quote:
Thursday December 08th 2005, 10:14 am
The Arcade Fire have been nominated for 2 Grammy Awards!
Best Alternative Music Album
(Vocal or Instrumental.)
* Funeral
The Arcade Fire
[Merge Records]
* Guero
Beck
[Interscope Records]
* Plans
Death Cab For Cutie
[Atlantic Records]
* You Could Have It So Much Better
Franz Ferdinand
[Domino]
* Get Behind Me Satan
The White Stripes
[Third Man/V2 Records]
Je hebt dit jaar toch al zeker 3 kansen gehad - in de Melkweg in maart, Paradiso in mei en in augustus op Lowlands. Ik was er in ieder geval bij de eerste en de derde aanwezig, geweldige liveband!quote:
Ik bij de eerste twee concerten! Beide horen ze tot de beste optredens die ik dit jaar heb gezien! Volgend jaar een nieuwe plaat toch?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je hebt dit jaar toch al zeker 3 kansen gehad - in de Melkweg in maart, Paradiso in mei en in augustus op Lowlands. Ik was er in ieder geval bij de eerste en de derde aanwezig, geweldige liveband!
Heb ik nog niks van gehoord, maar gezien hun drukke tourschema heb ik zo mijn twijfels of dat nieuwe album er al volgend jaar zal komen. Nog maar afwachten voor nu.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:52 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ik bij de eerste twee concerten! Beide horen ze tot de beste optredens die ik dit jaar heb gezien! Volgend jaar een nieuwe plaat toch?
Ach joh, aan je openingspost zal het niet liggen, die ziet er netjes uit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:58 schreef Waxxer het volgende:
Hoezo mosterd na de maaltijd....
Naja, nu hebben ze echt een eigen, algemeen topic op Fok!
Erg leuke band, maar ze komen wel uit Canada.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:33 schreef Waxxer het volgende:
The Arcade Fire is een relatief jonge, zevenkoppige band, uit de USA.
Oe, dat had ik nog niet eens opgemerkt. Maar Canada, inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:07 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Erg leuke band, maar ze komen wel uit Canada.
Mijn hele idee lijkt te mislukken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:07 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Erg leuke band, maar ze komen wel uit Canada.
Hmm, daar moet ik maar eens achteraan dan, ik ken er slechts één nummertje van namelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The Arcade Fire EP is trouwens ook erg mooi, misschien wel mooier dan het reguliere album dat later kwam..![]()
Jij weet dat dan weer, he?!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:43 schreef Mister_Slide het volgende:
Op http://www.fabchannel.com/ kan je een concert van ze bekijken
Ja, tof is dat! Als het goed is moet er dan ook nog een filmpje zijn van Bowie's Life on Mars?.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:41 schreef Z het volgende:
Is het eigenlijk iets bekend over een nieuwe plaat?
Iig twee leuke linkjes:
AF + Bowie 1
AF + Bowie 2
Final Fantasy staat samen met Bell Orchestre in Nijmegen op de Valkhof Affaire tijdens de vierdaagsefeestenquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:31 schreef bigshadow het volgende:
Ik had het al aangekondigd, meer tvps in bandtopics.
Arcade fire heeft me toendertijd geheel verpletterd met het album, heel veel gedraaid en geluisterd, daarnaast een geweldige podiumband. Leuk om te lezen dat er nieuw materiaal aankomt, ik ben benieuwd of ze weer een geweldig album kunnen afleveren.
Momenteel luister ik veel naar Final Fantasy, van Owen pallett, touringmember van AF, na een paar luisterbeurten heeft He poos Clouds een mooi plekje gekregen. Een aanrader voor de mensen hier![]()
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:19 schreef Z het volgende:
Worden jullie ook al wat ongeduldig.
quote:Greetings...
Just came up for air for a day or 2...Richard and sarah are off on tour with bell orchestre in europe (go and see them if you have the chance their show at the jazz fest was one of the best they have ever played) this will be the last update for a while because there is still much work to be done, and a long way to go before things are finished, and I don’t want to be a tease...some one sent me an email that scott’s update made the news so I may as well bring you up to date...yea the pipe organ was amazing...never heard anything quite like it, we also recorded a horn section in the church with microphones 200 feet away with the craziest reverb I have ever heard...
After trying to decide if we should work with any producers we kind of realized that we already know how we want things to sound so we should just run after that sound as fast as we can and not rely on somone else to guide the good ship arcade fire...atleast for now...we did get the opportunity to have producer bob johnson (blonde on blonde, highway 61, the sound of silence, the first leonard choen records the johnny cash folsom prision album) come out to our studio and hang out and watch us record a song...he told us a million stories many of which are too profane to print, but I rememeber him talking about how paul simon would spend all night recording the sound of hitting coke bottles while he would sleep on the couch...and I feel like we need to just bang on pots and pans by ourselves for a few years before it would be usefull to learn another way of doing things...
En het volgende optreden...quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:03 schreef Ascaroth het volgende:
Het begint weer te knagen. Waar blijft dat nieuwe album?!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
http://youaintnopicasso.c(...)-%20Intervention.mp3
Klinkt lekker en vertrouwd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |