Beetje voor jezelf dingen kopen terwijl mensen in pakistan stikken van de honger...:(quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:33 schreef Notoire_Gek het volgende:
De 3 koplopers staan allen voor in hun thuispotjes. Chelsea, Reading en Celtic....fluit maar af...............zou leuk zijn voor een paar nieuwe handschoenen en een ijsmuts
![]()
NG
die scheep ik niet af met cadeautjes van 40 euro, die krijgen daar een veelvoud vanquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:56 schreef VincentAdam het volgende:
Beetje voor jezelf dingen kopen terwijl mensen in pakistan stikken van de honger...:(
Hehe, okeej danquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:03 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
die scheep ik niet af met cadeautjes van 40 euro, die krijgen daar een veelvoud van![]()
En Arsenal.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zeg hup AZ en hup Heerenveen.
Gooi nog even een gehaktbal uit het raam als je boven Pakistan hangt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:04 schreef APK het volgende:
Chelsea braaf!![]()
Morgen lekker 6 flesjes Thaise whisky. *Hips*![]()
kun je even een screenie ofzo posten, ik ben soms wel nieuwsgierig naar jouw stakesquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:21 schreef Notoire_Gek het volgende:
Gooi nog even een gehaktbal uit het raam als je boven Pakistan hangt.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:27 schreef APK het volgende:
![]()
Ik ben in een gulle bui, ze mogen mijn hele maaltijd hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |