Zijn uitstraling. Ik krijg ook totaal niet de indruk dat het hem om geld of aandacht te doen is. Hij komt daar te verlegen voor over.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:28 schreef Netflier het volgende:
Wat is het dat jou overtuigt dat hij oprecht is?
Ik hoop ook dolgraag dat ie mij eens gaat 'readen'. Kan ik eindelijk die gast zijn trukendoos om zeep helpen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:09 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, diezelfde reactie kreeg ik ook. Ik hoop net als velen met mij dat ik ooit een sessie met Robbert heb.
Een goed medium weet niet alleen wat hij moet vertellen, die weet ook wat hij moet verzwijgen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Één-na-laatste post van vorig topic:
[..]
Ik hoop ook dolgraag dat ie mij eens gaat 'readen'. Kan ik eindelijk die gast zijn trukendoos om zeep helpen.
Waarom is het eigenlijk zo dat de doden altijd alleen maar goed praten over degene die in de studio zit? Je hoort nooit zoiets van "je vrouw vond je een eikel". Lijkt mij veel realistischer aangezien 33%-50% van de huwelijken op een scheiding uitdraait.
Zoals de waard is?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een goed medium weet niet alleen wat hij moet vertellen, die weet ook wat hij moet verzwijgen.
Misschien hebben goochelaars wel extra aanleg en talent voor het paranormale!?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef M_Schtoppel het volgende:
Over trukendoos gesproken. Ik vind het erg leuk dat ik als amateur-goochelaar en ex-paragnost dus beide kanten heel goed ken. En daardoor dus ook weet wat er aan trucage mogelijk is.
Over de foto's van Robbert, ze ZIEN er inderdaad hartstikke nep uit. Maar ook al zou hij een goddellijk naakt wijf projecteren (maak me gek!) verklaar dan maar eens hoe hij dat voor elkaar krijgt zonder trucage waar jullie op doelen.
Dat zal zeker niet gebeuren, en dát voorspel ik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:05 schreef tonks het volgende:
Volgens mij komt die robbert binnekort een keer op tv en dan zegt ie GRAPJEE!
IK bedoel wie trapt daar nou in man
Misschien moeten we een medemens meer vertrouwen schenken als we het gevoel hebben, ik merk ook hoe gemakkelijk het is te wantrouwen. Kijk eens naar zijn gezicht, hij ziet er niet uit als Uri Geller.quote:
Is het niet behoorlijk naief om af te gaan op iemands uitstraling? Immers zorgen de meeste paragnosten ervoor dat ze sympathiek en betrouwbaar overkomen, want zo krijgen ze volgelingen. Ze zijn immers niet dom.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:30 schreef Stenny het volgende:
Zijn uitstraling. Ik krijg ook totaal niet de indruk dat het hem om geld of aandacht te doen is. Hij komt daar te verlegen voor over.
No way, de meesten zijn kortzichtige narrowminded figuren als Randi.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
Misschien hebben goochelaars wel extra aanleg en talent voor het paranormale!?
Eerlijk gezegd ik ook niet, want het valt toch niet te bewijzen. En ik ben nog wel een ervaringsdeskundige. Ach, waarschijnlijk ben ik gewoon te nuchter voor het vak.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:46 schreef Netflier het volgende:
[..]
Is het niet behoorlijk naief om af te gaan op iemands uitstraling? Immers zorgen de meeste paragnosten ervoor dat ze sympathiek en betrouwbaar overkomen, want zo krijgen ze volgelingen. Ze zijn immers niet dom.
Uitstraling staat geheel los van de vaardigheden waarover iemand beschikt.
De reden waarom Robbert mij níet overtuigt is dat hij niet precies kan uitleggen wat zijn missie is. Ja, om mensen te vertellen dat "er meer is tussen hemel en aarde", maar dan nog zie ik het nut daarvan niet in.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
Misschien hebben goochelaars wel extra aanleg en talent voor het paranormale!?
Sinds wanneer is verlegenheid een graadmeter voor integriteit?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:30 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zijn uitstraling. Ik krijg ook totaal niet de indruk dat het hem om geld of aandacht te doen is. Hij komt daar te verlegen voor over.
Je vergeet één ding: iemand kan wel voor een bepaalde uitstraling willen zorgen, maar dit staat voor een deel buiten je eigen controle. Met een scherp oog zie je zo wel of iemand een goochelaar is zoals Uri Geller, of een bezield mens zoals Robbert. Ik zeg niet dat ik Robbert helemaal in kaart heb, en ik ben ook niet op alle fronten overtuigd, maar deze jongeman heeft een 'zware' trilling die ik van zijn beeld voel afspatten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:46 schreef Netflier het volgende:
[..]
Is het niet behoorlijk naief om af te gaan op iemands uitstraling? Immers zorgen de meeste paragnosten ervoor dat ze sympathiek en betrouwbaar overkomen, want zo krijgen ze volgelingen. Ze zijn immers niet dom.
Uitstraling staat geheel los van de vaardigheden waarover iemand beschikt.
De reden waarom Robbert mij níet overtuigt is dat hij niet precies kan uitleggen wat zijn missie is. Ja, om mensen te vertellen dat "er meer is tussen hemel en aarde", maar dan nog zie ik het nut daarvan niet in.
Ik vraag dit omdat bijvoorbeeld Hans kazan én zijn familie ook heel open voor het spirituele staan, vandaar dat ik op het idee kwam...quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
No way, de meesten zijn kortzichtige narrowminded figuren als Randi.
Hm, ik bedoelde dat hij te ingetogen overkomt om onvertogen te zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 02:05 schreef HearIt het volgende:
[..]
Sinds wanneer is verlegenheid een graadmeter voor integriteit?
Dan zou iedereen " extra aanleg en talent hebben voor het paranormale!"quote:
Ook dan, ik vind het ergens serieus knap van je dat je zo van de goedheid van mensen uitgaat. Ervaring leert helaas dat men daar nogal eens de fout in gaat en erger nog, dat er vreselijk veel mensen zijn die daar misbruik van maken.quote:Op zondag 11 december 2005 13:53 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hm, ik bedoelde dat hij te ingetogen overkomt om onvertogen te zijn.![]()
Het gaat er júist heel erg om wát hij laat zien op die foto's. Want die 'aliens' kan ik met m'n telefoon camera en een heel dun strookje papier repliceren. Het is niet persée zo dat Robbert foto's achteraf bewerkt. De dingen op de foto's zullen vaak ook echt aanwezig zijn. Maar het zijn alleen andere, veel tastbaardere, zaken dan hij beweert dát ze zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:58 schreef M_Schtoppel het volgende:
Over trucendoos gesproken, ik vind het erg leuk dat ik als amateur-goochelaar en ex-paragnost dus heel goed weet wat de trucagemogelijkheden zijn.
En even over de foto's van Robbert. Die ZIEN er ook hartstikke nep uit maar daar gaat het niet om. Ook al zou hij een stel lekkere tieten (maak me gek!) op de foto projecteren. Verklaar maar eens hoe hij dat doet zonder trucage.
Precies. Mensen hebben de gave om anderen te manipuleren en kunnen dat zo goed dat men er vaak nog intrapt ook. Waarom denk je dat in het rechtssysteem de misdaad bewezen moet worden eer de schuldige mag worden veroordeeld? Als je maar vaak genoeg blijft zeggen dat je oprecht bent gaan anderen het geloven. Totdat de waarheid achterhaald wordt en dán ga je heel hard op je bek.quote:Op zondag 11 december 2005 14:35 schreef HearIt het volgende:
Ook dan, ik vind het ergens serieus knap van je dat je zo van de goedheid van mensen uitgaat. Ervaring leert helaas dat men daar nogal eens de fout in gaat en erger nog, dat er vreselijk veel mensen zijn die daar misbruik van maken.
Hoezo, ik maak toch geen geestfoto's en claim dat er geesten opstaan? Dit zijn experimenten...quote:Op zondag 11 december 2005 18:12 schreef JoZzephus het volgende:
je bent lekker geloofwaardig bezig zo met je fotootjes..
je hebt je trui verkeerd aan zie ik. of is dat de nieuwe mode?![]()
![]()
je moet schijt aan 'ze' hebben man.quote:Op zondag 11 december 2005 18:15 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het is een herentrui.(dat doen ze omdat het anders te verwijfd zou zijn)
nou ja van die foto's en of het gemanipuleerd is weet ik niet maar die jongen weet het wel heb ik gemerkt..hij voelt ze echt sterk, zo sterk dat hij er misschien aan onderdoor gaat., misschien wordt zijn gevoel nog veel sterker met de tijd.quote:Ik ben trouwens geschokt hoe gemakkelijk het is. Robbert had ook in de gang bij Jensen een hoofdje gefotografeerd. Je ziet steeds een gedeelte van de geest, omdat het papiertje dus in de hand voor de camera gehouden wordt (als hij dat doet, wat ik mij nog steeds moeilijk kan voorstellen![]()
)
Ik ben het helemaal met je eens. (beide punten)quote:Op zondag 11 december 2005 18:30 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
je moet schijt aan 'ze' hebben man.![]()
[..]
nou ja van die foto's en of het gemanipuleerd is weet ik niet maar die jongen weet het wel heb ik gemerkt..hij voelt ze echt sterk, zo sterk dat hij er misschien aan onderdoor gaat., misschien wordt zijn gevoel nog veel sterker met de tijd.
ik hoop voor hem dat hij wel met beide benen op de grond staat en blijft staan en zich niet gek laat maken door figuren die zich belangrijk voordoen.
ik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:05 schreef tonks het volgende:
Volgens mij komt die robbert binnekort een keer op tv en dan zegt ie GRAPJEE!
IK bedoel wie trapt daar nou in man
wanneer hij de foto's maakt keert hij zich af van de andere omstanders zodat die niet kunnen zien wat hij vlak voor de lens houdquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:58 schreef M_Schtoppel het volgende:
En even over de foto's van Robbert. Die ZIEN er ook hartstikke nep uit maar daar gaat het niet om. Ook al zou hij een stel lekkere tieten (maak me gek!) op de foto projecteren. Verklaar maar eens hoe hij dat doet zonder trucage.
Ja, Jeroen had dat papiertje in een halve minuut geknipt, heel snel, als je een mooi modelletje maakt, dan maak je echt prachtfoto's.quote:Op zondag 11 december 2005 19:25 schreef Sh0g het volgende:
muahaha die foto's, alleen vergeten jullie de ogen, die zijn amandelvormig en staan in een V vorm hè.
Exactly my pointquote:Op zondag 11 december 2005 19:25 schreef Sh0g het volgende:
Dus als je Robbert van oplichting beschuldigd, dan beschuldig je dus ook:
zijn beide ouders
zijn zusjes (en de man van de oudste zus)
Nancy Talbott
allen zullen dan hebben gelogen over de lichtbollen en de daarna verschenen graancirkels en hebben ze verzonnen/zelf gemaakt. inclusief de landeigenaren waarop de cirkels verschenen en er zijn meerdere dorpsbewoners geweest die onverklaarbare lichtfenomenen hebben gezien.
Bovendien, waarom zou Robbert in hemelsnaam zijn familie jarenlang voor de gek willen houden met z'n plakboek vol alien/geesten/kleimannetjes/zwarte schimmen foto's, zelfgemaakte graancirkels, photoshop lichtgevende kruizen, gegraveerde appels, zeldzaam zuiver magnesiumcarbonaat op de stoep, in de fik gestoken medicijnen, brandvlekken in patiëntenfoto's op de plaats waar die patiënten klachten hebben, etc, etc, enzovoorts. m.a.w: een soort van meesteroplichter al vanaf z'n 10e levensjaar ofzo.
dus als je dan totaal ongelovig wilt zijn, beweer dan dat het 1 groot complot is, waarin iedereen heeft meegedaan, maar ga niet Robbert als enige schuldige aanwijzen en hem ook nog van labiliteit betichten, want je kent hem niet zoals zijn familie hem dagelijks meemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |