsquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:25 schreef Sputnik het volgende:
mehh, favourites pc zijn wegiemand snel een link met de streams?
![]()
Die lef missen ze bij BB NLquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:25 schreef yellowfirst het volgende:
In die Engelse BB gooiden ze er een strip-tease danseres in, was zeer lachwekkend.![]()
op "refresh" klikken, gaat bij mij goed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:21 schreef CartWOman het volgende:
Eej moppie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Ow, hoerenfeestje?![]()
Beetje lief tegen me doen graag, want ik heb koorts en Fok doet ook heel vreemd![]()
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=camsquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:25 schreef Sputnik het volgende:
mehh, favourites pc zijn wegiemand snel een link met de streams?
![]()
Hier niet, heb al tig keer m'n browser moeten afsluiten, zat helemaal vast.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:27 schreef avonne het volgende:
[..]
op "refresh" klikken, gaat bij mij goed.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:27 schreef Muerte het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
Mijn iTunes bezorgt mij nu Eels. De nieuwe dubbelaar. Daar past straks een lekkere whiskey bij.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfffff... zure mossel!
Trek een fles open. De soundtrack is dik in orde, en we wachten rustig af hoe ze langzaam klef, emotioneel, jankerig en daarna ziek worden.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
Werkt goed, zo'n suikerspinapparaat
Werkt niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:27 schreef Muerte het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
Het ligt aan de fokserver daar kan je verder niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hier niet, heb al tig keer m'n browser moeten afsluiten, zat helemaal vast.
Heb alles gescanned, maar niks mis met mijn pjoeter
Dat gaat dus juist fout.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:27 schreef avonne het volgende:
[..]
op "refresh" klikken, gaat bij mij goed.
Ik zou hier graag een snedig antwoord op willen formuleren, maar daar ben ik dus te ziek voor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Gisteren weer een wieberen gegaan in Thailand aan de vogelgriep.
Ik zou niet gaan!! Al had dat ticket 10.000 euro gekost.![]()
Ja. Niet direct helemáal geen caps meer posten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja? Hoop drank?!quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, de bewoners worden ook ziek straks.
Hij zal toch niet echt naar me luisteren? Niemand luistert ooit naar me, dus ik verwacht het deze keer ook nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja. Niet direct helemáal geen caps meer posten.![]()
Hey Wicked.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Ow, hoerenfeestje?![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, geef je ook les in het maken van die caps?
Ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, kan je ook net zo goed posten als je caps maakt?
Moet eerlijk bekennen dat ik alleen maar je caps kan herinneren, geen posts, sorry![]()
Dank, dank, dank.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=garnier&show=cams
deze?
Ja, ook mooi en ook lekker. Maar ik vind die muziek in het BB-huis wel leuk eigenlijk, voor een keertje. Jeugdsentiment enzo. (al was Modern Talking echt té erg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:28 schreef ART het volgende:
[..]
Mijn iTunes bezorgt mij nu Eels. De nieuwe dubbelaar. Daar past straks een lekkere whiskey bij.![]()
Nog een beter voorstel, jij maakt de caps, maar stuurt ze dan op naar dizzy-lizzy, die ze vervolgens hier neer zetquote:
gewoon zes pakken suiker er in donderen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij zit er veel te weinig suiker in dat ding...
Ja, dat hoort: snel leeg, bij slobberwijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik drink er slobberwijn bij.Hmmm... eerste fles alweer leeg.
![]()
Ze hebben al lekker zitten pimpelen tijdens de fondue, en nu hebben ze cocktails.quote:
Ik vind die foute muziek best gezellig... maakt mij dat dan ook fout?quote:
toepasselijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:35 schreef ART het volgende:
If You See Natalie
by Eels
Girl,
Steady the trembling hand
That's what you do
Yep, je zit helemaal goed hierquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind die foute muziek best gezellig... maakt mij dat dan ook fout?![]()
Tuurlijk, geen probleem.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog een beter voorstel, jij maakt de caps, maar stuurt ze dan op naar dizzy-lizzy, die ze vervolgens hier neer zet![]()
Nee hoor,zitten dan nog meer fouten hierquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welnee, het is best leuke muziek alleen draaien ze het veeeeeeelllll te zacht.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was je voor dizzy... hallo trouwensquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[[url=http://img7.picsplace.to/img7/4/ScreenHunter_167.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Tuurlijk, geen probleem.
[afbeelding]
De server van Fok is nog fouter dan de muziek bij bbquote:
avondjesquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was je voor dizzy... hallo trouwens
Ik twijfel tussen nuchter blijven en strakjes alle paracetamol die ik in huis heb slikken, of een flinke borrel nemenquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben al lekker zitten pimpelen tijdens de fondue, en nu hebben ze cocktails.
Lallenglijenjankenkotsen wordt dat.![]()
Is het nog een optie om die stoute tyfus-bacteriën naar God te zuipen? Of ben je daarvoor te ziek?
Is dat een droogkapquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik dacht een fohn,maar het is zo,n soort droogkap.
Die roel op zijn kop heeft.
ik is ook foutquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee hoor,zitten dan nog meer fouten hier![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:46 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik is ook foutgoeieavond allemaal !!
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
Idols is nu klaar en ik geef weer acte de presencé
gmtaquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:50 schreef avonne het volgende:
Volgens mij is Hummie stomdronken.....
Vraag ik me ook steeds af.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:50 schreef jalla het volgende:
hoe kunnen ze nu de 5 meest vlakke mensen in het programma houden en de meer uitgesproken types eruit gooien??????
ow wat erg he, ik heb ook al zesentwintig keer overnieuw opgestart !!! grrrrrrr.......quote:
jallaquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:52 schreef jalla het volgende:
vooral van de mannen zijn de meest softie types erin gebleven
Ja superirritantquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
FOK loopt echt te kutten zeg, ik wil net gewoon een RE: posten zegt ie dat ik niet 2X dezelfde reactie kan plaatsen, wat vaag allemaal
Dat komt door die foute manier van stemmen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:50 schreef jalla het volgende:
hoe kunnen ze nu de 5 meest vlakke mensen in het programma houden en de meer uitgesproken types eruit gooien??????
Ik heb nog nergens last van, misschien gewoon veel gelukquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:52 schreef Minouishere het volgende:
[..]
ow wat erg he, ik heb ook al zesentwintig keer overnieuw opgestart !!! grrrrrrr.......
mwa... afgezien van Linda mis ik niemand als het om feestjes gaat.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:50 schreef jalla het volgende:
Het is een fout feestje dus mag het.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Godverdegodver, alweer kutten met eten dus![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:21 schreef CartWOman het volgende:
Ghehehe...quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen nuchter blijven en strakjes alle paracetamol die ik in huis heb slikken, of een flinke borrel nemen![]()
Ha, ze draaien alle hele foute muziek die ik heb ingevuld![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:56 schreef Minouishere het volgende:
Ja Roel, blijf vooral lekker met je handen in je zakken staan.........ipv opruimen zodat een ander erover uitglijdt !!!
Het zijn flauwe spelletjes maar ach alles beter dan dat ze de hele avond op hun reet gezetten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:55 schreef flugeltje het volgende:
Krijg een beetje het idee dat de regie allemaal spelletjes heeft verzonnen voor hun eigen vermaak. Flink wat drank bij hen neergezet en ze hebben hun eigen feestje. Zo te horen hebben ze de lol van hun leven.
Die zit zo te horen lekker aan de Sherry aan de andere kant van de muur.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Hummie is wel vaak 'aanwezig' vanavond
En niet de eerste keerquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zit zo te horen lekker aan de Sherry aan de andere kant van de muur.
Én eenquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zit zo te horen lekker aan de Sherry aan de andere kant van de muur.
Dat moet je toch echt anders zien, hij is gewoon homo (in de ontkennende fase) en voelt zich dus meer verwant met vrouwen.......quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:59 schreef jalla het volgende:
wel grappig om joost nu als the man bij al die vrouwen te zien : lol
Dan houd ik het maar bij de aspirine strakjes.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als je 38 of meer hebt, dan is de zuip-optie waarschijnlijk sowieso niet te doen.
Constant Mae Kong whiskey drinken....> je voelt je kiplekker en geen tyfus, ook geen vogelgriep.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben al lekker zitten pimpelen tijdens de fondue, en nu hebben ze cocktails.
Lallenglijenjankenkotsen wordt dat.![]()
Is het nog een optie om die stoute tyfus-bacteriën naar God te zuipen? Of ben je daarvoor te ziek?
Thaise whiskey is ook erg goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Constant Mae Kong whiskey drinken....> je voelt je kiplekker en geen tyfus, ook geen vogelgriep.![]()
![]()
Dan word het lastig streamenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef yellowfirst het volgende:
Mijn oren kunnen hoop verdragen maar die stem van Naat doet mijn agressie hoog oplopen, monitor vliegt straks nog door de kamer.![]()
valt nogal meequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef roseann18 het volgende:
hallo mensen, dolle boel zeg.
Hee, een kenner. *-) Sang Som werkt ook.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Constant Mae Kong whiskey drinken....> je voelt je kiplekker en geen tyfus, ook geen vogelgriep.![]()
![]()
Kapotte eieren, hártstikke leuk spelletjequote:
Je kan beter je boxen door de kamer gooien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef yellowfirst het volgende:
Mijn oren kunnen hoop verdragen maar die stem van Naat doet mijn agressie hoog oplopen, monitor vliegt straks nog door de kamer.![]()
We gaan nu snoepjes happen uit een waterbak,dit word te gekquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kapotte eieren, hártstikke leuk spelletje![]()
Wanneer krijgen we een stoelendans?![]()
eerst de grabbelton en dan zakdoekje leggenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mag snoep happen ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:05 schreef Morwen het volgende:
Het wil nog niet erg lukken met het hoerenfeestje volgens mij. Zodadelijk gaan ze nog koekhappen ofzo![]()
![]()
sinaasappel onder je kin door gevenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We gaan nu snoepjes happen uit een waterbak,dit word te gek![]()
Breng ze nou niet op ideëen!quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:05 schreef Morwen het volgende:
Het wil nog niet erg lukken met het hoerenfeestje volgens mij. Zodadelijk gaan ze nog koekhappen ofzo![]()
![]()
Ow wat ergquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:04 schreef jalla het volgende:
ik heb trouwens nog een nachtmerrie gehad dat ik in het big brother huis zat voor een dag (was soort prijs die ik gewonnen had)
het was vreselijk. Ik wist me geen houding te geven en zat continu ter denken: kom ik wel normaal over. met als gevolg dat ik helemaal niet normaal overkwam, en het idee l had voor heel nederland totaal voor lul te staan.
vraag me af of de deelnemers daar ook last van hebben gehad?
Denk dat het toch wel slim is van Hummie, want als ze alleen muziek hadden gehad was het denk ik erg saai geworden met z'n vijven.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:05 schreef Morwen het volgende:
![]()
Zegt Fok! iedere keer maar het staat er maar 1 x.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
FOK loopt echt te kutten zeg, ik wil net gewoon een RE: posten zegt ie dat ik niet 2X dezelfde reactie kan plaatsen, wat vaag allemaal
Maar dit is wel heel ernstig hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:06 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Denk dat het toch wel slim is van Hummie, want als ze alleen muziek hadden gehad was het denk ik erg saai geworden met z'n vijven.
Én een foute Hummiequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:07 schreef regenworm het volgende:
Een fout feest een foute fokserver en nu ook foute streams.
dat heet tegenwoordig blowen.....quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:07 schreef jalla het volgende:
hmm ze doen allemaal spelletjes die ik ook deed op verjaardagsfeestjes in de jaren 70
alleen het bowlen ontbreekt nog
Hummy heeft haar kinderfeestje eindelijk kunnen organiseren.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:06 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Denk dat het toch wel slim is van Hummie, want als ze alleen muziek hadden gehad was het denk ik erg saai geworden met z'n vijven.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Neehee, ik wil geen rapportjes naar Microsoft verzenden!!!!!!![]()
nee, die mis ik helemaal nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:08 schreef jalla het volgende:
DIDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
kom terug
Kan je soms beter wel doen, dan kunnen ze eventueel in een update de foutjes eruitvissenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is Hummie hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:10 schreef regenworm het volgende:
Hummie zit echt niet achter de microfoon.
Daar heeft ze haar hulpjes voor.
Deze kerel komt direct uit de aalsmeerse homo kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |