Er komt geen vervangend concert. Het is definitief geannuleerd en niet verplaatst. Hoe lang je kan wachten weet ik niet, dus zsm maar inleveren!quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:00 schreef MaJo het volgende:
Heeft iedereen zijn kaartjes al ingeleverd eigenlijk? Ik nog steeds nietWat is overigens de regel daarvoor, tot hoe lang na een concert kun je het inwisselen? Ik hoorde trouwens via via dat je je kaartje nog moet bewaren omdat de kans wel bestaat dat er een vervangend concert komt. Weet nu niet goed wat ik moet doen
De persoon die dat zei heeft wel wat connecties met platenmaatschappijen enzo dus ik ben er nog niet zeker van... Maar ik wil ook niet met een kaartje blijven zitten die niets meer waard is. Lastigquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er komt geen vervangend concert. Het is definitief geannuleerd en niet verplaatst. Hoe lang je kan wachten weet ik niet, dus zsm maar inleveren!
Ja maar dat is toch wel wat anders, een heel concert of op Lowlands. Bovendien is Lowlands nog niet bevestigdquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:38 schreef Rimneger het volgende:
Gewoon je kaartje inleveren, joh. Op Lowlands kun je ze alsnog in volle glorie zien.
er gaan echt geen 30.000 mesen bij Arcade Fire kijkenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:56 schreef Meganog het volgende:
Ik had ze toch liever in Vredenburg gezien dan straks proberen met 30000 man tegelijk jezelf een tent in te wurmen, maar dat is mijn persoonlijke idee.
Hopelijk doen ze toch nog een zaalconcert in Nederland een keer later dit jaar...
beidequote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:14 schreef Arinna het volgende:
Ben benieuwd welke optreden het voor mij gaat worden.... de vrijdag op Pukkelpop of op de zondag op Lowlands... Fijn in ieder geval dat ze komen....
(maar ik blijf hopen op ook nog een zaalconcert)![]()
Ik denk dat dat wel mee zal vallen.. ze zitten in die periode best wel vol met al die festivals, en ik neem aan dat als ze vervangende optredens gaan doen, dat ze dat dan in al de gemiste plaatsen doen... Daar zullen ze toch vast wel even apart voor terug kunnen komen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een tijdje geleden Tivoli gebeld en daar werd mij verteld dat er zeker een vervangend concert zal komen, in het najaar. Ik ben nog steeds bang dat ze het in een van de lowlandsdagen gaan plannen aangezien ze dan toch hier zijn. Zou ze graag in een zaal zien nl
Ze staan wel op Lowlandsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:19 schreef Arinna het volgende:
Damn, tot nu toe niets, wel weer un boel shows in the UK.... waar ze begin dit jaar ook al opgetreden hebben...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |