Had een reden...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:32 schreef PLAE@ het volgende:
confrontatie met roda?normaal vrij kansloos maar goed. Wie niet waagt wie niet wint.
Gaat je niks aan.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:41 schreef PLAE@ het volgende:
en mag die reden openbaar worden?
Nou en.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:45 schreef PLAE@ het volgende:
Dat begint een beetje je standaard stopwoordje te worden![]()
Pfff binkie..quote:Op donderdag 22 december 2005 00:32 schreef PLAE@ het volgende:
confrontatie met roda?normaal vrij kansloos maar goed. Wie niet waagt wie niet wint.
Nu maar hopen op Ajax - PSV als cupfinale![]()
Wat een geblaat.quote:Keiharde aanpak ajax-hooligans
Gepubliceerd: donderdag 22 december 2005 @ 08:35
De amsterdamse politie is het gedrag van een groep onverbeterlijke ajax-hooligans meer dan zat en zal de relschoppers daarom vanaf nu keihard gaan aangepakken. De hooligans zullen continu in de gaten worden gehouden bij wedstrijden en bij iedere overtreding, zowel binnen als buiten het stadion, of openstaande boete krijgen de supporters thuis of op hun werk een bezoekje van agenten die hen meenemen naar het bureau.
Commissaris Ad Smit van district Oost schat dat er circa honderd echt fanatieke ajax-hooligans zijn met een wat grotere groep meelopers. ''Het moet maar eens over zijn met die gasten. Als groep voelen ze zich sterk, als individuen stellen ze niet zo veel voor. Wij laten ze niet meer met rust. De tijd van praten is voorbij.'' Volgens Smit is er altijd wat met de relschoppers: ''Als ze de beveiligers in het stadion niet goed vonden, kwamen er anderen. Altijd is er met die jongens gepraat. Maar dat gebeurt niet meer. Straks gaan zij nog bepalen wie er trainer van ajax wordt. Nee, niet meer in overleg met die gasten en we pakken ze waar we ze pakken kunnen.''
De commissaris baalt ervan dat normale ajax-supporters steeds de dupe zijn van het gedrag van de hooligans: ''Er zijn mensen die iedere maand wat geld apart leggen om maar een seizoenkaart van ajax te kunnen bemachtigen. Dan is het toch verschrikkelijk dat deze echte ajax-fans op hun hoofd worden gepist door een stel van die idioten. Er zijn lui bij die écht niets maar dan óók niets van de wedstrijd zien. Die kijken alleen maar of ze ergens rottigheid kunnen uithalen.'' Smit zegt de confrontatie met de relschoppers niet te schuwen: ''Ik loop gewoon hun clubhuis binnen als ik ze moet hebben. '
quote:net terug uit kerkrade, wij reden met een , het ging zo we reden weg uit onze verzamelplaats, naar kerkrade toe cordonstraat ofzo, vlakbij die kutkroeg van hun wat gebeurde er we kwamen aan bij die kroeg wij reden voorop maar die kut ME die stopte na twee auto's doortelaten ineens middenop de weg het verkeerd met resultaat dat wij en nog wat auto's doorreden parkeerde vlakbij de kroeg, en vervolgens liepen wij richting de kroeg met 8 man , en kwamen 2 roda hooli's toevallig tegemoet ja verkeerde moment verkeerde tijd ,helemaal de kanker geslagen ja en toen kwam politie , nog wat die RODA hadden een heeele suffe groep bij de kroeg staan heb ze goed gezien , ik kan jullie zeggen dat jullie voor de FIIIR geen partij zou zijn.
Trouwens kankerzielig zeg wij moeten gewoon naar jullie toe komen in jullie eigen stad jullie zouden niet eens de lef hebben om ons op te zoeken gewoon zielig
quote:Ik vind de verhalen van Feyenoord wel heel erg overdreven. Misschien dat het jullie goed uitkwam dat er politie stond, immers jullie hebben dat heil zelf over je afgeroepen (zie punt 2)!
Ten eerste reden jullie met spotters (o.a. witte Seat Ibiza en een busje) al ruim van te voren langs onze kroeg toen er nog geen enkele agent stond.
Ten tweede : Hoezo stoppen jullie met 10auto's op een tankstation 200m verderop, stappen uit en schreeuwen ROTTERDAM HOOLIGANS om vervolgens weer in te stappen en weg te scheuren? Hoezo aandacht op jullie vestigen
Ten derde stonden jullie al wat langer achter het spoor de groep te verzamelen en de stoep open te breken om stenen te verzamelen. En net als 15min er agenten en ME staan na jullie potje zingen op het tankstation komen jullie wel ineens
Als jullie gekomen waren toen jullie je aankondigde en riepen over 10min staan we er ... dan was het loos gegaan. Een uurtje later waren jullie inderdaad al ruimschoots gespot door de agenten ....
Toen jullie kwamen, kwam Roda ook gelijk de kroeg uit. We hebben nog een poging gedaan om achter de ME aan te gaan jullie kant op maar geef toe hier stond een overmacht aan politie voor beide groepen op dat moment ...... (4 ME bussen, arrestatieteam, 5 hondenwagens en vele stillen van ons)
Roda had een goede groep staan die er klaar voor was en er ook voor wilde gaan. (Overigens maar 6/7 man die er op Q-base bij waren en verder niks uit de probleemwijk Heilust, de groep was 95% voetbalgeorienteerd!!) Jammer dat er uiteindelijk niks gebeurd is.
Beter dat er geen arrestaties aan beide kanten zijn verricht.
Ben het deels met de mensen eens die roepen dat ze ons moeten komen opzoeken in onze stad maar goed jullie wisten dat vanaf dag 1 dat er berichten gestuurd werden dat dat de enige optie voor ons was om de confrontatie met het grote en toch zo gekke Feyenoord, weinig zin in een tweede Beverwijk door ergens in the middle of nowhere af te spreken met Feyenoord.....
Absoluut respect verder voor Feyenoord dat ze buiten de combi om komen maar er had toch meer in gezeten vandaag .......
En iedereen roept altijd, Roda, Roda heeft toch niks, behalve Feyenoord is er de laatste jaren wel nog nooit een club tot aan de kroeg geweest terwijl er opties genoeg zijn daar met een heel mooi plein om te vechten (dat wij de confrontatie daar met Feyenoord aanwillen geeft aan dat we open staan voor alle clubs).....NSC staat weer op de kaart met de groep hoe die vorig jaar en dit jaar gegroeid is, jullie horen nog van ons!
Wat een praatjesmakerquote:De commissaris baalt ervan dat normale ajax-supporters steeds de dupe zijn van het gedrag van de hooligans: ''Er zijn mensen die iedere maand wat geld apart leggen om maar een seizoenkaart van ajax te kunnen bemachtigen. Dan is het toch verschrikkelijk dat deze echte ajax-fans op hun hoofd worden gepist door een stel van die idioten. Er zijn lui bij die écht niets maar dan óók niets van de wedstrijd zien. Die kijken alleen maar of ze ergens rottigheid kunnen uithalen.'' Smit zegt de confrontatie met de relschoppers niet te schuwen: ''Ik loop gewoon hun clubhuis binnen als ik ze moet hebben. '
quote:Aanwezig zijn bij voetbalrellen is een strafbaar feit.
Volgens de rechter is het niet noodzakelijk dat de verdachte zelf agressief is. Dat bleek donderdagochtend op de Rotterdamse rechtbank, waar enkele supporters moesten voorkomen voor de rellen rond Feyenoord-Ajax in april van dit jaar.
Een 45-jarige Feyenoordfan uit Spijkenisse kreeg een werkstraf van 40 uur. De man had alleen staan kijken naar de rellen. Volgens de rechter had hij de groep relschoppers groter gemaakt door zijn aanwezigheid en ging er daardoor meer dreiging van hen uit.
Dan mag je ook niet blijven staan 112 bellen en gezichten onthouden natuurlijk!quote:
WTF? Dat is echt te sneu voor woorden, wat een non-argumentatie zeg!quote:
"for those who were involved"quote:Op donderdag 22 december 2005 21:09 schreef Cart_man het volgende:
Ik hecht nooit zo veel waarde aan geschreven verslagen. Degene die er waren weten wat er is gebeurd...
Ja idd. Wij gaan daar naar toe, was al bekend gemaakt van te voren, en dan moeten wij hun aanvallen, en als dat niet lukt is het natuurlijk onze schuld, terwijl je na Q-BASE enzo je toch wel zou verwachten dat Roda ons wel zou komen zoeken!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:27 schreef Football_Lad het volgende:
Was helemaal niks gisteravond.Wat lopen die nep-moffen nou te schreeuwen:"had meer in gezeten.......".Wij waren er toch,waar zaten ze op te wachten dan,'n uitnodiging???
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef CategoryC het volgende:
terwijl je na Q-BASE enzo je toch wel zou verwachten dat Roda ons wel zou komen zoeken!
cart man ik moet je nageven dat dat incididentje wel de moeite waard is om geheimzinnig over te doenquote:
Roda heeft toch bij lange na de groep niet om jullie op te zoeken.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef CategoryC het volgende:
[..]
Ja idd. Wij gaan daar naar toe, was al bekend gemaakt van te voren, en dan moeten wij hun aanvallen, en als dat niet lukt is het natuurlijk onze schuld, terwijl je na Q-BASE enzo je toch wel zou verwachten dat Roda ons wel zou komen zoeken!
Hey koekwaus, dat is een reden voor Roda om Feijenoord op te zoeken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
[..]
cart man ik moet je nageven dat dat incididentje wel de moeite waard is om geheimzinnig over te doen. interessantdoennerij
![]()
Nou klink je net als een Roda supporterquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
Laat maar, toch maar niet...
Inderdaad, maar gelukkig ben ik er geen. Had een foto gevonden met Football_Lad en zijn maatjes, maar lijkt me toch beter om hem niet te plaatsen hier. Wie weet wie er meeleest?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou klink je net als een Roda supporter
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad... al staat zijn foto ook gewoon in fotoboek![]()
Misschien sta je er zelf ook wel opquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:18 schreef CategoryC het volgende:
Doe maar niet nee.
Wat 'n onzin!!!Hopelijk word hij toch nog vrijgesproken,net zoals Gijssie....quote:
Laat maar zitten joh,was sowieso weinig te beleven daarzo....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, maar gelukkig ben ik er geen. Had een foto gevonden met Football_Lad en zijn maatjes, maar lijkt me toch beter om hem niet te plaatsen hier. Wie weet wie er meeleest?
Gijssie moeten ze altijd hebben,terwijl 'ie alleen maar foto's maakte.Maar gelukkig is 'ie gisteren vrijgesproken.Waren ze bij de kit niet zo blij mee.....quote:
Leuke site jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:09 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Gijssie moeten ze altijd hebben,terwijl 'ie alleen maar foto's maakte.
Ze kunnen juridisch niet altijd waarmaken wat ze denken, gelukkigquote:Maar gelukkig is 'ie gisteren vrijgesproken.Waren ze bij de kit niet zo blij mee.....
Zo bijzonder is die site eigenlijk niet...quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd naar die site, mail eens een linkie naar teringrobbie@gmail.com
Nee, totaal niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zo bijzonder is die site eigenlijk niet...
De site is verre van bijzonder, alleen simpel om al die foto's zo open-en-bloot op het wereldwijde web te knallen, lekker makkelijk in kaart brengen allemaal.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zo bijzonder is die site eigenlijk niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |