Nee, vast niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:28 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, als Dido er nog in zou zitten was deze gezapige sfeer er absoluut NIET geweest. Lieske of Nathalie had eruit gemoeten.
jeuh!quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
Joost DBK
stuur even een e-mail naar de regie die lopen te kloten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:14 schreef Bartoli het volgende:
alleen maar ingrid caps tegenwoordig
hoezo? ik zit nu naar een stream te kijken tussen roel, naat en joost. Roel die net belde naar BB of zijn Techno muziek op mocht vanavond om dat die in een dipje zat. Hij had dat besproken met BB donderdag en ze zouden erover nadenken. Indien ja wil die graag dat de Techno muziek volopengedraaid wordtquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
stuur even een e-mail naar de regie die lopen te kloten.
god straft directquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:20 schreef Bartoli het volgende:
godverdomme nu zetten ze het geluid op die stream ook nog uit
De regie zit me te fucken helemaal geen lieske.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:28 schreef Foreverblue het volgende:
Je bent weer goed bezig geweest zie ik, Regenworm![]()
[afbeelding]
Dan wordt het tijd dat we samen de regie de baas wordenquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
De regie zit me te fucken helemaal geen lieske.
Draaien steeds alles weg om gek van te worden.
Breek me de bek niet open please. De SC topics zijn sinds gisteravond veranderd in de 'Hoe irriteer ik mensen met zinloze Lieske-caps topics'. Vind je het gek dat het steeds rustiger wordt hier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Regenworm kan jij niet oplikkeren naar het Lieske- of tietentopic. Je begint (was je al) verdomd irritant te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |