Ik durf niet echt te zeggen wat ik allemaal denk, ik wil geen dingen zeggen waar ik spijt van krijg. Ik vind hem echt een hele lieve uitstraling hebben en een enorme power, maar ik twijfel toch aan een aantal aspecten...quote:Op zondag 11 december 2005 22:33 schreef visvogel het volgende:
Ik vraag me af of hij de boel belazerd.
Wat ik denk is dat die bollen en die aliens op zijn fotos atuurkundig te verklaren zijn, en dat hij ervan overtuigt is dat het geesten zijn.
Dat het geesten zijn sluit ik niet uit, maar ik denk eerder, dat als er al energieen/geesten aan te pas komen, zij die stofdeeltjes/waterdeeltjes, wat het ook zijn in beweging zetten om zich zo te laten zien
Hoe kan zo'n persoon dan precieze namen geven ? Bv. dat paris verhaal, dat kan dan toch geen "wild guess" zijn ?quote:Laat me de advocaat van de duivel spelen: omdat die persoon een ideaal heeft en denkt dat het ideaal, het doel, de middelen heiligt?
Hij kan het opgevangen hebben (op een aardse manierquote:Op zondag 11 december 2005 22:37 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n persoon dan precieze namen geven ? Bv. dat paris verhaal, dat kan dan toch geen "wild guess" zijn ?
Maar wat hierboven al werd gezegd: 15 boeken vol met fotos......quote:Op zondag 11 december 2005 22:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik durf niet echt te zeggen wat ik allemaal denk, ik wil geen dingen waar ik spijt van krijg. { Ik vind hem echt heel lief en een enorme power, maar ik twijfel toch...
En vergeet niet, hij had letterlijk ALLES goed:quote:Op zondag 11 december 2005 22:37 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n persoon dan precieze namen geven ? Bv. dat paris verhaal, dat kan dan toch geen "wild guess" zijn ?
Waren het niet 16 mappen?quote:Op zondag 11 december 2005 22:39 schreef visvogel het volgende:
[..]
Maar wat hierboven al werd gezegd: 15 boeken vol met fotos......
Die graancircels (ook in zjin boek) komen erg nep over, ik denk dat hij die zelf gemaakt heeft, al dan niet in zijn slaap. Hij werd wakker met modder aan zijn broek in een veld waar een circel was ontstaan... DAn denk ik al snel aan slaapwandelen of schizofrenie.
Kan hij opgevangen hebben (ik zit nu in mijn rol als 'advocaat van de duivel'quote:Op zondag 11 december 2005 22:39 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ook ik kom uit Brbant, en ook mijn moeder heeft die naam .. is waar, maar "Jeanne" waar kwam die uit de lucht vallen dan ?
Ja, dat weten de moderatoren nu ook welquote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef Stenny het volgende:
[..]
Waren het niet 16 mappen?Jij durft meer te zeggen dan ik. Ow ja, moderatoren, voor jullie denken dat ik!
mij in tweeën heb gesplitst, 'Visvogel' is dus mijn man, zit te posten vanaf zijn pc.
![]()
Ja, ik denk dat een deel van zijn gave inderdaad een gave is (hoewel ik denk dat iederen dat in zich heeft), maar ik twijfel dus aan delen van zijn verhaal. Ik kan het niet helpen, echt niet.quote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En vergeet niet, hij had letterlijk ALLES goed:
- Haar vader had donker haar vroeger.
- De nauwe straat met daarnaast een kanaaltje en een bruggetje
- De stad Parijs
- De naam van haar dochter (ben ik nu kwijt)
- En zelfs de naam van haar oma Jeanne (ofzo?)!
Fort ga je scherenquote:Op zondag 11 december 2005 22:42 schreef visvogel het volgende:
[..]
Ja, dat weten de moderatoren nu ook wel![]()
Begrijp me goed. Bij mij is het niet zwart of wit: ik denk dat hij inderdaad met geesten communiceert, maar ik twijfel aan zijn aardse bewijsmiddelen, lees de foto's. En een deel is mensenkennis. Ik kan ook een reading geven. En ik ben geen medium of paragnost, zo zie ik mezelf totaal niet.quote:Op zondag 11 december 2005 22:43 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Stenny, twijfel jezelf nu ook niet een beetje "opgevangen" komt wel over als een zwak argument toch ?
Wat ik zeg: ik denk dan dat we ze of allemaal maken (de foto's met geesten) of allemaal niet. Robbert is echt niet anders dan jij of ik wat dit betreft, ik had toch ook een foto met orbs gemaakt. Robbert zei zelf vandaag: daar hoef je helemaal niet paranormaal voor te zijn. Klonk wel vreemd uit zijn mond.quote:Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef -moi- het volgende:
ik ben m'n digitale foto's aan het doorkijken, en op 1 foto die ik heb gemaakt op de crematie van m'n oma staan eng genoeg heel erg veel bollen.....
Das appart!!! gaaf!!!quote:Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef -moi- het volgende:
ik ben m'n digitale foto's aan het doorkijken, en op 1 foto die ik heb gemaakt op de crematie van m'n oma staan eng genoeg heel erg veel bollen.....
Ik zou me op je moeten concentreren. Ik doe dit wel eens bij uitzondering voor mensen en dan heb ik ook treffers. Ik zie het als aftunen op iemands geest en ruimte, kost me wel concentratie.quote:Op zondag 11 december 2005 22:47 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Als jij een reading zou kunnen geven, wat zou jij mij dan kunnen vertellen ? Als jij niets van mij weet, hoe zou jij dan details over mij willen verzinnen ?
Waarom vreemd? Ik denk dat als het echt is, dat inderdaad zo is: iedereen zou het moeten kunnen. Ik ga binnenkort ook eens experimenteren met mijn digitale camera, je weet maar nooitquote:Op zondag 11 december 2005 22:46 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wat ik zeg: ik denk dan dat we ze of allemaal maken (de foto's met geesten) of allemaal niet. Robbert is echt niet anders dan jij of ik wat dit betreft, ik had toch ook een foto met orbs gemaakt. Robbert zei zelf vandaag: daar hoef je helemaal niet paranormaal voor te zijn. Klonk wel vreemd uit zijn mond.![]()
Concurrentieverdringingquote:Op zondag 11 december 2005 22:51 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ben je bang dat jezelf ook deze aanleg hebt net als hem, dat je daarom zo sceptisch reageert ?
Okay doe dat, ik weet zeker dat ook jij met fraaie exemplaren terugkomt, probeer het vooral met een digitale camera en dan wat geen fel daglicht maar bij voorkeur 's avonds...quote:Op zondag 11 december 2005 22:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom vreemd? Ik denk dat als het echt is, dat inderdaad zo is: iedereen zou het moeten kunnen. Ik ga binnenkort ook eens experimenteren met mijn digitale camera, je weet maar nooit.
Ik denk niet dat ik bijzondere aanleg heb. Ik heb wel een groot uittredingsbewustzijn, maar ik ambieer in het totaal niet een Char of Robbert zetel. Ik moet er zelfs echt niet aan denken readings te gaan geven, dit is echt te vermoeiend. Bovendien vind ik echt dat mensen hun eigen kracht moeten zoeken, niet die van een ander.quote:Op zondag 11 december 2005 22:51 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ben je bang dat jezelf ook deze aanleg hebt net als hem, dat je daarom zo sceptisch reageert ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |