De disco lampjes komen,het zal wel weer gaan tegenvallen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
Er zijn een hoop lampen gedoofd in het huis het is er nu wel erg donker
Je moet toch wat, om de foto van die verdomde Rikkert op de achtergrond weg te werken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Erg mooi Gert, goed gebruik gemaakt van haar zwarte trui.![]()
Ja elke keer dat gejengel van Naat is slecht voor je oren.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:46 schreef regenworm het volgende:
De achtergrond muziek is erg zacht in het huis is wel erg jammer
Misschien houden ze rekening met ons, anders verstaan we de bewoners niet goed meerquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:46 schreef regenworm het volgende:
De achtergrond muziek is erg zacht in het huis is wel erg jammer
Ben bang dat je gelijk krijgt maar ik hou de moed er in.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De disco lampjes komen,het zal wel weer gaan tegenvallen.
Maar we houden moed.![]()
Meestal is er één stream met alleen muziekquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien houden ze rekening met ons, anders verstaan we de bewoners niet goed meer
Ze hebben toch ook mixen gekregen,die kunnen hard aankomen of is dat voor de milkshakes.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk krijgt maar ik hou de moed er in.
Het is nu maar te hopen dat ze allemaal verschrikkelijk dronken worden.
Ik denk dat het een hele dooie bedoeling gaat worden, iig ga ik straks wis en zeker de uitslag van Idols zien en dan mis ik denk ik niet zoveelquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk krijgt maar ik hou de moed er in.
Het is nu maar te hopen dat ze allemaal verschrikkelijk dronken worden.
Yep dat was onze Hummiequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:51 schreef Inca het volgende:
Hummie der alweer?
Die kan ik missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien houden ze rekening met ons, anders verstaan we de bewoners niet goed meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |