De Peugeot 1007 lijkt het nog niet zo slecht te doen. sommige grote auto's kunnen bijna wat leren van de euro ncap waarderingquote:Op zondag 11 december 2005 19:05 schreef Smittend het volgende:
[..]
Tsja een goedkope sterke auto is er niet...
Die is er helaas niet binnen mijn budget (ofwel budget van mijn ouders).quote:Op zondag 11 december 2005 19:12 schreef Keiichi het volgende:
[..]
De Peugeot 1007 lijkt het nog niet zo slecht te doen. sommige grote auto's kunnen bijna wat leren van de euro ncap waardering![]()
wat is je budget? ik zie wel 's seicento's te koop staan maar ik vind ze eigenlijk altijd te duur voor wat je ervoor krijgt... genoeg betere auto's te vindenquote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef Smittend het volgende:
[..]
Die is er helaas niet binnen mijn budget (ofwel budget van mijn ouders).![]()
Ja.... Ik heb ook ooit bijna een wegafzetting geramd door vermoeidheid en een radio die het niet goed deed....quote:Op zondag 11 december 2005 22:47 schreef yup het volgende:
IEDEREEN raakt weleens afgeleid of is weleens afgeleid geweest achter het stuur.
Het enige verschil met deze mevrouw is dat de meeste vaak een goede afloop hebben.
Ook ik ben een paar keer afgeleid geweest. Ga niet hier niet de god uithangen, iedereen kan fouten maken...
Wel lieve auto'squote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef Smittend het volgende:
[..]
Uhmeen Fiat Cinquecento..dus gelukkig geen dure auto..
Dit is een seicento..de mijne was een rode cinquecento.quote:Op maandag 12 december 2005 07:44 schreef Keiichi het volgende:
[..]
[afbeelding]
AstuDit is echter wel een exemplaar dat nog moet omvallen
![]()
Pas je wel op voor alles wat groter is dan een Landrover? Die zien jou namelijk over het oog op de wegquote:Op maandag 12 december 2005 13:51 schreef Smittend het volgende:
Het is een donkerblauwe Daewoo Matiz geworden , bouwjaar 04-2000.![]()
En deze zal ik NIET op zijn kant gaan leggen !![]()
Bedankt voor alle reactiesen ik hoop dat geen van jullie zoiets hoeft mee te maken .
behoorlijk veel wat kleiner is dan een landrover ook hoorquote:Op maandag 12 december 2005 13:53 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Pas je wel op voor alles wat groter is dan een Landrover? Die zien jou namelijk over het oog op de weg![]()
Ik zal altijd met groot licht aan rijden..goed?quote:Op maandag 12 december 2005 13:53 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Pas je wel op voor alles wat groter is dan een Landrover? Die zien jou namelijk over het oog op de weg![]()
Gefeli!quote:Op maandag 12 december 2005 13:51 schreef Smittend het volgende:
Het is een donkerblauwe Daewoo Matiz geworden , bouwjaar 04-2000.![]()
En deze zal ik NIET op zijn kant gaan leggen !![]()
Bedankt voor alle reactiesen ik hoop dat geen van jullie zoiets hoeft mee te maken .
Thanx....Ja lief zijn mijn ouders hequote:Op maandag 12 december 2005 14:43 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Gefeli!![]()
had ik maar ouders die mij auto's gaven![]()
Nee..een Renault Megane leg je niet zomaar op zijn zij..die is wel wat zwaarder dan een cinquecento..quote:Op maandag 12 december 2005 14:49 schreef Keiichi het volgende:
En ik rij daar rond in m'n renault megane uit '96 gekregen door m'n ouders van Eur 3000,-
Maar die heb ik tenminste nog niet op z'n zij gelegd en dat gaat denk ook niet zomaar gebeuren![]()
Ik heb al eens een vrachtwagen tegen me reet aangekregenquote:Op maandag 12 december 2005 18:44 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nee..een Renault Megane leg je niet zomaar op zijn zij..die is wel wat zwaarder dan een cinquecento..
Ik hoop voor je dat je nooit een ongeluk krijgt![]()
ja, van zon Daihatsu Cuore 850 blijft in zon geval niet veel overquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:35 schreef KonnieKipke het volgende:
ik zou wel goed ziek zijn, als zoiets met mn 850 gebeurde.
*kuch*quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:11 schreef koele het volgende:
[..]
ja, van zon Daihatsu Cuore 850 blijft in zon geval niet veel over![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |