Waarom denk je dat ik een klacht wil indienen. Het is aansporen tot sex wat helemaal niet op die site van toepassing is. Dus graag alleen serieuse reacties. Het zal je dochter maar zijn, die zich ook op zo'n site begeeft, dan piep je wel anders.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:41 schreef Salvad0R het volgende:
wat doe jij op sites waar ze linken naar sites met minderjarige webcamsletjes?
of die domme kindjes die erin trappen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:52 schreef r_one het volgende:
Wil je een klacht indienen over die volwassenensite of die webcamsite?
Over die volwassensite. Die het toelaat dat er tips worden gegeven waar je 15 jarige meisjes kan aanzetten tot webcamsex. Wat trouwens een site is die helemaal niet voor webcamsex is. (deze site heb ik al benaderd, dat zij genoemd worden voor deze activiteiten)quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:52 schreef r_one het volgende:
Wil je een klacht indienen over die volwassenensite of die webcamsite?
En stel dat die tip wordt gegeven door een vijftienjarige jongen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op een bepaalde volwassen site wordt een tip gegeven waar jeminderjarige kinderen tot webcamsex kan aansporen.
Een klacht bij die site wordt niet beantwoord. Bij welke instantie kan ik een klacht plaatsen?
Je probeert dus verkapt te zeggen dat iemand het op een forum gesmeten heeft?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over die volwassensite. Die het toelaat dat er tips worden gegeven waar je 15 jarige meisjes kan aanzetten tot webcamsex. Wat trouwens een site is die helemaal niet voor webcamsex is. (deze site heb ik al benaderd, dat zij genoemd worden voor deze activiteiten)
Chriz2K is zelf vijftien jaar oud. Het lijkt me vrij gezond dat hij zich op vijftienjarige meisjes aftrekt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:02 schreef Christine het volgende:
Ga lekker allemaal om die url lopen vragen. En je dan zitten aftrekken op een stel kinderen?
Ze moesten jullie allemaal aangeven.
Zeik niet, met vrouwen die eruit zien zoals jij hebben we een legitieme reden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:02 schreef Christine het volgende:
Ga lekker allemaal om die url lopen vragen. En je dan zitten aftrekken op een stel kinderen?
Ze moesten jullie allemaal aangeven.
Niet verkapt, gewoon met URL en alles van die chatsite, waar veel (alleen maar volgens mij, minderjarigen) komen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je probeert dus verkapt te zeggen dat iemand het op een forum gesmeten heeft?
Ach ja, dan moet ik me maar weer aan mijn kleine zusje vergrijpen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
PS, dat ik hier de namen van betreffende sites niet neerzet is om gefrustreerde mensen op ideeën te brengen. Dus die vraag hoeft niet meer gesteld te worden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |