Is dat jou fobie of zoquote:Op zondag 11 december 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken, dat komt omdat je zo'n stomme onwetende kuthagenees bent met een groen sjaaltje en gele tanden![]()
![]()
Mooi Bear is hier...Bear doe me een plezier en roep je geestelijke vader er ff bijquote:Op zondag 11 december 2005 00:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is dat jou fobie of zo![]()
Kijk is naar de echte Hagenezen en niet naar die voetbal hooligens![]()
Ene kijk je uit dat je niet gaat beschimmelen je valt in oude herhalingen
Wolt ihr den total krieg?quote:Op zondag 11 december 2005 00:05 schreef demins het volgende:
Die slag is u, maar ik heb het hersteld! Hoe voelt dat onder die snor?![]()
Nu even niet, we hebben al een bitchfight!quote:Op zondag 11 december 2005 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wolt ihr den total krieg? [afbeelding]
Niet echt ...ik zie pooh...maar poo is nergens te bekennenquote:Op zondag 11 december 2005 00:26 schreef demins het volgende:
[..]
Nu even niet, we hebben al een bitchfight!![]()
Nou, bij gebrek aan beter dan maar Den Totalkrieg...quote:Op zondag 11 december 2005 00:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet echt ...ik zie pooh...maar poo is nergens te bekennen![]()
Allrightie then.........eindelijk wedden...ik zet 50 schimpen op APKquote:Op zondag 11 december 2005 00:33 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, bij gebrek aan beter dan maar Den Totalkrieg...![]()
Hebt u dat nou ook, heer Jappie, dat u wel eens denkt "Waar doen we het *** allemaal voor?". Excuses voor de krachtterm, dat is niet mijn gewoonte, maar dit moest me van het hart!quote:Op zondag 11 december 2005 00:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet echt ...ik zie pooh...maar poo is nergens te bekennen![]()
Laat het gaan Demins...laat het gaan....tis allemaal een grote egotrip...of er nu 1 ; 10 ; 100 of zelfs een hele natie mee zit te lurken in dit topic......het gaat uiteraard om jou en mijquote:Op zondag 11 december 2005 00:37 schreef demins het volgende:
[..]
Hebt u dat nou ook, heer Jappie, dat u wel eens denkt "Waar doen we het *** allemaal voor?". Excuses voor de krachtterm, dat is niet mijn gewoonte, maar dit moest me van het hart!![]()
Ik ben bang dat den Totalkrieg momenteel met een harde plasser achter zijn pctje zit.quote:Op zondag 11 december 2005 00:40 schreef demins het volgende:
Kan den Totalkrieg even naar de arena komen?
Dank voor uw wijze woorden, heer Jappie, maar ach, als er dan toch tenminste 1 nazi zat mee te lurken... dan konden we tenminste nog een Totalkriegje proberen op te zetten!quote:Op zondag 11 december 2005 00:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat het gaan Demins...laat het gaan....tis allemaal een grote egotrip...of er nu 1 ; 10 ; 100 of zelfs een hele natie mee zit te lurken in dit topic......het gaat uiteraard om jou en mij![]()
Misschien dat Bommie weer gezopen heeft met zijn hooligan vriendjes....die man is ook net een one-man-tank als ik de verhalen mag gelovenquote:Op zondag 11 december 2005 00:45 schreef demins het volgende:
[..]
Dank voor uw wijze woorden, heer Jappie, maar ach, als er dan toch tenminste 1 nazi zat mee te lurken... dan konden we tenminste nog een Totalkriegje proberen op te zetten!
Night Demins.................."and may the force be with you"quote:Op zondag 11 december 2005 00:52 schreef demins het volgende:
Heer Jappie, ik kap ermede! IE vliegt er weer elke keer uit! U mag van geluk spreken als u dit leest!
It's raining men, Halelujah!quote:Op zondag 11 december 2005 00:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Allrightie then.........eindelijk wedden...ik zet 50 schimpen op APK![]()
Ja. Nét.quote:
'quote:Op zondag 11 december 2005 17:23 schreef PC eend het volgende:
Wat is het stil hier![]()
Heeft fok nog steeds problemen of heeft het te maken met APK die met al zijn klonen is vertrokken?
Ga ik ff bijhouden wie er nu plotseling allemaal hier wegblijven.quote:Op zondag 11 december 2005 17:23 schreef PC eend het volgende:
Wat is het stil hier![]()
Heeft fok nog steeds problemen of heeft het te maken met APK die met al zijn klonen is vertrokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |