Nee, vast niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:28 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, als Dido er nog in zou zitten was deze gezapige sfeer er absoluut NIET geweest. Lieske of Nathalie had eruit gemoeten.
jeuh!quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
Joost DBK
stuur even een e-mail naar de regie die lopen te kloten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:14 schreef Bartoli het volgende:
alleen maar ingrid caps tegenwoordig
hoezo? ik zit nu naar een stream te kijken tussen roel, naat en joost. Roel die net belde naar BB of zijn Techno muziek op mocht vanavond om dat die in een dipje zat. Hij had dat besproken met BB donderdag en ze zouden erover nadenken. Indien ja wil die graag dat de Techno muziek volopengedraaid wordtquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
stuur even een e-mail naar de regie die lopen te kloten.
god straft directquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:20 schreef Bartoli het volgende:
godverdomme nu zetten ze het geluid op die stream ook nog uit
De regie zit me te fucken helemaal geen lieske.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:28 schreef Foreverblue het volgende:
Je bent weer goed bezig geweest zie ik, Regenworm![]()
[afbeelding]
Dan wordt het tijd dat we samen de regie de baas wordenquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
De regie zit me te fucken helemaal geen lieske.
Draaien steeds alles weg om gek van te worden.
Breek me de bek niet open please. De SC topics zijn sinds gisteravond veranderd in de 'Hoe irriteer ik mensen met zinloze Lieske-caps topics'. Vind je het gek dat het steeds rustiger wordt hier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Regenworm kan jij niet oplikkeren naar het Lieske- of tietentopic. Je begint (was je al) verdomd irritant te worden.
Okee... dat waren er wel weer genoeg jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:46 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open please. De SC topics zijn sinds gisteravond veranderd in de 'Hoe irriteer ik mensen met zinloze Lieske-caps topics'. Vind je het gek dat het steeds rustiger wordt hier.![]()
ze zijn niet de enigste de BB site op de mainpage na ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:12 schreef Foreverblue het volgende:
De Fok frontpage ligt er nu ook uit...
Hij doet het weer volgens mijquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:12 schreef Foreverblue het volgende:
De Fok frontpage ligt er nu ook uit...
Hahaha indirect heeft Lieske de Fok en Talpa server om zeep geholpenquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:13 schreef regenworm het volgende:
Zie je niks F5 blijven drukken tot je iets ziet.
Foreverblue we hebben te veel fans voor onze caps
Lachen voor die nichten stem er nog bij.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:44 schreef Foreverblue het volgende:
BB: Het is al laat... en ik zie nog steeds mensen in badjassen
Ja, jij hebt het hele weekend verder om met je regenwormpje te gaan spelen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:53 schreef regenworm het volgende:
Het is vandaag tieten middag
tsja te we zijn op een halve dag ofzo maar 2,5 pagina ver in dit topic. En daarvan zijn 90% caps van de 2 blondies die hebben liggen tutten. Het was eens niet Nathaliequote:
Hey bedankt! Dan ben ik weer behoorlijk bij gekletst nuquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja te we zijn op een halve dag ofzo maar 2,5 pagina ver in dit topic. En daarvan zijn 90% caps van de 2 blondies die hebben liggen tutten. Het was eens niet Nathalie![]()
Verder wel leuk gesprek geweest tussen Naat, Joost en Roel. Roel werd nog door ingrid geknuffeld. Roel heeft als tegenprestatie voor de steun de dames enzo nog geholpen in het huishouden.
Roel heeft voor vanavond zijn Techno muziek aangevraagd of dat gespeeld wordt is nog niet duidelijk want BB zou erover denken. Hij denkt dat de Techno hem kan helpen om uit zijn dido dip te geraken.
Dat was het wel zo'n beetje voor vandaag![]()
De kans dat Roel vanavond techno mag draaien is nu koma nul.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:13 schreef Bartoli het volgende:
Daarnaast die Techno shit om wat leven te krijgen in die keet daar lijkt me dat voor 1x wel leuk
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:18 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Lieske op haar mooist.
Oh ja, dit is mijn eerste, en laatste cap van Lieske uit de badkamer vandaag.![]()
vanavond de foute top 40.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:18 schreef Bartoli het volgende:
en waarom is dat nu nul komma nul? omdat hj erover aan het lullen is
Daggut nieee, het is gewone vleesfondue.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:27 schreef Bartoli het volgende:
arliator het is trouwens kaasfondue
Kaasfondue met olie?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:27 schreef Bartoli het volgende:
arliator het is trouwens kaasfondue
en vlees fondue met allerlei soorten vlees.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kaasfondue met olie?
Ik dacht dat kaasfondue altijd met kaas gaat?
'Oh wat is dit gaaf man' (met die afschuwelijke grijns op z'n smoel) en 'Wat is het hier ge-zel-lig' zijn toch wel de bekende Josti-uitspraken? Voor de rest immiteert ie de rest idd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Josti nam eerst "pik" over van Menno, en roept nu de hele tijd "wreed"
Kan hij niets zelf verzinnen?
Verwacht maar niet teveel van het sisco-feest hoor. Er zal wel weer een gigantische anti-climax ons te wachten staan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:34 schreef Sjet het volgende:
Ik ga nu maar ff snel boodschappen doen.... anders mis ik straks nog het super-sisco-feest![]()
![]()
Tot strakkies![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:34 schreef Sjet het volgende:
Ik ga nu maar ff snel boodschappen doen.... anders mis ik straks nog het super-sisco-feest![]()
![]()
Tot strakkies![]()
jij bent echt een positivoquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:35 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Verwacht maar niet teveel van het sisco-feest hoor. Er zal wel weer een gigantische anti-climax ons te wachten staan.
Laters![]()
Zolang Roel maar niet met Lieske het bed induikt, anders verlies ik mijn weddenschapquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:35 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Verwacht maar niet teveel van het sisco-feest hoor. Er zal wel weer een gigantische anti-climax ons te wachten staan.
Laters![]()
Ja per slot van rekening krijgt Roeltje altijd zijn zin van tante Hummiequote:Op zaterdag 10 december 2005 17:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ok maar het zou er evt wel voor of na kunnen
Vind het wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:38 schreef Arliator het volgende:
Toch wel leuk hoe een stoere kraker zo blij als een kind kan zijn met een fondue
Dan moet Lieske erg goed dronken zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zolang Roel maar niet met Lieske het bed induikt, anders verlies ik mijn weddenschap![]()
Ik vond het ook wel leuk, maar het is zo in tegenstelling hoe hij zich in het begin gedroeg. En Dido heeft zeker te weten een belangerijk aandeel gehad in de andere Roelquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om te zien.
Je ziet dat roel toch wel wat is veranderd zich het vertrek van zijn prinsesje
Waarschijnlijk niet hebben hun feest kleren al aan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:48 schreef Dropkick het volgende:
Gaan de heren zich niet even feestelijk uitdossen?
Die zijn elke dag al feestelijk uitgedost, daarom zie je het verschil niet meerquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:48 schreef Dropkick het volgende:
Gaan de heren zich niet even feestelijk uitdossen?
Ik kan best positief zijn. Maar geef mij aub 1 reden waarom dit volgens jou een geweldig feestje gaat worden. Ik kick gewoon niet op leuke caps van mensen die vrolijk uit hun ogen kijken en harmonieus en ingetogen naast mekaar staan te 'dansen' want dan kijk ik liever naar 'Nederland in beweging' op Avro.quote:
Roel zal met niemand het bed in duiken. Vanmiddag hadden ze het erover wie naast Roel zou kunnen gaan slapen (Op het reservebed van Dido dus) en toen stelde hij zelf voor om de bedden een stukje uit mekaar te trekken. Of er moeten echt gekke dingen gebeuren...dan zie ik hem eerder met Ingrid het bed induiken. Daar is hij meer van gecharmeerd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zolang Roel maar niet met Lieske het bed induikt, anders verlies ik mijn weddenschap![]()
haha is dat zo ....quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:51 schreef Arliator het volgende:
Roel is geen echte man!! Hij leest eerst de handleiding voordat hij gaat beginnen!
Dat is toch dat programma met Karl Nooten, of hoe die vent ook heet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik kan best positief zijn. Maar geef mij aub 1 reden waarom dit volgens jou een geweldig feestje gaat worden. Ik kick gewoon niet op leuke caps van mensen die vrolijk uit hun ogen kijken en harmonieus en ingetogen naast mekaar staan te 'dansen' want dan kijk ik liever naar 'Nederland in beweging' op Avro.![]()
Of dat ze lekker proosten op het leven na BB. Hun leven na BB interesseert me niet. Ik zie ze gewoon liever helemaal bezopen rellen, huilen en schelden. Maar dat zie ik nu niet meer gebeuren omdat de pittige mensen eruit zijn. Thanks Hum.
Maar ik heb BB tot nu toe helemaal gevolgd en weiger nu te stoppen met kijken met nog maar 2 weken te gaan.![]()
Roel die emoties kwijt moet maar alleen volstrekt "foute" muziek voorgeschoteld krijgt. Wat zou het winnen: "coole" Roel of toch de emotie. Kleiner vermaak wellicht, maar toch.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik kan best positief zijn. Maar geef mij aub 1 reden waarom dit volgens jou een geweldig feestje gaat worden.
vanaf 15:00 zijn Ingrid en Lieske al bezigquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:58 schreef HellFreez het volgende:
jezus.. hoe lang die wijven al voor de spiegel hangen. Niet normaal meer
Alle mannen die ik ken doen dat nooitquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:56 schreef Mabelle het volgende:
[..]
haha is dat zo ....dat stelt mij gerust. Ik heb een echte man in huis.
![]()
Aan de andere kant ... zijn vogeltje had vanavond nog geleefd.
Maar goed lieske en ingrid zijn al ruim drie uur bezig is wel erg lang hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:59 schreef Mabelle het volgende:
Ze begrijpen niet waar de chicks blijven .... tja, ff leuk aan tafel verschijnen kost wat tijd en moeite.
Heb je wel extra vlees om in je pannetje te gooienquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:03 schreef Mabelle het volgende:
Toevallig heb ik dat pas ergens gehoord inderdaad.
Vogels pletteren echt van hun stok wanneer je dampen van verhit teflon in de ruimte krijgt.
Toch lullig wanneer je dat niet weet.
Zit je gezellig te vleesfonduen ... valt je vogel dood.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb je wel extra vlees om in je pannetje te gooien![]()
Deze twee engerds herken je vast wel:quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is toch dat programma met Karl Nooten, of hoe die vent ook heet?
Maar als ze wel helemaal los gaan, ga je dan wel weer kijken, of is het definitief afgelopen voor je?
mee eensch daarom vindt ik ook dat hummie die techno moet draaienquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:03 schreef regenworm het volgende:
Roel mist Dido zeker er nu weer leuke dingen in het huis gebeuren.![]()
![]()
Het is een nare en onsmakelijke gewoontequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:03 schreef Arliator het volgende:
Ik haat het als mensen met volle mond praten, en dat doen zij allemaal. Als de ouders van deze mensen meelezen, voed je kinderen eens wat beter op!
![]()
Maar ik maak me weer druk om dingen die ik toch niet kan veranderen
Als je de veren eraf haalt is het geen klein geel vogeltje meerquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:07 schreef Mabelle het volgende:
Arliator .... nu ga je echt te ver!Bah! .... zo'n klein geel vogeltje in je pannetje
![]()
Roel is getemd maar ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:59 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Roel die emoties kwijt moet maar alleen volstrekt "foute" muziek voorgeschoteld krijgt. Wat zou het winnen: "coole" Roel of toch de emotie. Kleiner vermaak wellicht, maar toch.
Het is vanavond wel de geschikte avond er voor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:06 schreef BONG4002 het volgende:
Roel "Ik heb nog geen zin om de inboedel aan te passen, maar misschien komt dat nog"
Zou het dan toch gebeuren vanavond?
BEWtrouwens
roséquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:09 schreef Minouishere het volgende:
Wat is er met Roel??? Is het bier nog niet gearriveerd?? Wat drinkt 'ie trouwens???
Jahaa, die bedoel ik!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:07 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Deze twee engerds herken je vast wel: [afbeelding]
Ik blijf gewoon kijken hoor. Ook al is het oersaai, zoals ik al eerder zei ga ik nu niet stoppen met kijken met nog maar een kleine 2 weken te gaan.![]()
Volgens mij kregen ze 1 krat bier en 22 flessen wijn rosé. Dat zit dus snorquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:09 schreef Minouishere het volgende:
Wat is er met Roel??? Is het bier nog niet gearriveerd?? Wat drinkt 'ie trouwens???
Waarom vroeg Ingrid: gaat het Roel??quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
rosé
bier is er wel al maar dat is voor vanavond weet je wel![]()
En zo is datquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:10 schreef Mabelle het volgende:
Gelukkig let Naat .... nog een beetje op de boys![]()
Want je moet toch echt eerst even balletjes draaien van het gehakt.
én een jointje....een hele goede...quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mee eensch daarom vindt ik ook dat hummie die techno moet draaien. En als de andere er geen zin in hebben dat hummie roel maar voor een half uur of een uur zijn MP3 met techno geeft
![]()
Het bier zal wel eerst koud moeten worden, lauw bier is niet te drinkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
rosé
bier is er wel al maar dat is voor vanavond weet je wel![]()
dat zou dan zijn 2e joint in 2 dagen worden voor Roelquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
én een jointje....een hele goede...![]()
Hij mist nu dido en had van de week de neiging om iets te verbouwen in het huisquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:11 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Waarom vroeg Ingrid: gaat het Roel??
Idd, maar als ie een beetje verstandig is weet ie dat ie dan zwaar hardhandig word verwijderd en hij geen ¤urootje krijgtquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij mist nu dido en had van de week de neiging om iets te verbouwen in het huis
Hummie kan veel tolereren van Roel hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, maar als ie een beetje verstandig is weet ie dat ie dan zwaar hardhandig word verwijderd en hij geen ¤urootje krijgt
Als je echt kwaad bent dan ben je blind voor alles.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, maar als ie een beetje verstandig is weet ie dat ie dan zwaar hardhandig word verwijderd en hij geen ¤urootje krijgt
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zou dan zijn 2e joint in 2 dagen worden voor Roel![]()
Maar het slopen van het huis zal ze nooit toleren.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hummie kan veel tolereren van Roel hoor![]()
Volgens mij draaide hij zelf een theejointjequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heeft ie er al eentje gehad dan? heb ik iets gemist?
Dat is het enige nadeel aan fondue.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef Mabelle het volgende:
En die kleding vanavond.... je kan jezelf echt uitwringen van de baklucht na zo'n fondue feestje![]()
Klopt, wij doen het thuis ook regelmatig maar dan meestal gourmetten, echt veel verschil is het niet behalve dat met fondue je wat meer gaat stinken naar olie etc.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is het enige nadeel aan fondue.
Maar het is wel gezellig en erg lekker.
klopt inderdaad hij heeft thee gerookt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Volgens mij draaide hij zelf een theejointje
Zet altijd het raam op een kier om het alvast een beetje te laten luchten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, wij doen het thuis ook regelmatig maar dan meestal gourmetten, echt veel verschil is het niet behalve dat met fondue je wat meer gaat stinken naar olie etc.
Ik haal nu trouwens even een stevige bak koffie dus ben er zo weer
Ingrid nam ook een trekje en werd er zelfs High van.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt inderdaad hij heeft thee gerookt.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
http://bigbrother.fok.nl/blog/1194/
Hij kan het niet laten om lieske de hemel in de prijzen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
http://bigbrother.fok.nl/blog/1194/
Die zijn mooi maar ze heeft meer dan dat.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:26 schreef Mabelle het volgende:
Veel Lieske tieten ..... in de scancompulatie
Ja een fatsig lijf voor een 19-jarige. Als die 25 is, dan is het een gewone mollige boerentrut.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die zijn mooi maar ze heeft meer dan dat.
Je had liever chantal op je schoot gehad.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja een fatsig lijf voor een 19-jarige. Als die 25 is, dan is het een gewone mollige boerentrut.
Agossie, arme jongenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij mist nu dido en had van de week de neiging om iets te verbouwen in het huis
Hij heeft zich veel rustige gedragen dan wat ik verwacht had.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:34 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Agossie, arme jongenen toen heeft Hummie 'm snel die sigaretten gegeven zeker ?
![]()
Totdat 'ie vanavond een zootje drank in z'n melik heeftquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij heeft zich veel rustige gedragen dan wat ik verwacht had.
En hij krijgt steun van alle fronten dus het sterkt hem wel.
inderdaad als hij straks dronken is dan kan het nog feest met hem worden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:38 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Totdat 'ie vanavond een zootje drank in z'n melik heeft![]()
Valt wel mee, hij is getemd door Dido dus dan moet ie wel een fles of 4 a 5 drinken (wijn dan) wil ie in de gevarenzone komen, maar ik verwacht niet dat zoiets gaat gebeuren vanavondquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:40 schreef Minouishere het volgende:
Ben benieuwd hoe angstig Roeltjes ouders nu zitten te kijken ;-)
Roel heeft weinig drank nodig om dronken te worden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij is getemd door Dido dus dan moet ie wel een fles of 4 a 5 drinken (wijn dan) wil ie in de gevarenzone komen, maar ik verwacht niet dat zoiets gaat gebeuren vanavond
8 biertjes en dan is Roel onder zeil.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij is getemd door Dido dus dan moet ie wel een fles of 4 a 5 drinken (wijn dan) wil ie in de gevarenzone komen, maar ik verwacht niet dat zoiets gaat gebeuren vanavond
ja donderdagavond of gisteren nog. Had Ingrid volgens mij nog een trekje genomen maar die ging meteen over haar nek. Zoiets meen ik me te kunnen herinneren. Of klets ik nu uit mijn nekquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heeft ie er al eentje gehad dan? heb ik iets gemist?
Klopt, ik heb er zelfs nog een cap van gemaakt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja donderdagavond of gisteren nog. Had Ingrid volgens mij nog een trekje genomen maar die ging meteen over haar nek. Zoiets meen ik me te kunnen herinneren. Of klets ik nu uit mijn nek![]()
Denk het ook, gewoon diepquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
8 biertjes en dan is Roel onder zeil.
Haha, ja je had hem aardig omquote:Offtopic
Nog bedankt voor de muziek van gisteren![]()
Ik heb mijn posts proberen terug te lezen, maar een gedeelte is onleesbaar, zelfs voor mij![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:48 schreef F4iTH het volgende:
Ik gaat lekker ballen met de 'matties'.
Als ik terug ben wil ik geschreeuw, geruzie en kapotte muren zien. [afbeelding]![]()
![]()
Laterrrrr...
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk het ook, gewoon diep![]()
[..]
Haha, ja je had hem aardig ommaar iig graag gedaan, heb nog veel meer nummers dus als je straks weer behoefte hebt aan coole nummers just ask en ik ben dan de "DJ" van de SC
Dan heb ik een plaspauze George Baker heeft bij mij een erg hoogquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:57 schreef Dropkick het volgende:
Vanavond foute top40,zou me niks verbazen als George Baker even una paloma blanca komt zingen.
Waarom nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:55 schreef Mabelle het volgende:
Naat belooft Joost gewoon nog een keer te helpe met zijn vuurschetentruc..... ik zou me er toch echt niet voor laten strikken.
Er zit nog te weinig drank in komt nog.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:10 schreef nicoleV het volgende:
Die drank zorgt niet voor prachtige speeches.....wat een gezeik
Roel is geen prater maar een vrijverquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:13 schreef yellowfirst het volgende:
Roel lult iedereen de oren van de kop.![]()
denk dat Roel nu wel tot 3 telt voordat die Dido weer pijn doetquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:18 schreef PH52 het volgende:
Ik wed voor 10 punten dat als Lies nog 3 wijntjes op zuipt en Roel een keer naar haar kijkt dat zij hem dan de slaapkamer in sleurt en hem helemaal suf neukt.![]()
Weet ik niet, maar ik denk eerder aan Joost en Lieske.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat Roel nu wel tot 3 telt voordat die Dido weer pijn doet![]()
Als die 5 biertjes op heeft zakken z'n hersens automatisch naar z'n pikkie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat Roel nu wel tot 3 telt voordat die Dido weer pijn doet![]()
Naat en Roel oké, maar Joost en Lieske echt niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik denk eerder aan Joost en Lieske.
Gut, laten we het hopen. De laatste twee weken mogen best nog wel even wat stof doen opwaaien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als die 5 biertjes op heeft zakken z'n hersens automatisch naar z'n pikkie.![]()
We zullen zienquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Naat en Roel oké, maar Joost en Lieske echt niet.
Dat wordt kotsen net zoals een paar maanden terug.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:23 schreef Bartoli het volgende:
Ingrid wou zich vanaaf ook lam zuipen eens zien wat dit gaat geven
Gelukkig voor ze dat die lekkere Joost in het huis zit dan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:24 schreef PH52 het volgende:
Ik bespeur, en zeker bij de dames, een zekere opgewonden stemming.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:28 schreef Bartoli het volgende:
kijk die kop van Lies. Je zou bijna denken dat ze zo gaat omvallen![]()
Hij heeft de hele bijna niks te eten gehadquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:33 schreef PH52 het volgende:
Die Roel vreet anders een aardig pannetje weg zo.![]()
Liefde gaat door de maag.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij heeft de hele bijna niks te eten gehad
Aha, ik had een tijd de streams niet gezien, dus dat heb ik gemist, vandaar ook mijn verbaasde reactiequote:Op zaterdag 10 december 2005 19:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nu valt het wel mee. Het leek daarnet of ze bijna ging omvallen
Heb er ook nog steeds last van.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:40 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben jullie soms ook bij het vernieuwen van de pagina hier dat de pagina niet kan worden weergegeven? Zal wel met de server te maken hebben ofzo?
Heb ik al een paar uur last van, heb ook al meerdere malen mijn browser moeten sluiten omdat er niks mee gebeurde. Heb ik alleen bij de pagina's waar fok opstaat, alle andere hebben geen problemenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:40 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben jullie soms ook bij het vernieuwen van de pagina hier dat de pagina niet kan worden weergegeven? Zal wel met de server te maken hebben ofzo?
Hmm...ik heb het nog heel soms iigquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:40 schreef ruby het volgende:
Nee, nu niet meer. Maar een paar uur geleden wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |