abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34141695
Pfff, heb je een keer handgemeen om wat dan ook, ken je je meteen gaan lopen af trekken omdat ze je DNA en alles willen hebben..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_34142444
laat ook maar kutzootje

[ Bericht 95% gewijzigd door TerroRobbie op 16-01-2006 23:28:32 ]
  maandag 16 januari 2006 @ 23:43:13 #253
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34143620
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
laat ook maar kutzootje
precies
pi_34143810
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

precies
hahaha tief op

Komt nog wel een keer.
pi_34151444
quote:
Foto op seizoenkaarten onder druk

’Te veel rompslomp voor voetbalclubs’

door Roy Klopper

DEN HAAG, dinsdag
Het voornemen om de seizoenkaarten van honderdduizenden voetbalsupporters komende eredivisiejaargang te voorzien van een pasfoto is onnodig en onverstandig. Tot deze spijkerharde conclusie komt het Instituut voor Veiligheids en Crisismanagement COT in een naar De Telegraaf uitgelekt vertrouwelijk conceptrapport aan de KNVB over de voorgenomen pasfotoregistratie van elke voetbalfan. Met de uitkomsten komt de door burgemeesters en minister Remkes (Binnenlandse Zaken) gewenste invoering van de pasfotoregistratie bij alle eredivisieclubs onder grote druk te staan.

De verplichting om een seizoenkaart te voorzien van een foto van de houder was een van de voorwaarden waarop de lokale en landelijke overheid vorig jaar instemden met de extra play-offwedstrijden aan het einde van de huidige competitie. Ze hoopten er onder meer de politie-inzet rond de voetbalwedstrijden mee te kunnen beperken. De fotocontrole moet voorkomen dat lieden met een stadionverbod alsnog stadions binnenkomen op een kaart van een ander. Bovendien zou het systeem de identificatie van hooligans vergemakkelijken.

De eredivisieclubs RBC, Vitesse en NAC Breda experimenteren dit seizoen met de pasfoto’s op jaarkaarten.
De COT-onderzoekers raden op grond van de ervaringen in de eerste seizoenshelft af het systeem volgend seizoen overal te verplichten. Op de individuele clubs toegesneden maatregelen, zoals meer stewardtoezicht, werken aanzienlijk beter. „Als anti-vandalismebeleid goed is vormgegeven, moet ontheffing kunnen worden verleend voor de fotoregistratie”, aldus de onderzoekers.

Bovendien acht het COT het logischer om louter foto’s te verzamelen van opgepakte relschoppers. Zo lijden de goeden niet onder de kwaden en blijven de clubs gevrijwaard van de zeer arbeidsintensieve verwerking van de honderdduizenden foto’s die de supporters persoonlijk bij het stadion moeten afleveren ter controle van hun persoonsgegevens. Daarnaast blijft zo de door clubs gevreesde bezoekersdaling binnen de perken. Vitesse bijvoorbeeld schrijft de teleurstellende jaarkaartverkoop van dit seizoen deels toe aan de verplichting een pasfoto in te leveren.

De overkoepelende belangenvereniging voor supporters SOVS voelt zich door het rapport gesterkt in haar strijd tegen de pasfotoregistratie. Afgelopen weekeinde werd in verscheidene stadions al geprotesteerd tegen de pasfoto’s. „Wij houden vast aan een dadergerichte aanpak en zien niks in generieke maatregelen die alle toeschouwers treffen”, aldus voorzitter M. Winkelman. Deze week vergaderen de diverse belanghebbenden bij de KNVB in Zeist over de maatregelen rond de playoffs.
pi_34152739
Op eens zijn alle clubs tegen fotoregistratie, en komen ze met dit.
Toegang op biometrie houdt ook gewoon dat wel alle supporters hier hinder gaan ondervinden. Je kan pas de 'rotte appels' er uit halen als je iedereen gaat scannen, anders is het zinloos.
pi_34152852
Biometrie. Het moet niet gekker worden. Straks gaan ze nog vivisectie toepassen om te kijken of je soms kwade bedoelingen hebt.
pi_34153232
Komt er dan ook een speciale snelkassa voor zakelijke afnemers, a la Schiphol Als dit doorgaat hoeft het voor mij allemaal niet meer zo nodig. Afgelopen weekend in het uitvak een groot spandoek met: liever een vrouw met baard dan een foto op mn kaart. Terwijl iedereen die een kaartje voor dat vak heeft, ook een foto op zn kaart heeft staan
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:21:43 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34153294
TBS'ers hebben meer vrijheid dan een onschuldige voetbalsupporter, lekker hoor!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:53:35 #260
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34154180
Nou das niet helemaal waar we zijn bijna gelijk aan tbsérs! . Ze schijnen je tegenwoordig als je 2/3 van je stadionverbod er op hebt te zitten een proefverlof te geven. Dan mag je onder begleiding weer naar een wedstrijdje . Op die manier kan je fatsoenlijk terugkeren in de (voetbal)maatschappij
pi_34155115
En maar hopen dat ze niet ontsnappen
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:21:32 #262
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34155135
Je krijgt een stok in je broek
pi_34200896
Even het CIV verslag opgezocht. Dat van 2004/2005 is er nog niet maar op basis van laatste verslag dan 2003/2004

aantal aanhouding: 1837
Gesponeerd: ruim 36%

aantal stadion verboden: 805 (557 actief)

Ajax, Utrecht, Ado en Feijenoord hebben bij elkaar 383 sv waarvan 234 op peildatum nog actief waren. Dus ongeveer 60 per club die 'geweerd' zouden moeten worden. Waarvan die 60 een gedeelte toch al niet eens probeert binnen te komen (nemen het risico niet, interesseert het niet..)

Wanneer gaan clubs en politiek inzien, dat de sv handhaving binnen hekken van de stadions niet het grootste probleem is. Die gasten met sv houden zich wel rustig, als ze al in het stadion zitten. Dus waarom zou je geldverslindende maatregelen nemen op het gebied van pasfotoregistratie of biometrie?

Jammer dat ik geen overzicht heb gevonden waaruit die 1837 arrestaties bestaan. Het zogenaamde "probleem" wat voortdurend door de politiek en media geschets wordt lijkt me ondertussen we zwaar overdreven (maar goed dat was langer bekend..).
pi_34201629
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:01 schreef Staanplaats het volgende:
Toegang op biometrie houdt ook gewoon dat wel alle supporters hier hinder gaan ondervinden. Je kan pas de 'rotte appels' er uit halen als je iedereen gaat scannen, anders is het zinloos.
Nee, er zijn softwarepakketten die via videobeelden mensen kunnen herkennen. Dus alleen de rotte appels leveren een foto, vingerafdruk of weetikwat in, er komt een camera boven de ingang, en pas als het systeem iemand herkent grijpen de stewards in.
pi_34201719
Ja maar iedereen zal gescand moeten worden, anders werkt het niet.
pi_34201784
Je wordt al gescand als je door het beeld loopt, daar hoef je niks voor te doen Kijk de film 'minority report' maar eens, zo ongeveer moet het werken.
pi_34201933
Ik denk dan dat de betrouwbaarheid zeer lag zal zijn. Supporters met petten, mutsen, etc.

Je zal toch neem ik aan recht in een camera moeten lopen, vanuit een bepaalde hoek scannen lijkt m.i. niet rendabel? Hoewel ik hier verder ook niet het fijne van weet..

Maar ik blijf er bij dat stadionverbod handhaving niet het probleem is.
pi_34205697
quote:
DRIE GEWONDEN BIJ RELLEN SUPPORTERS HERACLES EN AZ
--------------------------------------------------------------------------------
Zaterdagavond heeft de Twentse politie vier mensen aangehouden na rellen tussen supporters van Heracles en AZ op een markt in het centrum van Almelo. Daarnaast raakten drie mensen gewond.

De rellen ontstonden omstreeks 18u00 uur op het Marktplein. Er waren een 15-tal AZ supporters en een onbekend aantal Heracles-fans bij de schermutselingen betrokken. Aangezien de marktkramers net bezig waren met hun installaties af te breken, hadden de relschoppers genoeg proviant voor een robbertje vechten. Ze sloegen mekaar met houten palen en ijzeren schragen, behorend bij de marktkramen. Eén van de kooplieden raakte gewond. Daarnaast werd een toevallige voorbijganger geraakt met een "goedendag".

Na aankomst van politieversterking keerde de rust terug op het Marktplein. De politie hield in totaal vier verdachten aan
Heracles, altijd gek.
pi_34205796
Ik denk inderdaad dat juist de mensen die het systeem zou moeten herkennen wel zorgen dat ze niet of slecht herkenbaar zijn .
slettebak [@] gmail.com
pi_34206729
Een goedendag? Das toch zo´n middeleeuwse slingerbowlingbalding
pi_34206939
Dacht ik ook, maar op internet vind ik dit:

pi_34207157
Damn, wat moet je er mee
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34207273
De gangbare voorstelling van het wapen "de goedendag", is een blunder die HEEL veel Vlamingen en Nederlanders maken. NOG erger is de oorsprong van die blunder: De Rode Ridder

Luister naar de beschrijving van een manier van gebruiken van de goedendag: tijdens de Guldensporenslag zetten de Vlaamse poorters hun goedendag met de steel op de grond, zodat de Franse paarden er tegen liepen. Dat moet je je eens voorstellen... wat voor nut heeft dat met een kort stokje, een ketting en een bol met pieken?

"Strijdvlegel":
pi_34207413
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:08 schreef Superheld het volgende:
Damn, wat moet je er mee
Terugkoppen .
slettebak [@] gmail.com
pi_34207482
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:14 schreef JaWi het volgende:

[..]

Terugkoppen .
Doe jij het ff?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:12:56 #276
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34271678
quote:
Eredivisie CV: 'Play-offs liggen voor drie jaar vast'

Volgens ECV-directeur Alex Tielbeke liggen de play-offs voor drie jaar vast. Na dit seizoen wordt de nieuwe opzet van de competitie geëvalueerd maar het is zeer onwaarschijnlijk dat de playoffs dan worden afgeschaft. De evaluatie is alleen bedoeld om eventuele minpunten te verbeteren. "Met de clubs hebben we afgesproken om het drie jaar zo te doen, dan is het niet de bedoeling om het na één jaar weer af te schaffen", aldus Tielbeke.

De directeur van de Eredivisie CV verbaast zich over de kritiek, met PSV voorop, die trainers en spelers voortdurend uiten in de media. "Ik verbaas me over alle meningen, zonder dat er nog maar één play-offwedstrijd is gespeeld. Nederland staat bekend als innovatief, maar blijkbaar kunnen wij toch niet zo goed tegen veranderingen. Dat vind ik verbazingwekkend en kan ik volstrekt niet plaatsen. We hebben er met de clubs over gestemd en de uitslag was 17-1! Volgens mij zijn dat ook nog steeds de verhoudingen, alleen PSV is vanaf het begin tegen".
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34275530
quote:
Met de clubs hebben we afgesproken om het drie jaar zo te doen
Ja, of met Talpa
pi_34327538
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:43 schreef Football_Lad het volgende:
Hij is weer terug bij Chelsea.Andy "The Nightmare" Frain.Hij werd veroordeeld naar aanleiding vd uitzending van undercover journalist D.MacIntyreHij werd veroordeeld tot 7 jaar cel.
Inmiddels is hij weer vrij en back with the lads......Trouwens,meneer MacIntyre heeft zijn uitzending moeten "bekopen" met 'n wraakactie van enkele Headhunters tijdens z'n ochtendwandeling.....
Hoe wist jij dat nou??Hij is idd weer vrij en doing the business as usual....

pi_34331077
Die 'nightmare' is toch een keer helemaal afgeschopt ooit in NL of was dat weer iemand anders.
En wie weet er meer van, of Den Haag vanavond Nijmgen (goffertzicht) heeft bezocht?
pi_34347826
Ado met +- 30 man gisteravond naar Nijmegen maar niks gebeurd.
In alkmaar gisteren wel een confrontatie geweest tussen AZ en Groningen allebei de groepen van +- 35 man.
  zondag 22 januari 2006 @ 16:57:20 #281
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34347890
AZ, wat een boefjes ineens he

kan je mij ff een mailtje sturen zodat ik je mail ff heb terrorr?
pi_34347944
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef PLAE@ het volgende:
AZ, wat een boefjes ineens he

kan je mij ff een mailtje sturen zodat ik je mail ff heb terrorr?
Valt niet tegen inderdaad.

Je hebt mail

Ontvangen?

[ Bericht 7% gewijzigd door TerroRobbie op 22-01-2006 17:40:56 ]
pi_34348133
AZ zijn ratten. Toen wij daar waren met een groepje durfden ze niet te komen maar eenmaal de stad uitgezet hebben ze 2 achterblijvers wel even met 15 man een lesje geleerd
pi_34357797
Iets wat bij jullie natuurlijk nooit zou gebeuren.
Lekker boeiend, zet je tog een keer recht dan, AZ weggelopen in der eigen stad. Beetje suffe gasten.
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_34399199
quote:
Triest, hoop dat ze goede klappen krijgen van de Engelsen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:02:09 #287
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34399266
mja. Ik denk dat als men iets mag vrezen het wel de Polen zijn. Het kan een mooi toernooi worden.
pi_34399364
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:02 schreef PLAE@ het volgende:

mja. Ik denk dat als men iets mag vrezen het wel de Polen zijn. Het kan een mooi toernooi worden.
En die worden nog niet eens genoemd in het artikel. De groepswedstrijd tegen Duitsland is denk ik één van de grootste risico wedstrijden in de poulefase.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34399444
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:02 schreef PLAE@ het volgende:

Als ze het wapentuig meenemen wat ze normaal hanteren wel ja. Ik kan met Utrecht - Legia Warschou nog wel herineren toen er Poolse bussen aan de grens werden aangehouden met ninja zwaarden, hakbijlen, wurgstokken en weet ik het wat nog meer....

had je die mail nou ontvangen?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:11:17 #290
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34399543
ja alleen nog geen puf gehad om te mailen wat ik wilde mailen
pi_34399567
ok, zie het wel verschijnen dan.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:13:15 #292
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34416518
quote:
Aanklager eist straffen tegen Ajax en Utrecht

ZEIST - De aanklager betaald voetbal heeft Ajax en FC Utrecht strafvoorstellen gedaan naar aanleiding van ongeregeldheden tijdens hun onderlinge duel in Stadion Galgenwaard op 27 november vorig jaar. De aanklager eist van FC Utrecht een boete van 10.000 euro voor kwetsende spreekkoren van de eigen aanhang. Ajax mag naar één uitwedstrijd geen supporters meenemen omdat de Amsterdamse fans van alles vernielden in het stadion.

Ajax en Utrecht hebben tot 30 januari de tijd om de schikking te accepteren. Doen zij dat niet, dan komen hun zaken voor de tuchtcommissie van de KNVB. Volgens het speelschema van de voetbalbond krijgt Ajax geen kaarten voor de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo op zondag 26 februari.
pi_34416561
Uhm staat bij dat het Heracles word?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:18:07 #294
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34416682
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Uhm staat bij dat het Heracles word?
Had ook alleen nog de eerste alinea gelezen, voordat ik hem postte. Toch zie ik het gebeuren dat de KNVB er op aanstuurt dat Ajax komende klassieker geen supporters meeneemt, voorkomt vele problemen met NS etc.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:26:44 #295
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_34416862
Das balen maar was wel te verwachten natuurlijk.
Ook niet goed gelezen dus, valt me nog mee dan ze feyenoord niet pakken.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_34420860
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:26 schreef PyTh het volgende:
Ook niet goed gelezen dus, valt me nog mee dan ze feyenoord niet pakken.
Inderdaad.
slettebak [@] gmail.com
pi_34420896
quote:
De aanklager betaald voetbal, die naast de auditrapportage ondermeer kennis heeft genomen van de verklaring van FC Utrecht, heeft de club een schikkingsvoorstel opgelegd van 10.000 euro boete.

Indien FC Utrecht het voorstel niet voor uiterlijk 30 januari 2006 (12.00 uur) accepteert, wordt de zaak voorgelegd aan de tuchtcommissie.

Ook Ajax wordt naar aanleiding van vernielingen bij dezelfde wedstrijd door de Ajax-aanhang (stoeltjes in het bezoekersvak en/of een glasplaat en/of een glaswand en/of straatwerk en/of een beveiligingscamera en/of een hekwerk en/of zeilen ter voorkoming van zicht en afdichting een schikkingsvoorstel opgelegd. Gelet op aard en ernst van het strafbare feit wordt de Amsterdamse club met ingang van 3 weken na 30 januari 2006 veroordeeld tot opschorting van het recht van haar club tot het verkrijgen van toegangskaarten voor de eerstvolgende uitwedstrijd in de competitie, beker of play-off.
Ook hier geldt dat indien Ajax het schikkingsvoorstel niet voor 30 januari accepteert, de zaak wordt voorgelegd aan de tuchtcommissie.
Had ik gelezen.
slettebak [@] gmail.com
pi_34420943
Ja afdichtingszeil is verguld daar in Utrecht eh.
pi_34421041
Een paar vieze tentdoeken met een laag drap erboven op ja .
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:11:43 #300
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34444156
quote:
Ajax en NS bereiken overeenstemming over het vervoer van Ajax-supporters

Amsterdam, 25 januari 2006
Ajax en de Nederlandse Spoorwegen zijn tot een akkoord gekomen over het vervoer van Ajax-supporters door de NS naar de wedstrijd Feyenoord - Ajax d.d. 5 februari 2006.

Ajax is verheugd dat de supporters van de club de Klassieker kunnen bijwonen. De voorverkoop van de combikaarten zal aanstaande vrijdag van start gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')