Bij de vorige BB's werd het slow chatten alleen maar meer naarmate het einde naderde.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:55 schreef Foreverblue het volgende:
Zo duurt het wel ff voordat we de 1000 SC halen... met zijn 2-en
Mooie cap... perfecte timing voor dat rode kruisjequote:
Gewoon nieuwe policy geweest van de mods... sinds Scanman-gate. Dat het offtopic ging.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij de vorige BB's werd het slow chatten alleen maar meer naarmate het einde naderde.
Dat zegt ook wel iets over deze BB.
Inderdaad maar we gaan het toch niet halen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:55 schreef Foreverblue het volgende:
Zo duurt het wel ff voordat we de 1000 SC halen... met zijn 2-en
Stream 666quote:
Ja eh... de 1 waardeert het en de ander niet. Moeten ze er maar zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad maar we gaan het toch niet halen.
Ach, straks wordt er weer geklacht over de vele caps.
Heel soms zie je een paar seconden DBK op de streams.quote:
Daar heb je gelijk in een discussie vallen caps meer op dan nu.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja eh... de 1 waardeert het en de ander niet. Moeten ze er maar zijn.
jah idd. Ik vroeg dat omdat k nog nooit de dbk gezien heb op de streams voor die paar secondenquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heel soms zie je een paar seconden DBK op de streams.
Maar het gebeurt niet vaak en dat is best jammer.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:02 schreef Bartoli het volgende:
damn wat is roel maar actief met afwassen
Cap... maar cap met matequote:Op zaterdag 10 december 2005 14:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in een discussie vallen caps meer op dan nu.
Weinig discussie en normale aantal caps.
Is ook heel zeldzaam... meestal krijg je gelijk een streamlock op de woonkamer na dit scherm:quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
jah idd. Ik vroeg dat omdat k nog nooit de dbk gezien heb op de streams voor die paar seconden
Zeker voor mensen zonder mogelijkheid om de streams te bekijken. Maar caps van leuke momenten zijn het leukste. Op een afwassende Roel zit ik niet te wachten eigelijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het blijft leuk en het geeft wel een prima indruk hoe het in het BB huis aan toegaat.
Nou je ziet roel niet zo vaak afwassen dus mag je er best een cap van makenquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker voor mensen zonder mogelijkheid om de streams te bekijken. Maar caps van leuke momenten zijn het leukste. Op een afwassende Roel zit ik niet te wachten eigelijk
Lieske heeft het alweer overgenomen... Roel zit weer op zijn krent.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou je ziet roel niet zo vaak afwassen dus mag je er best een cap van maken
Ik denk dat het eerder komt dat iedereen erg lief voor roel is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:11 schreef Bartoli het volgende:
Zou Roel dit niet doen dat afwassen en wat meer met de huishoudelijke taken bezig zijn om Dido voor iets te overtuigen. Just in case dat ze het verder proberen
Geheel mee eenschquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:51 schreef Minouishere het volgende:
Ik vind het niet mooi, die kale kop van Roel.
Nu is 'ie als 'ie gaapt helemaal niet meer om aan te zien, en gapen is het liefste wat 'ie doet.
Het is net zo'n gladde aal zo.
zou ook kunnenquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder komt dat iedereen erg lief voor roel is.
En dat hij door de afwas te doen er iets voor terug doet.
Volgens mij hoefde hij de afwas niet de toen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske heeft het alweer overgenomen... Roel zit weer op zijn krent.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:14 schreef Mabelle het volgende:
Niets klagen ... over de vele caps.
Leukt zo'n topic nou net zo lekker op!!![]()
Die lies.... die heeft zo'n fokking pijn in dr knieeen ... zou ze onze aanwezigheid voelen?
Laat ik aan jou de eer voor strakke caps... ik ben weer ff weg. Tot laters weer allemaalquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:15 schreef regenworm het volgende:
De dames gaan in bad wordt weer tijd voor de leuke caps
De regie laat het niet toe dat we mooie caps kunnen makenquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Laat ik aan jou de eer voor strakke caps... ik ben weer ff weg. Tot laters weer allemaal
dank uquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:14 schreef Mabelle het volgende:
Niets klagen ... over de vele caps.
Leukt zo'n topic nou net zo lekker op!!![]()
Die lies.... die heeft zo'n fokking pijn in dr knieeen ... zou ze onze aanwezigheid voelen?
Het is saai en het maakt echt niet uit weer er nog in het huis zit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:22 schreef riri het volgende:
De meest saaie piefen zitten nog in het huis,degenen die nog voor aktie hadden zorgen zijn eruit gestemd.
BB5 de meeste saaie BB ooit,dat Lieske,Ingrid of Joost gaan winnen zegt genoeg,op straat zouden ze je niet eens opvallen
Eigenlijk kunnen ze het maar beter opdoeken.
Ga niet meer kijken....tis gewoon tenenkrommend
Nou, als Dido er nog in zou zitten was deze gezapige sfeer er absoluut NIET geweest. Lieske of Nathalie had eruit gemoeten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is saai en het maakt echt niet uit weer er nog in het huis zit.
Met zo'n kleine groep gebeurt er gewoon veel minder.
Gaan we mákkelijk halen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad maar we gaan het toch niet halen.
Ach, straks wordt er weer geklacht over de vele caps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |