verwarrend he, verschillende merken met dezelfde typeaanduidingen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef koele het volgende:
was er eigenlijk vanuitgegaan dat je met een bmw 850 aan het pimpen was, maar deze is mooier!
Geef mij maar gewoon een auto met een naam en niet met een nummer..mij te verwarrendquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
verwarrend he, verschillende merken met dezelfde typeaanduidingen...
Wat dacht jij dat Seicento betekent danquote:Op woensdag 14 december 2005 18:07 schreef Smittend het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een auto met een naam en niet met een nummer..mij te verwarrend![]()
Uhmquote:Op woensdag 14 december 2005 18:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wat dacht jij dat Seicento betekent dan![]()
600'tje?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:15 schreef Herkauwer het volgende:
Maar ja, wel veel plezier met je 600'tje
Al dat gelul over die 600quote:Op donderdag 15 december 2005 09:21 schreef Smittend het volgende:
[..]
600'tje?
Ik krijg een Daewoo Matiz....da's toch geen 600'tje?![]()
Ach het is maar een "boodschappenwagentje" .quote:Op donderdag 15 december 2005 13:28 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Al dat gelul over die 600Maar goed, ik weet nog dat ze reclame maakte dat er zoveel ruimte in de Matiz zat... Zag ik vervolgens een Matiz staan waar iemand 4 banden in probeerde te leggen... moest alles plat en het past maar net... En ja het waren banden voor die Matiz zelf ....
Maar goed, het is een auto waar ik niet in pas en ik wens je veel rijplezier met dit kleine gebakje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |