Beetje voor jezelf dingen kopen terwijl mensen in pakistan stikken van de honger...:(quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:33 schreef Notoire_Gek het volgende:
De 3 koplopers staan allen voor in hun thuispotjes. Chelsea, Reading en Celtic....fluit maar af...............zou leuk zijn voor een paar nieuwe handschoenen en een ijsmuts
![]()
NG
die scheep ik niet af met cadeautjes van 40 euro, die krijgen daar een veelvoud vanquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:56 schreef VincentAdam het volgende:
Beetje voor jezelf dingen kopen terwijl mensen in pakistan stikken van de honger...:(
Hehe, okeej danquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:03 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
die scheep ik niet af met cadeautjes van 40 euro, die krijgen daar een veelvoud van![]()
En Arsenal.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zeg hup AZ en hup Heerenveen.
Gooi nog even een gehaktbal uit het raam als je boven Pakistan hangt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:04 schreef APK het volgende:
Chelsea braaf!![]()
Morgen lekker 6 flesjes Thaise whisky. *Hips*![]()
kun je even een screenie ofzo posten, ik ben soms wel nieuwsgierig naar jouw stakesquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:21 schreef Notoire_Gek het volgende:
Gooi nog even een gehaktbal uit het raam als je boven Pakistan hangt.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:27 schreef APK het volgende:
![]()
Ik ben in een gulle bui, ze mogen mijn hele maaltijd hebben.![]()
Ye is back!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:13 schreef Greetings het volgende:
ALARM: Westerlo van 2,60 naar 2,10 gezakt op BF. Get on the boat if you can!
Wel een van varkensvlees (let op: half-om-half mag ook niet!). Anders laten ze hem liggen. Zondequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:21 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Gooi nog even een gehaktbal uit het raam als je boven Pakistan hangt.![]()
Oh, fuck.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:28 schreef versteegrob het volgende:
Volgens mij hebben veel mensen AZ gekozen, ik ook.
Komt eraan schatquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:23 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
kun je even een screenie ofzo posten, ik ben soms wel nieuwsgierig naar jouw stakes![]()
Yeah I know, ik had ze ook gelayd, dus ik vind het wel prima zo.quote:
Kijk, dit noem ik nog eens een TIPquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tip van de dag.
Als je even hier kijkt naar de tussenstanden en dan hier even kijkt. Het lijkt mij gratis geld
Best of 17 is het overigens, tot de 9 dus.
http://www.theimagehosting.comquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:34 schreef sr_firewire het volgende:
Komt eraan schat![]()
Heeft iemand een goede upload site waar de plaatjes WEL te zien zijn hier.
Dit gaat toch geen feyenoord worden, het is niet erg als ik mijn handicap verneuk als ze maar winnen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:46 schreef the_undertaker het volgende:
en 0-2 willem II!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |