Hij is inmiddels al weer opgepakt samen met oa Jason Marriner,die ook veroordeeld werd naar aanleiding van MacIntyre.Het had in ieder geval niks met "voetbal" te maken.Ze werden in ieder geval niet veroordeeld....quote:Op woensdag 14 december 2005 23:01 schreef Superheld het volgende:
Overal waar hij is zal de politie ook wel weer zitten..
Link?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:19 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al weer opgepakt samen met oa Jason Marriner,die ook veroordeeld werd naar aanleiding van MacIntyre.Het had in ieder geval niks met "voetbal" te maken.Ze werden in ieder geval niet veroordeeld....
Op de site vd Headhunters staan al weer enkele foto's van Andy & The Boys.....
http://nominated.homestead.com/quote:
Ik ben geen hooligan joh.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:00 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Staan hier nog FOK!kers op? Wil Cart_man weleens in actie zien.
Bestel hem danquote:Op donderdag 15 december 2005 17:00 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Zie het als ajax zijnde maar te vullen, 8 dvd's.quote:
Die SCF dvd is voor de helft gevuld met Ajaxquote:Op donderdag 15 december 2005 17:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zie het als ajax zijnde maar te vullen, 8 dvd's.
Hehe, true. Over het algemeen de ruggen, maar ach.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die SCF dvd is voor de helft gevuld met Ajax!
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke site te downloaden Montana?
Die goeie oude tijd!!Dat waren nog eens tijden!Helaas zijn de tijden veranderd.....quote:Op donderdag 15 december 2005 17:00 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Moet je even op google zoeken naar Sandrino.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke site Montana?
Dan loop jij al een tijdje meequote:Op donderdag 15 december 2005 17:33 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Die goeie oude tijd!!Dat waren nog eens tijden!Helaas zijn de tijden veranderd.....
Had deze beelden trouwes al op videobanden,maar heb ze,vanwege bepaalde redenen,weggedaan.Ik speel de beelden wel in me hoofd af......
"Loop" nu al zo'n 9 jaar mee.Klinkt veel,maar vergeleken met anderen is dat maar 'n schijntje....quote:Op donderdag 15 december 2005 17:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dan loop jij al een tijdje mee![]()
Vooral dat laatste klinkt bekendquote:Op donderdag 15 december 2005 22:22 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
"Loop" nu al zo'n 9 jaar mee.Klinkt veel,maar vergeleken met anderen is dat maar 'n schijntje....
Het zal nooit helemaal uit m'n leven weg gaan;ik heb er vrienden voor 't leven gemaakt maar ook verloren.Mijn broertje loopt nu ook al sinds 'n paar jaartjes mee,is wel lachen......
Whehe, ik dacht die handquote:Op donderdag 15 december 2005 17:38 schreef JaWi het volgende:
Beetje onduidelijk?
Christus.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Whehe, ik dacht die hand. Zie het nu ook
.
Was eigelijk wel te verwachten.Ik had 't er in 't begin niet zo op,maar dat valt toch niet tegen te houden.Nou ben ik wel trots op 'm.Liever dit,dan dat 'ie 'n andere club zou "volgen"......Bij de meeste van me kameraden zit 't trouwes ook "in the family",hahaha....quote:Op donderdag 15 december 2005 22:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vooral dat laatste klinkt bekend
huhuveen? je komt toch niet uit leeuwarden of wel?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:37 schreef Superheld het volgende:
Even terugkomend over die hakenkruizen ... gisteren bij Huhuveen-Sofia
[afbeelding]
Iedereen haat heerenveen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
huhuveen? je komt toch niet uit leeuwarden of wel?![]()
'we don't care'quote:
Die DVD-box van de SCF-hools is te koop bij: Yomilo-Fashion. Uitstekende service daar!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke site Montana?
Dat spandoek is dus wel weggehaald, zijn ook behoorlijk wat klappen over en weer gevallen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeutje, dat dat spandoek niet is opgemerkt door de stewards (ze staan er vlak bij). Schandalig. Ze zijn natuurlijk bang voor die gasten.
Kut......quote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef CategoryC het volgende:
Feyenoord was vandaag in kerkrade..
'S-middages hadden we verzameld in Valkenburg, en later naar Kerkrade gegaan. Vlak bij de kroeg van Roda aangekomen, waar de ME al aanwezig was... aantal klappen gevallen, maar geen echte confro gehad helaas... had leuk kunnen wezen!
Venlo was dinsdag in Heerenveen. Helaas bleken het jochies van 17 en konden we niet verstaan wat ze zeiden, anders had het nog leuk kunnen worden...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef CategoryC het volgende:
Feyenoord was vandaag in kerkrade..
'S-middages hadden we verzameld in Valkenburg, en later naar Kerkrade gegaan. Vlak bij de kroeg van Roda aangekomen, waar de ME al aanwezig was... aantal klappen gevallen, maar geen echte confro gehad helaas... had leuk kunnen wezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |