"for those who were involved"quote:Op donderdag 22 december 2005 21:09 schreef Cart_man het volgende:
Ik hecht nooit zo veel waarde aan geschreven verslagen. Degene die er waren weten wat er is gebeurd...
Ja idd. Wij gaan daar naar toe, was al bekend gemaakt van te voren, en dan moeten wij hun aanvallen, en als dat niet lukt is het natuurlijk onze schuld, terwijl je na Q-BASE enzo je toch wel zou verwachten dat Roda ons wel zou komen zoeken!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:27 schreef Football_Lad het volgende:
Was helemaal niks gisteravond.Wat lopen die nep-moffen nou te schreeuwen:"had meer in gezeten.......".Wij waren er toch,waar zaten ze op te wachten dan,'n uitnodiging???
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef CategoryC het volgende:
terwijl je na Q-BASE enzo je toch wel zou verwachten dat Roda ons wel zou komen zoeken!
cart man ik moet je nageven dat dat incididentje wel de moeite waard is om geheimzinnig over te doenquote:
Roda heeft toch bij lange na de groep niet om jullie op te zoeken.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef CategoryC het volgende:
[..]
Ja idd. Wij gaan daar naar toe, was al bekend gemaakt van te voren, en dan moeten wij hun aanvallen, en als dat niet lukt is het natuurlijk onze schuld, terwijl je na Q-BASE enzo je toch wel zou verwachten dat Roda ons wel zou komen zoeken!
Hey koekwaus, dat is een reden voor Roda om Feijenoord op te zoeken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
[..]
cart man ik moet je nageven dat dat incididentje wel de moeite waard is om geheimzinnig over te doen. interessantdoennerij
![]()
Nou klink je net als een Roda supporterquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
Laat maar, toch maar niet...
Inderdaad, maar gelukkig ben ik er geen. Had een foto gevonden met Football_Lad en zijn maatjes, maar lijkt me toch beter om hem niet te plaatsen hier. Wie weet wie er meeleest?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou klink je net als een Roda supporter
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad... al staat zijn foto ook gewoon in fotoboek![]()
Misschien sta je er zelf ook wel opquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:18 schreef CategoryC het volgende:
Doe maar niet nee.
Wat 'n onzin!!!Hopelijk word hij toch nog vrijgesproken,net zoals Gijssie....quote:
Laat maar zitten joh,was sowieso weinig te beleven daarzo....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, maar gelukkig ben ik er geen. Had een foto gevonden met Football_Lad en zijn maatjes, maar lijkt me toch beter om hem niet te plaatsen hier. Wie weet wie er meeleest?
Gijssie moeten ze altijd hebben,terwijl 'ie alleen maar foto's maakte.Maar gelukkig is 'ie gisteren vrijgesproken.Waren ze bij de kit niet zo blij mee.....quote:
Leuke site jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Gijssie moeten ze altijd hebben,terwijl 'ie alleen maar foto's maakte.
Ze kunnen juridisch niet altijd waarmaken wat ze denken, gelukkigquote:Maar gelukkig is 'ie gisteren vrijgesproken.Waren ze bij de kit niet zo blij mee.....
Zo bijzonder is die site eigenlijk niet...quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd naar die site, mail eens een linkie naar teringrobbie@gmail.com
Nee, totaal niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zo bijzonder is die site eigenlijk niet...
De site is verre van bijzonder, alleen simpel om al die foto's zo open-en-bloot op het wereldwijde web te knallen, lekker makkelijk in kaart brengen allemaal.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zo bijzonder is die site eigenlijk niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |