pootquote:
lootquote:
lontquote:
loonquote:lont
Snel je quote veranderen hé?quote:
Oh, mogen zulke rare woorden ook?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Snel je quote veranderen hé?![]()
noob
Vond het in dit geval wel heel toepasselijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, mogen zulke rare woorden ook?
boom
ozonquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vond het in dit geval wel heel toepasselijk
zoom
koonquote:
kooiquote:
Same here........quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:48 schreef PrintScreen het volgende:
Ik wordt een beetje gek van Fok!, foutmelding na foutmelding en mijn browser is al 3 keer vastgelopen
Heb het ook al het topic van danny gemeld, wil gewoon ff zeiken
Zeiken is okee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:48 schreef PrintScreen het volgende:
Ik wordt een beetje gek van Fok!, foutmelding na foutmelding en mijn browser is al 3 keer vastgelopen
Heb het ook al het topic van danny gemeld, wil gewoon ff zeiken
mooiquote:
quote:
hooiquote:
ahoiquote:
haaiquote:
Irritant hé?quote:
Dank u... dank uquote:
Geen dank.quote:
haarquote:
raamquote:
Kon dat toch niet zomaar aannemen?quote:
Ja...om de haverklap is het raak. Wedden dat ik ook bij deze post een foutmelding krijg?quote:
raakquote:
kaasquote:
smakquote:
marsquote:
page 2quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:01 schreef PrintScreen het volgende:
ik kan niet eens meer op page 2 komen nu
Dan maar op deze manier proberen
krasquote:
quote:
starquote:
dan blijf je helemaal scrollenquote:
rustquote:
Hoezo? Geen de End-toets.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:05 schreef PrintScreen het volgende:
dan blijf je helemaal scrollen
50 hier dus
turkquote:
kurkquote:
quote:
tuurlijk wel, maar om bijvoorbeeld 1 post terug te vinden vind ik 50 ppp toch wel wat handiger werkenquote:
krakquote:
rankquote:
Waarom? Dan moet je al die subpagina's langs.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar om bijvoorbeeld 1 post terug te vinden vind ik 50 ppp toch wel wat handiger werken
knakquote:
quote:
knikquote:
Nou ja, ieder blijkt op zijn eigen manier te werken, jij op de jouwe, ik op de mijnequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom? Dan moet je al die subpagina's langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |