kindquote:
Je bent 't dus met me eens?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou ja, ieder blijkt op zijn eigen manier te werken, jij op de jouwe, ik op de mijne
Ik heb er ook 50 per pagina.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou ja, ieder blijkt op zijn eigen manier te werken, jij op de jouwe, ik op de mijne
kiesquote:
quote:
Nope, ik leg me erbij neer dat jij 1 page per topic heb en ik 7quote:
Het merendeel van de fokkers denk ikquote:
spiequote:
peilquote:
kelpquote:
plakquote:
kalkquote:
klikquote:
kiltquote:
stilquote:
luitquote:
inktquote:
pintquote:
Okee dan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:17 schreef PrintScreen het volgende:
Nope, ik leg me erbij neer dat jij 1 page per topic heb en ik 7![]()
Ja, of iig geen 999.quote:Het merendeel van de fokkers denk ik
tintquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee dan.
[..]
Ja, of iig geen 999.![]()
tietquote:
ietsquote:
Ja, handig als er 301 in een topic gaan zoals soms het geval is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
300 is eigenlijk wel genoeg dacht ik![]()
Op dat blauwe dinkie?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:51 schreef Arcee het volgende:
Overigens kun je zién wat voor instelling iemand heeft door even met de muis boven 't datum/tijd-linkje van de quote van iemand die diegene heeft gequoot te gaan staan en dan te kijken wat er voor de # staat.
Bij mij zie je dan: http://forum.fok.nl/topic/789334/1/999#32982702.
Quoot m'n post even opnieuw in die post van je als je wilt, ik had 't nog aangepast.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Op dat blauwe dinkie?
Daar staat als ik het bij jou doe ook 50 voor de #
Dan doe je 350
Had je net genoeg toen d_h en ik dat topic volgooide met multiposten
50 ja
stepquote:
patsquote:
Ik heb het... ik snap het... en je hebt gelijkquote:Op zondag 11 december 2005 00:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Quoot m'n post even opnieuw in die post van je als je wilt, ik had 't nog aangepast.
Traag kutforum ook.
stamquote:
*rondedansje doet*quote:Op zondag 11 december 2005 00:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb het... ik snap het... en je hebt gelijk
maatquote:
mastquote:
tramquote:
* PSje met Arcee meedanstquote:
raamquote:
merkquote:
Oe.quote:Op zondag 11 december 2005 00:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PSje met Arcee meedanst [afbeelding]
kerkquote: