Ja ik ben op een gegeven moment maar gewoon weer thuis sociaal gaan doenquote:Op zondag 11 december 2005 19:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Draait nu ff goed
Maar was erg iri gister![]()
Is ni erg gister ook lekker sociaal gedaan.quote:Op zondag 11 december 2005 19:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ben op een gegeven moment maar gewoon weer thuis sociaal gaan doen![]()
Waren ze helemaal verbaasd dat ik weer mee deed![]()
Vroegen ze zich niet af wie die vrouw met die paarse lok nou eigenlijk wasquote:Op zondag 11 december 2005 19:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ben op een gegeven moment maar gewoon weer thuis sociaal gaan doen![]()
Waren ze helemaal verbaasd dat ik weer mee deed![]()
Heb de nieuwe Harry Potter gekekenquote:Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is ni erg gister ook lekker sociaal gedaan.![]()
Ook wel een x lekker![]()
FF een filmpje gekeken
Gelukkig doet fok t nu![]()
Ja, ik kreeg ook al onthoudingsverschijnselenquote:Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is ni erg gister ook lekker sociaal gedaan.![]()
Ook wel een x lekker![]()
FF een filmpje gekeken
Gelukkig doet fok t nu![]()
Ja, preciesquote:Op zondag 11 december 2005 19:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vroegen ze zich niet af wie die vrouw met die paarse lok nou eigenlijk was![]()
Was die leuk? Ik heb alleen de beoken gelezen, nog nooit een film van gezien.quote:Op zondag 11 december 2005 19:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb de nieuwe Harry Potter gekeken![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 19:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Was die leuk? Ik heb alleen de beoken gelezen, nog nooit een film van gezien.
Hoe moet t nou dalijk als BB is afgelopenquote:Op zondag 11 december 2005 19:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg ook al onthoudingsverschijnselen![]()
De films van Harry Potter zijn leukquote:Op zondag 11 december 2005 19:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb de nieuwe Harry Potter gekeken![]()
![]()
![]()
Gaan we gewoon een ander plekkie zoeken. Toch.......quote:Op zondag 11 december 2005 19:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoe moet t nou dalijk als BB is afgelopen![]()
Sorryquote:Op zondag 11 december 2005 19:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaan we gewoon een ander plekkie zoeken. Toch.......![]()
He bah, was net zo blij dat ik eindelijk weer op Fok komt, komt madame aan met depri praat![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 19:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoe moet t nou dalijk als BB is afgelopen![]()
Sorry, zal t er ni meer over hebben gaan lol hebbenquote:Op zondag 11 december 2005 20:07 schreef cuall het volgende:
[..]
daar gaan we nu n og niet aan denken beertje
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 20:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry, zal t er ni meer over hebben gaan lol hebben![]()
Zijn er toch meer dan ik dacht geloof ikquote:Op zondag 11 december 2005 18:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ga ik ff bijhouden wie er nu plotseling allemaal hier wegblijven.![]()
Hier ff een kort berichtje van mij vanuit Abu-Dabi......het eerste gedeelte van de vlucht verliep voorspoedig, maar we moeten hier nu 6 uur wachten op het toestel wat ons verder naar Bangkok brengt.quote:Op zondag 11 december 2005 22:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn er toch meer dan ik dacht geloof ik
Ja had misschien beter even jezelf tot winnaar kunnen uitroepen en het spel stoppen voordat je gingquote:Op zondag 11 december 2005 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hier ff een kort berichtje van mij vanuit Abu-Dabi......het eerste gedeelte van de vlucht verliep voorspoedig, maar we moeten hier nu 6 uur wachten op het toestel wat ons verder naar Bangkok brengt.![]()
-edit-..fuck...kutcookies![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 23:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja had misschien beter even jezelf tot winnaar kunnen uitroepen en het spel stoppen voordat je ging
Typisch APK humor weer
Gerustellende gedachtequote:Op zondag 11 december 2005 23:22 schreef Gert het volgende:
APK is inmiddels al 9x900 kilometer van ons verwijderd!![]()
Eindelijk weer ademhalen.![]()
Mooie gedachtequote:Op zondag 11 december 2005 23:22 schreef Gert het volgende:
APK is inmiddels al 10,5 x 900 kilometer van ons verwijderd!![]()
Yupzzquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 23:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz![]()
Het enige waar ik een beetje over in zit is wie er vanavond om klokslag 00.00 uur het nieuwe streamverslagentopic aan gaat maken............![]()
Een stuk beter dan toen jij hier nog de scepter zwaaidequote:
Dus alles wat hier nu nog is zijn jouw klonenquote:Op zondag 11 december 2005 23:22 schreef Gert het volgende:
APK is inmiddels al 10,5 x 900 kilometer van ons verwijderd!![]()
Grappig, ik heb hetzelfdequote:Op zondag 11 december 2005 23:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een stuk beter dan toen jij hier nog de scepter zwaaide
Dat is pas een wonder ja.quote:Op zondag 11 december 2005 23:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Grappig, ik heb hetzelfdedat we nou toch iets overeenkomstig hebben
![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 11 december 2005 23:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat is pas een wonder ja.
Dat jullie wat overeenkomstig hebben![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 11 december 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
Preciesquote:Op zondag 11 december 2005 23:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Anders zou t erg saai worden
Hij ging zich te buiten aan een kus aan jou adres, en hij wil graag te boek staan als de stoere Japperd, maar het is eigenlijk ook een groot knuffelbeertje hoorquote:
Knuffelbeertjes kunnen ook heel stoer zijnquote:Op zondag 11 december 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Hij ging zich te buiten aan een kus aan jou adres, en hij wil graag te boek staan als de stoere Japperd, maar het is eigenlijk ook een groot knuffelbeertje hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 23:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Knuffelbeertjes kunnen ook heel stoer zijn![]()
![]()
Kee okay...het nivo is niet helemaal je dat, maar ik heb jetlag als excuus..wat is die van jou?quote:
Het gaat al weer een stuk beroerder met mequote:Op zondag 11 december 2005 23:45 schreef cuall het volgende:
[..]
wat heb jij een goed gevoel voor humor zeg![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |