abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32977576
Geachte Fokkers.

Deel 3 alweer van Robbert en Irene. Morgen is er weer een nieuwe dag met het "bekendste en jongste medium" van Nederland.

Gaat hij zijn 'trukendoos' weer open trekken of is er wellicht toch echt meer (zoveel meer ) aan de hand? Geef hier je mening!

Hier is de link naar deel 2.

Deel 2

Nog komende uitzendingen van het 'eerste seizoen':

"Er is zoveel meer" wordt uitgezonden op RTL 4 op zondagavond 11, 18 december en 1 januari a.s. om 21.00 uur.

[ Bericht 9% gewijzigd door Stenny op 10-12-2005 20:32:19 ]
pi_32977689
Wat is het dat jou overtuigt dat hij oprecht is?
pi_32977746
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:28 schreef Netflier het volgende:
Wat is het dat jou overtuigt dat hij oprecht is?
Zijn uitstraling. Ik krijg ook totaal niet de indruk dat het hem om geld of aandacht te doen is. Hij komt daar te verlegen voor over.
pi_32977764
Één-na-laatste post van vorig topic:
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:09 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, diezelfde reactie kreeg ik ook. Ik hoop net als velen met mij dat ik ooit een sessie met Robbert heb.
Ik hoop ook dolgraag dat ie mij eens gaat 'readen'. Kan ik eindelijk die gast zijn trukendoos om zeep helpen.
Waarom is het eigenlijk zo dat de doden altijd alleen maar goed praten over degene die in de studio zit? Je hoort nooit zoiets van "je vrouw vond je een eikel". Lijkt mij veel realistischer aangezien 33%-50% van de huwelijken op een scheiding uitdraait.

En verder alleen al het feit dat hij die 'foto's' alleen maar tevoorschijn kan toveren als de camera er niet bij is. Dan kan je dit toch niet serieus nemen?
pi_32977839
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 20:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Één-na-laatste post van vorig topic:
[..]

Ik hoop ook dolgraag dat ie mij eens gaat 'readen'. Kan ik eindelijk die gast zijn trukendoos om zeep helpen.
Waarom is het eigenlijk zo dat de doden altijd alleen maar goed praten over degene die in de studio zit? Je hoort nooit zoiets van "je vrouw vond je een eikel". Lijkt mij veel realistischer aangezien 33%-50% van de huwelijken op een scheiding uitdraait.
Een goed medium weet niet alleen wat hij moet vertellen, die weet ook wat hij moet verzwijgen.
pi_32978618
Over trukendoos gesproken. Ik vind het erg leuk dat ik als amateur-goochelaar en ex-paragnost dus beide kanten heel goed ken. En daardoor dus ook weet wat er aan trucage mogelijk is.

Over de foto's van Robbert, ze ZIEN er inderdaad hartstikke nep uit. Maar ook al zou hij een goddellijk naakt wijf projecteren (maak me gek!) verklaar dan maar eens hoe hij dat voor elkaar krijgt zonder trucage waar jullie op doelen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_32978688
Over trucendoos gesproken, ik vind het erg leuk dat ik als amateur-goochelaar en ex-paragnost dus heel goed weet wat de trucagemogelijkheden zijn.

En even over de foto's van Robbert. Die ZIEN er ook hartstikke nep uit maar daar gaat het niet om. Ook al zou hij een stel lekkere tieten (maak me gek!) op de foto projecteren. Verklaar maar eens hoe hij dat doet zonder trucage.
Gaap Goals rulezzz!
pi_32978721
Oeps twee keer
Gaap Goals rulezzz!
pi_32978915
Poll: Alleen domme mensen geloven in Robbert van den Broeke
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_32978945
    Volgens mij komt die robbert binnekort een keer op tv en dan zegt ie GRAPJEE!

IK bedoel wie trapt daar nou in man
    pi_32979953
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Een goed medium weet niet alleen wat hij moet vertellen, die weet ook wat hij moet verzwijgen.
    Zoals de waard is?
    pi_32979990
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef M_Schtoppel het volgende:
    Over trukendoos gesproken. Ik vind het erg leuk dat ik als amateur-goochelaar en ex-paragnost dus beide kanten heel goed ken. En daardoor dus ook weet wat er aan trucage mogelijk is.

Over de foto's van Robbert, ze ZIEN er inderdaad hartstikke nep uit. Maar ook al zou hij een goddellijk naakt wijf projecteren (maak me gek!) verklaar dan maar eens hoe hij dat voor elkaar krijgt zonder trucage waar jullie op doelen.
    Misschien hebben goochelaars wel extra aanleg en talent voor het paranormale!?
    pi_32979998
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 21:39 schreef Stenny het volgende:

[..]

Zoals de waard is?
    hoe bedoel je?
    pi_32980053
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 21:05 schreef tonks het volgende:

Dat zal zeker niet gebeuren, en dát voorspel ik.
    pi_32980085
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

hoe bedoel je?
    Misschien moeten we een medemens meer vertrouwen schenken als we het gevoel hebben, ik merk ook hoe gemakkelijk het is te wantrouwen. Kijk eens naar zijn gezicht, hij ziet er niet uit als Uri Geller.
    pi_32980127
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 20:30 schreef Stenny het volgende:
    Zijn uitstraling. Ik krijg ook totaal niet de indruk dat het hem om geld of aandacht te doen is. Hij komt daar te verlegen voor over.
    Is het niet behoorlijk naief om af te gaan op iemands uitstraling? Immers zorgen de meeste paragnosten ervoor dat ze sympathiek en betrouwbaar overkomen, want zo krijgen ze volgelingen. Ze zijn immers niet dom.

Uitstraling staat geheel los van de vaardigheden waarover iemand beschikt.

De reden waarom Robbert mij níet overtuigt is dat hij niet precies kan uitleggen wat zijn missie is. Ja, om mensen te vertellen dat "er meer is tussen hemel en aarde", maar dan nog zie ik het nut daarvan niet in.
    pi_32980302
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 21:41 schreef Stenny het volgende:

[..]

No way, de meesten zijn kortzichtige narrowminded figuren als Randi.
    Gaap Goals rulezzz!
    pi_32980341
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 21:46 schreef Netflier het volgende:

[..]

Is het niet behoorlijk naief om af te gaan op iemands uitstraling? Immers zorgen de meeste paragnosten ervoor dat ze sympathiek en betrouwbaar overkomen, want zo krijgen ze volgelingen. Ze zijn immers niet dom.

De reden waarom Robbert mij níet overtuigt is dat hij niet precies kan uitleggen wat zijn missie is. Ja, om mensen te vertellen dat "er meer is tussen hemel en aarde", maar dan nog zie ik het nut daarvan niet in.
    Eerlijk gezegd ik ook niet, want het valt toch niet te bewijzen. En ik ben nog wel een ervaringsdeskundige. Ach, waarschijnlijk ben ik gewoon te nuchter voor het vak.
    Gaap Goals rulezzz!
    pi_32985503
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 21:41 schreef Stenny het volgende:

[..]

Grapje he?
    pi_32985574
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 20:30 schreef Stenny het volgende:

[..]

Sinds wanneer is verlegenheid een graadmeter voor integriteit?
    pi_32987157
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 21:46 schreef Netflier het volgende:

[..]

Je vergeet één ding: iemand kan wel voor een bepaalde uitstraling willen zorgen, maar dit staat voor een deel buiten je eigen controle. Met een scherp oog zie je zo wel of iemand een goochelaar is zoals Uri Geller, of een bezield mens zoals Robbert. Ik zeg niet dat ik Robbert helemaal in kaart heb, en ik ben ook niet op alle fronten overtuigd, maar deze jongeman heeft een 'zware' trilling die ik van zijn beeld voel afspatten.

En geef hem ook de tijd verbaal te groeien, het is echt niet zo gemakkelijk eentweedrie met een microfoon en een camera voor je neus je 'missie' uit te leggen. Als je echt bekend wilt worden, moet je veel mee hebben, niet alleen je koppie, maar ook je verbale vermogens, je weerbaarheid, het land waarin je woont, je creativiteit, je flexibiliteit, je schrijfvaardigheden enzovoort enzovoort! Je moet wel een multi talent zijn, wil je in deze wereld uitblinken.
    pi_32987215
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 21:51 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

No way, de meesten zijn kortzichtige narrowminded figuren als Randi.
    Ik vraag dit omdat bijvoorbeeld Hans kazan én zijn familie ook heel open voor het spirituele staan, vandaar dat ik op het idee kwam...

Tom Schoepen bijvoorbeeld, de grootste scepticus van België, die ik al jaren ken via internet, heeft er ook een handje van. Pas begon hij tegen mij (!) over zuurstoftekort en uittredingen, en op het moment dat hij dit op het forum plaatste, had ik een daadwerkelijk (dus fysiek) zuurstoftekort. Dit was overdag. Hij schijnt soms dingen haarscherp aan te voelen, en dan maar beweren dat er niets tussen hemel en aarde is!
    pi_32987228
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 01:59 schreef HearIt het volgende:

[..]

Grapje he?
    Een serieuze overweging!
    pi_32987239
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 02:05 schreef HearIt het volgende:

[..]

Sinds wanneer is verlegenheid een graadmeter voor integriteit?
    Hm, ik bedoelde dat hij te ingetogen overkomt om onvertogen te zijn.
    pi_32988179
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 13:53 schreef Stenny het volgende:

[..]

Een serieuze overweging!
    Dan zou iedereen " extra aanleg en talent hebben voor het paranormale!"
    Immers, iedereen kan leren goochelen.

Je gaat wel erg ver in het zoeken naar 'het paranormale' op het moment dat je daar dingen bij gaat betrekken waarvan bewezen is dat het gewoon een groepje handelingen is waar absoluut géén speciale talenten voor vereist zijn.
    pi_32988312
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 13:53 schreef Stenny het volgende:

[..]

Hm, ik bedoelde dat hij te ingetogen overkomt om onvertogen te zijn.
    Ook dan, ik vind het ergens serieus knap van je dat je zo van de goedheid van mensen uitgaat. Ervaring leert helaas dat men daar nogal eens de fout in gaat en erger nog, dat er vreselijk veel mensen zijn die daar misbruik van maken.
    pi_32988411
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 20:58 schreef M_Schtoppel het volgende:
    Over trucendoos gesproken, ik vind het erg leuk dat ik als amateur-goochelaar en ex-paragnost dus heel goed weet wat de trucagemogelijkheden zijn.

En even over de foto's van Robbert. Die ZIEN er ook hartstikke nep uit maar daar gaat het niet om. Ook al zou hij een stel lekkere tieten (maak me gek!) op de foto projecteren. Verklaar maar eens hoe hij dat doet zonder trucage.
    Het gaat er júist heel erg om wát hij laat zien op die foto's. Want die 'aliens' kan ik met m'n telefoon camera en een heel dun strookje papier repliceren. Het is niet persée zo dat Robbert foto's achteraf bewerkt. De dingen op de foto's zullen vaak ook echt aanwezig zijn. Maar het zijn alleen andere, veel tastbaardere, zaken dan hij beweert dát ze zijn.
    pi_32988790
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 14:35 schreef HearIt het volgende:
    Ook dan, ik vind het ergens serieus knap van je dat je zo van de goedheid van mensen uitgaat. Ervaring leert helaas dat men daar nogal eens de fout in gaat en erger nog, dat er vreselijk veel mensen zijn die daar misbruik van maken.
    Precies. Mensen hebben de gave om anderen te manipuleren en kunnen dat zo goed dat men er vaak nog intrapt ook. Waarom denk je dat in het rechtssysteem de misdaad bewezen moet worden eer de schuldige mag worden veroordeeld? Als je maar vaak genoeg blijft zeggen dat je oprecht bent gaan anderen het geloven. Totdat de waarheid achterhaald wordt en dán ga je heel hard op je bek.
    pi_32990207
    Ik stel voor dat Robbert van den Broeke zijn gaven gaat bewijzen binnen streng gecontroleerde experimentele condities. Dat is de enige manier om zijn claims betrouwbaar te maken. Anders blijft het slechts een soort sluier van 'het zou kunnen' en dat willen we natuurlijk niet.
    pi_32990512
    geen idee of het al gezegd is hiero maar robjens schijnt de verlichting van Carre te laten knipperen, dat doen de 'geestjes' zegt ie.
    wanneer dat uitgezonden wordt weet ik niet maar daar hadden ze het verleden week over.
    of is het al uitgezonden?
    overigens geloof ik die jongen wel..hij kan het echt en er is geen trucage.
    pi_32991050
    Vanavond weer, ik ga kijken
    pi_32991581
    Een kennis van mij heeft ook 'geestfoto's' gemaakt, hier komen ze. Ik heb hem al gevraagd of hij hier ook wil toelichten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Stenny op 11-12-2005 17:27:42 ]
    pi_32991744
    Haha, dat is dus ongeveer hetzelfde als ik dus voor elkaar krijg met de camera op m'n telefoon icm een klein stukje in een vorm geknipt papier (als ik zo vrij mag zijn vind ik m'n eigen foto's wat beter gelukt omdat ze meer op die van Robbert lijken )
    Gewoon vlak voor de lens houden en een klein beetje bewegen. Tada! Het papiertje kan overigens met gemak dermate klein zijn dat je dat met een beetje vingervlugheid heel makkelijk onopvallend (en in het bijzijn van mensen) voor een camera kunt houden.
    pi_32991864
    En deze dan, die heb ik gemaakt op de promovering van de beroemde Victor Spoormaker, je zou zweren een geest he?

En hier dan: exact hetzelfde als 'de monnik bij de balk' van Robbert...

De zogenaamde orbs...

[ Bericht 14% gewijzigd door Stenny op 11-12-2005 17:32:45 ]
    pi_32992498
    Mijn man heeft net geestfoto's gemaakt, ingrediënt, een klein stukje papier geknipt in de vorm van een ET, komen ze, die persoon voor die pc is jullie eigen zondagse Stenny.

Hier het pièce de resistance, oftewel: het gewreekte papiertje:

[ Bericht 4% gewijzigd door Stenny op 11-12-2005 18:50:15 ]
    pi_32992839
    Deze dan, mijn kennis is inmiddels met de heiligen begonnnen:

pi_32992969
    je bent lekker geloofwaardig bezig zo met je fotootjes..
    je hebt je trui verkeerd aan zie ik. of is dat de nieuwe mode?
    pi_32993050
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 18:12 schreef JoZzephus het volgende:
    je bent lekker geloofwaardig bezig zo met je fotootjes..
    je hebt je trui verkeerd aan zie ik. of is dat de nieuwe mode?
    Hoezo, ik maak toch geen geestfoto's en claim dat er geesten opstaan? Dit zijn experimenten...

Het is een herentrui. (dat doen ze omdat het anders te verwijfd zou zijn)

Ik ben trouwens geschokt hoe gemakkelijk het is. Robbert had ook in de gang bij Jensen een hoofdje gefotografeerd. Je ziet steeds een gedeelte van de geest, omdat het papiertje dus in de hand voor de camera gehouden wordt (als hij dat doet, wat ik mij nog steeds moeilijk kan voorstellen )

[ Bericht 9% gewijzigd door Stenny op 11-12-2005 18:22:54 ]
    pi_32993331
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 18:15 schreef Stenny het volgende:

[..]

Het is een herentrui. (dat doen ze omdat het anders te verwijfd zou zijn)
    je moet schijt aan 'ze' hebben man.
    quote:
    Ik ben trouwens geschokt hoe gemakkelijk het is. Robbert had ook in de gang bij Jensen een hoofdje gefotografeerd. Je ziet steeds een gedeelte van de geest, omdat het papiertje dus in de hand voor de camera gehouden wordt (als hij dat doet, wat ik mij nog steeds moeilijk kan voorstellen )
    nou ja van die foto's en of het gemanipuleerd is weet ik niet maar die jongen weet het wel heb ik gemerkt..hij voelt ze echt sterk, zo sterk dat hij er misschien aan onderdoor gaat., misschien wordt zijn gevoel nog veel sterker met de tijd.
    ik hoop voor hem dat hij wel met beide benen op de grond staat en blijft staan en zich niet gek laat maken door figuren die zich belangrijk voordoen.
    pi_32993410
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 18:30 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

je moet schijt aan 'ze' hebben man.
    [..]

nou ja van die foto's en of het gemanipuleerd is weet ik niet maar die jongen weet het wel heb ik gemerkt..hij voelt ze echt sterk, zo sterk dat hij er misschien aan onderdoor gaat., misschien wordt zijn gevoel nog veel sterker met de tijd.
    ik hoop voor hem dat hij wel met beide benen op de grond staat en blijft staan en zich niet gek laat maken door figuren die zich belangrijk voordoen.
    Ik ben het helemaal met je eens. (beide punten)
    pi_32994566
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 21:05 schreef tonks het volgende:

ik.
      zondag 11 december 2005 @ 19:25:03 #42
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_32994825
    muahaha die foto's, alleen vergeten jullie de ogen, die zijn amandelvormig en staan in een V vorm hè.

aan die foto's twijfel ik ook heel sterk. maar er is nog wel iets anders wat veel mensen ff voor het gemak vergeten, met name de sceptici. ze beweren namelijk dat Robbert de enigste is die de boel zou oplichten. Dat denk je dus verkeerd. Robbert is wel de persoon waar het om draait, maar er is meer dan alleen die readings en geestenfoto's. Er zijn ook nog de lichtbollen in de achtertuin van de familie en rond het dorp Hoeven. Deze werden ook door de ouders van Robbert en de zussen waargenomen. Ook Nancy Talbott heeft ze gezien. Ik neem aan dat je wel het verschil kunt zien tussen de maan, sterren/planeten, een vliegtuig of een felle zwevende oranjegele lichtbol op een paar meter hoogte.

Dus als je Robbert van oplichting beschuldigd, dan beschuldig je dus ook:

zijn beide ouders
    zijn zusjes (en de man van de oudste zus)
    Nancy Talbott

allen zullen dan hebben gelogen over de lichtbollen en de daarna verschenen graancirkels en hebben ze verzonnen/zelf gemaakt. inclusief de landeigenaren waarop de cirkels verschenen en er zijn meerdere dorpsbewoners geweest die onverklaarbare lichtfenomenen hebben gezien.

Bovendien, waarom zou Robbert in hemelsnaam zijn familie jarenlang voor de gek willen houden met z'n plakboek vol alien/geesten/kleimannetjes/zwarte schimmen foto's, zelfgemaakte graancirkels, photoshop lichtgevende kruizen, gegraveerde appels, zeldzaam zuiver magnesiumcarbonaat op de stoep, in de fik gestoken medicijnen, brandvlekken in patiëntenfoto's op de plaats waar die patiënten klachten hebben, etc, etc, enzovoorts. m.a.w: een soort van meesteroplichter al vanaf z'n 10e levensjaar ofzo.

dus als je dan totaal ongelovig wilt zijn, beweer dan dat het 1 groot complot is, waarin iedereen heeft meegedaan, maar ga niet Robbert als enige schuldige aanwijzen en hem ook nog van labiliteit betichten, want je kent hem niet zoals zijn familie hem dagelijks meemaakt.
      zondag 11 december 2005 @ 19:43:48 #43
    21527 Fonkmeistah
    Zinloos Geweldig
    pi_32995485
    quote:
    Op zaterdag 10 december 2005 20:58 schreef M_Schtoppel het volgende:
    wanneer hij de foto's maakt keert hij zich af van de andere omstanders zodat die niet kunnen zien wat hij vlak voor de lens houd
    een lage sluitertijd en een bewegend papiertje ( paar centimeter groot is genoeg ) in de vorm van een alien voor de lens houden creeert deze vreemd ogende foto's .
    erg makkelijk zelf te doen , dus grijp je digitale camera en probeer maar..

oh sheit zie net pas dat stenny al een uitgebreide cursus spookfoto maken geplaatst heeft
    Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
    Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
    pi_32995506
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 19:25 schreef Sh0g het volgende:
    muahaha die foto's, alleen vergeten jullie de ogen, die zijn amandelvormig en staan in een V vorm hè.
    Ja, Jeroen had dat papiertje in een halve minuut geknipt, heel snel, als je een mooi modelletje maakt, dan maak je echt prachtfoto's.

Ook dat, maar zelfs voor Robbert alleen lijkt het me onwaarschijnlijk. Ik heb ook een vraag over Nancy Talbott gesteld, waar ik antwoord op hoop te krijgen. Zou het 'massa suggestie' kunnen zijn?
      zondag 11 december 2005 @ 20:52:06 #45
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_32997932
    quote:
    Op zondag 11 december 2005 19:25 schreef Sh0g het volgende:

Dus als je Robbert van oplichting beschuldigd, dan beschuldig je dus ook:

zijn beide ouders
    zijn zusjes (en de man van de oudste zus)
    Nancy Talbott

allen zullen dan hebben gelogen over de lichtbollen en de daarna verschenen graancirkels en hebben ze verzonnen/zelf gemaakt. inclusief de landeigenaren waarop de cirkels verschenen en er zijn meerdere dorpsbewoners geweest die onverklaarbare lichtfenomenen hebben gezien.

Bovendien, waarom zou Robbert in hemelsnaam zijn familie jarenlang voor de gek willen houden met z'n plakboek vol alien/geesten/kleimannetjes/zwarte schimmen foto's, zelfgemaakte graancirkels, photoshop lichtgevende kruizen, gegraveerde appels, zeldzaam zuiver magnesiumcarbonaat op de stoep, in de fik gestoken medicijnen, brandvlekken in patiëntenfoto's op de plaats waar die patiënten klachten hebben, etc, etc, enzovoorts. m.a.w: een soort van meesteroplichter al vanaf z'n 10e levensjaar ofzo.

dus als je dan totaal ongelovig wilt zijn, beweer dan dat het 1 groot complot is, waarin iedereen heeft meegedaan, maar ga niet Robbert als enige schuldige aanwijzen en hem ook nog van labiliteit betichten, want je kent hem niet zoals zijn familie hem dagelijks meemaakt.
    Exactly my point Ik heb z'n boek inmiddels ook gelezen. Als hij de boel besodemietert, zou hij idd nogal wat 'medeplichtigen' moeten hebben en zou er sprake zijn van een heus complot.

Ik geloof tot nu toe in de oprechtheid van Robbert en zijn familie.
    Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
    pi_32998003
    Allemaal gaan kijken nu.
    pi_32999788
    Anneke? Oh was dat degeen die hier net was?
      zondag 11 december 2005 @ 21:58:54 #48
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_32999928
    ''Stof tot nadenken ?''

Ik heb hier nog een compleet mapje met foto's waarop ''bollen'' staan.
    Tijdens mijn personeelsuitje gebruikten wij dezelfde crappy camera als Robert.
    Het is gewoon een goedkoop digitaal toestel die foto's verneukt zo gauw als je een flits gebruikt. Ik zal ze zometeen eens posten hier.
    pi_32999985
    Hmm ik ben na vanavond toch wel overtuigd van deze jongeman...
    pi_33000142
    Ik heb nog eens goed geluisterd tijdens de readings maar als jullie diezelfde resultaten via coldreading denken kunnen te bereiken? Denk dan nog maar eens en probeer maar eens zo snel als Robbert een naam te reproduceren die ook nog eens klopt.

Ik kan me als ik me in de scepticus verplaats inderdaad voorstellen dat een paar uitspraken coldreading zouden kunnen zijn. Maar overall? Nee, echt niet.

Iedereen die het tegendeel beweert nodig ik uit om eens bij mij thuis een reading te komen geven voor een van mijn kennissen.
    Gaap Goals rulezzz!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')