* trekt sokken uitquote:Op zondag 11 december 2005 23:48 schreef Jappie het volgende:
Het voorspel hebben we nu inmiddels wel gehad...trek eens wat uit lovebear!
Hmm...on second thought...wacht nog ff met dat strippen bear...anders weet ik wel weer wie er met de buit vandoor gaatquote:Op zondag 11 december 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
JOSTIFLIP!!!!!!
En daar hebben we onze forum bomquote:Op zondag 11 december 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
JOSTIFLIP!!!!!!
De tram had vertraging, telt dat ookquote:Op zondag 11 december 2005 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee okay...het nivo is niet helemaal je dat, maar ik heb jetlag als excuus..wat is die van jou?![]()
Kan er ook nog wel bijquote:Op zondag 11 december 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
JOSTIFLIP!!!!!!
Lekke band ?quote:Op zondag 11 december 2005 23:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
De tram had vertraging, telt dat ook
quote:Op zondag 11 december 2005 23:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
De tram had vertraging, telt dat ook
quote:Op zondag 11 december 2005 23:55 schreef versabommie het volgende:
![]()
Hier heb ik niet veel gemist geloof ik, heb tussen het restoren van een exchangeserver door wel gezien dat het spel verloedert met lof(t)uitingen en meer van die kontebonkerij om de angst die ik continu rook in dit topic ( waar ik overigens geil van wor, de lucht van verse angst) te verbloemen met zoetgevoosde woordjes. Driewerf schande voor dit feit, en Demins blijkt ipv mijn psycho in crime gewoon een backstabbing kusjessmiley-kastnicht!![]()
Lekker wel...ik zit te wachten op de triobitchfight van Gert/cuall en bear...onderwijl nog nagenietend van een standsgewijs zeer productief dagjequote:
Wat danquote:
Is dat vlaams ofzoquote:Op zondag 11 december 2005 23:59 schreef cuall het volgende:
Versabommie je bent een rammetjie-uitnek![]()
Ik blijf maar op die f5 knop rammen om te zien of er nog iets aan dat woord veranderd, maar nee hoor...kennelijk staat alles precies zoals het hoortquote:Op zondag 11 december 2005 23:59 schreef cuall het volgende:
Versabommie je bent een rammetjie-uitnek![]()
idd een taalachterstand is oke, maar loop er niet zo mee te koop !quote:Op maandag 12 december 2005 00:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik blijf maar op die f5 knop rammen om te zien of er nog iets aan dat woord veranderd, maar nee hoor...kennelijk staat alles precies zoals het hoort
Nog ff en ik moet me ook gaan verdiepen in het dialect van de batu-bati stam uit Gabonquote:Op maandag 12 december 2005 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd een taalachterstand is oke, maar loop er niet zo mee te koop !
Nou ...laat jij je dan maar lekker bevruchten door Bommie...Jappie gaat te bedquote:Op maandag 12 december 2005 00:13 schreef cuall het volgende:
Een rammetjie-uitnek is een parmantige opschepper, een windbuil.
Het woord is een samenstelling van rammetjie, uit en nek,een verwijzing naar de gewoonte van rammen om ooien die vruchtbaar zijn eerst te beruiken, waarbij ze hun nek en kop laten zakken en hun snoet ver vooruitsteken.
![]()
Nog ff en dat mokkel van 80+ staat watsebeurt te jankenquote:Op maandag 12 december 2005 00:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog ff en ik moet me ook gaan verdiepen in het dialect van de batu-bati stam uit Gabon![]()
Afgekeurde schimp lijkt me, dit is een nederlands forum!quote:Op maandag 12 december 2005 00:13 schreef cuall het volgende:
Een rammetjie-uitnek is een parmantige opschepper, een windbuil.
Het woord is een samenstelling van rammetjie, uit en nek,een verwijzing naar de gewoonte van rammen om ooien die vruchtbaar zijn eerst te beruiken, waarbij ze hun nek en kop laten zakken en hun snoet ver vooruitsteken.
![]()
Ik ga met je mee, wat moet ik met die Jostiflipquote:Op maandag 12 december 2005 00:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou ...laat jij je dan maar lekker bevruchten door Bommie...Jappie gaat te bed![]()
geen slecht plan op zichquote:Op maandag 12 december 2005 00:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog ff en ik moet me ook gaan verdiepen in het dialect van de batu-bati stam uit Gabon![]()
Ik had niet anders verwacht van jequote:Op maandag 12 december 2005 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Afgekeurde schimp lijkt me, dit is een nederlands forum!
Whahahaha... wat een Roel ben je eigenlijk ook, als er eens iemand komt met iets waar jij niet op rekent of wat je niet begrijpt, sla je op tilt en is het direct afgekeurd.quote:Op maandag 12 december 2005 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Afgekeurde schimp lijkt me, dit is een nederlands forum!
Flikker toch op met je onterechte vooroordelen jegens mijn persoontje. Ik ben tot nu toe in mijn leven zeer tolerant geweest tegen welke achtergrond dan ook. Sterker ik ben officieel medisch kleurenblind!quote:Op maandag 12 december 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van jeJe beperkingen zijn me inmiddels aardig duidelijk geworden.
Naast een windbuil ben je ook nog eens bekrompen van geest![]()
Ik gun Lovebeaver en Jappie een eerlijke kans, en ben dus niet van blan om deze woordblinde maloten de lul te laten zijn omdat KWALL zonodig het knapste gnoompje van de klas wil zijn!quote:Op maandag 12 december 2005 00:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Whahahaha... wat een Roel ben je eigenlijk ook, als er eens iemand komt met iets waar jij niet op rekent of wat je niet begrijpt, sla je op tilt en is het direct afgekeurd.
Lieve Cuall, ik zou me maar niks aantrekken van dit geleuter, iemand die zijn moerstaal ( zo wil hij ons doen gelovern ) op deze wijze aan het papier toevertrouwd is duidelijk niet van jouw kaliber.quote:Op maandag 12 december 2005 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Flikker toch op met je onterechte vooroordelen jegens mijn persoontje. Ik ben tot nu toe in mijn leven zeer tolerant geweest tegen welke achtergrond dan ook. Sterker ik ben officieel medisch kleurenblind!
Echter in een topic waar diverse personen de nederlandse taal van huis uit nog niet eens machtig zijn lijkt het me een soortement van valsspelerij om in een andere taal dan nederlands te gaan schimpen. Je zou een oneerlijke voorsprong heben en daarmee dus jezelf boven de anderen willen verheven. Je maakt je met dit gedrag iig een stuk minder tolerant dan mijn persoontje en ik vind het dan ook uitermate kortzichtig om een spel te willen winnen omdat jij je beter voelt dan mensen die de nederlandse taal zelfs niet eens machtig zijn!![]()
![]()
Ik vervloek je omwille van deze daad!![]()
en bovenstaande kutopmerking maakt jou dus misschien wel een stap of 40 zieliger dan kwallie....quote:Op maandag 12 december 2005 09:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Lieve Cuall, ik zou me maar niks aantrekken van dit geleuter, iemand die zijn moerstaal ( zo wil hij ons doen gelovern ) op deze wijze aan het papier toevertrouwd is duidelijk niet van jouw kaliber.
![]()
Goeiermorgen, alles goed ?quote:Op maandag 12 december 2005 09:39 schreef ChantalC het volgende:
Bitchfight?
Ik vind jou ook wel een stoere gast hoorr Bommiiee.quote:Op maandag 12 december 2005 09:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
en bovenstaande kutopmerking maakt jou dus misschien wel een stap of 40 zieliger dan kwallie....
Rot maar lekker op intolerant stuk brandhout!![]()
Neen, biggetje!quote:Op maandag 12 december 2005 09:39 schreef ChantalC het volgende:
Bitchfight?
Ok Dombo, dan houd ik mijn mond weer... Tjuuuuus!quote:Op maandag 12 december 2005 10:01 schreef versabommie het volgende:
Neen, biggetje!
ja loop maar weer weg laf varken!quote:Op maandag 12 december 2005 10:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ok Dombo, dan houd ik mijn mond weer... Tjuuuuus!![]()
Tuurlijk scheet, we spelen loftuiten, en dat is een heel vriendelijk spelletje speciaal voor de bitches onder jullie, want iedereen ging een beetje huilie doen van al die boze woordjes van versabrommie, en toen ginge ze allemaal lief doen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:41 schreef Joohanna het volgende:
Wt doen we eigenlijk voor 'n spel? En mag ik meedoen?
hmmmmmmmmm............ ik ben geloof ik blij dat ik m'n baan veilig moet gaan stellen, dit riekt een beetje naar een uit de hand gelopen BB aftreksel!quote:Op maandag 12 december 2005 10:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Tuurlijk scheet, we spelen loftuiten, en dat is een heel vriendelijk spelletje speciaal voor de bitches onder jullie, want iedereen ging een beetje huilie doen van al die boze woordjes van versabrommie, en toen ginge ze allemaal lief doen.![]()
Tuurlijk moppie! Even teruglezen, naampje aan de lijst toevoegen, en uitleven maar!quote:Op maandag 12 december 2005 10:41 schreef Joohanna het volgende:
Wt doen we eigenlijk voor 'n spel? En mag ik meedoen?
als je dat maar onthoud!quote:Op maandag 12 december 2005 12:04 schreef PH52 het volgende:
En een gemiddelde van 56 per dag, daarmee zit je , denk ik, in de ere-divisie.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |