FOK doet erg raar! IE loopt bij verversen van de pagina telkens (bijna telkens) vast! Op die manier wordt het wel lastig om een beetje leuke bitchfight te houden! Maar jij bent er klaar voor, begrijp ik dat goed?quote:
Lees feedback iedereen heeft er last van met IE castlopers en pagina niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:23 schreef demins het volgende:
[..]
FOK doet erg raar! IE loopt bij verversen van de pagina telkens (bijna telkens) vast! Op die manier wordt het wel lastig om een beetje leuke bitchfight te houden! Maar jij bent er klaar voor, begrijp ik dat goed?![]()
Jij weet dat er een FB forum bestaat?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:25 schreef lovebear het volgende:
Lees feedback iedereen heeft er last van met IE castlopers
Tuurlijk weet ik dat weet meer dan je denkt hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:28 schreef APK het volgende:
[..]
Jij weet dat er een FB forum bestaat?![]()
Het wordt steeds gekker hier!![]()
Wat is de hoofdstad van Australie dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat weet meer dan je denkt hoor![]()
Jij hebt gespiekt!quote:
Heb niet gespiekt jahquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt gespiekt!![]()
Vier punten boete!![]()
Nieuwe huidige beschimploftuitcijferlijststand
![]()
Gert 646 points
Cuall 645 points
Lovebear 648 points
APK 40 points
Demins 25 points
Ice_rulez 24 points
Versabommie 20 points
PC eend 10 points
PH52 3 points
M-en-A 1 points
mebuurfrouw 0 points
Pinbal 0 points
Snaptnix 0 points
Day 0 points
ChantalC 0 points
Maurisico 0 points
KRIBBET 0 points
Teamlead 0 points
Opa Coos 0 points
Luciano 0 points
Kleintje 0 points
Scanman 0 points
Waar woon jij?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb niet gespiekt jah![]()
Jij bent een spiekerd.
En dat je me daarin niet vertrouwd das pas ernstig![]()
Het geven van boetes is een zaak van de wedstrijdleiding en niemand anders dan de wedstrijdleiding!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt gespiekt!![]()
Vier punten boete!![]()
Jij kunt de deelnemers niet eens in de juiste rangorde zetten kneus!quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:57 schreef demins het volgende:
[..]
Het geven van boetes is een zaak van de wedstrijdleiding en niemand anders dan de wedstrijdleiding!!
Kijk maar:
De wedstrijdleiding geeft APK een boete wegens onbehoorlijk gedrag tegenover Lovebear.
De boete bedraagt 40 wedstrijdpunten, welke ten goede komen aan Lovebear!Nieuwe huidige beschimploftuitcijferlijststand
![]()
Gert 646 points
Cuall 645 points
Lovebear 688 points
APK 0 points
Demins 25 points
Ice_rulez 24 points
Versabommie 20 points
PC eend 10 points
PH52 3 points
M-en-A 1 points
mebuurfrouw 0 points
Pinbal 0 points
Snaptnix 0 points
Day 0 points
ChantalC 0 points
Maurisico 0 points
KRIBBET 0 points
Teamlead 0 points
Opa Coos 0 points
Luciano 0 points
Kleintje 0 points
Scanman 0 points
Over deze beslissing kan niet worden gecorrespondeerd!
Die slag is u, maar ik heb het hersteld! Hoe voelt dat onder die snor?quote:Op zondag 11 december 2005 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Jij kunt de deelnemers niet eens in de juiste rangorde zetten kneus!![]()
Technische problemen, Cuall hoort er ook bij, beter een andere keer denk ik...quote:Op zondag 11 december 2005 00:03 schreef Jappie het volgende:
Maar eh...laten we Gert nu met Bear vechten of wat ?![]()
Je heb altijd wee 1 mazzel reet hequote:Op zondag 11 december 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
ik f5 me de pestpokke maar nix geen last!
Technische problemen zuigen idd...maar ik weet niet of het een verstandig idee is om die bejaarde ook in de ring te werpen.quote:Op zondag 11 december 2005 00:07 schreef demins het volgende:
[..]
Technische problemen, Cuall hoort er ook bij, beter een andere keer denk ik...
Wat is uw mening?
Zit niet zo te zeiken, dat komt omdat je zo'n stomme onwetende kuthagenees bent met een groen sjaaltje en gele tandenquote:Op zondag 11 december 2005 00:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je heb altijd wee 1 mazzel reet he![]()
Bear is een klown van Gert ?quote:Op zondag 11 december 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken, dat komt omdat je zo'n stomme onwetende kuthagenees bent met een groen sjaaltje en gele tanden![]()
![]()
Dat is wel het laatste waar we op zitten wachten, heer Jappie. Ik heb me laten vertellen dat ze ook erg onfris ruiken en ik ben net in bad geweest... dus nee, dan maar zonder Cuall!quote:Op zondag 11 december 2005 00:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Technische problemen zuigen idd...maar ik weet niet of het een verstandig idee is om die bejaarde ook in de ring te werpen.![]()
Ze hebben tegenwoordig ook de mobieltjes ontdekt dus voor je het weet heb je zo'n hele bende hangouderen uit het plaatselijke winkelcentrum op je dak.![]()
Weet je zeker dat je niet de f4 knop gebruikt noob ?quote:Op zondag 11 december 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
ik f5 me de pestpokke maar nix geen last!
Is dat jou fobie of zoquote:Op zondag 11 december 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken, dat komt omdat je zo'n stomme onwetende kuthagenees bent met een groen sjaaltje en gele tanden![]()
![]()
Mooi Bear is hier...Bear doe me een plezier en roep je geestelijke vader er ff bijquote:Op zondag 11 december 2005 00:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is dat jou fobie of zo![]()
Kijk is naar de echte Hagenezen en niet naar die voetbal hooligens![]()
Ene kijk je uit dat je niet gaat beschimmelen je valt in oude herhalingen
Wolt ihr den total krieg?quote:Op zondag 11 december 2005 00:05 schreef demins het volgende:
Die slag is u, maar ik heb het hersteld! Hoe voelt dat onder die snor?![]()
Nu even niet, we hebben al een bitchfight!quote:Op zondag 11 december 2005 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wolt ihr den total krieg? [afbeelding]
Niet echt ...ik zie pooh...maar poo is nergens te bekennenquote:Op zondag 11 december 2005 00:26 schreef demins het volgende:
[..]
Nu even niet, we hebben al een bitchfight!![]()
Nou, bij gebrek aan beter dan maar Den Totalkrieg...quote:Op zondag 11 december 2005 00:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet echt ...ik zie pooh...maar poo is nergens te bekennen![]()
Allrightie then.........eindelijk wedden...ik zet 50 schimpen op APKquote:Op zondag 11 december 2005 00:33 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, bij gebrek aan beter dan maar Den Totalkrieg...![]()
Hebt u dat nou ook, heer Jappie, dat u wel eens denkt "Waar doen we het *** allemaal voor?". Excuses voor de krachtterm, dat is niet mijn gewoonte, maar dit moest me van het hart!quote:Op zondag 11 december 2005 00:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet echt ...ik zie pooh...maar poo is nergens te bekennen![]()
Laat het gaan Demins...laat het gaan....tis allemaal een grote egotrip...of er nu 1 ; 10 ; 100 of zelfs een hele natie mee zit te lurken in dit topic......het gaat uiteraard om jou en mijquote:Op zondag 11 december 2005 00:37 schreef demins het volgende:
[..]
Hebt u dat nou ook, heer Jappie, dat u wel eens denkt "Waar doen we het *** allemaal voor?". Excuses voor de krachtterm, dat is niet mijn gewoonte, maar dit moest me van het hart!![]()
Ik ben bang dat den Totalkrieg momenteel met een harde plasser achter zijn pctje zit.quote:Op zondag 11 december 2005 00:40 schreef demins het volgende:
Kan den Totalkrieg even naar de arena komen?
Dank voor uw wijze woorden, heer Jappie, maar ach, als er dan toch tenminste 1 nazi zat mee te lurken... dan konden we tenminste nog een Totalkriegje proberen op te zetten!quote:Op zondag 11 december 2005 00:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat het gaan Demins...laat het gaan....tis allemaal een grote egotrip...of er nu 1 ; 10 ; 100 of zelfs een hele natie mee zit te lurken in dit topic......het gaat uiteraard om jou en mij![]()
Misschien dat Bommie weer gezopen heeft met zijn hooligan vriendjes....die man is ook net een one-man-tank als ik de verhalen mag gelovenquote:Op zondag 11 december 2005 00:45 schreef demins het volgende:
[..]
Dank voor uw wijze woorden, heer Jappie, maar ach, als er dan toch tenminste 1 nazi zat mee te lurken... dan konden we tenminste nog een Totalkriegje proberen op te zetten!
Night Demins.................."and may the force be with you"quote:Op zondag 11 december 2005 00:52 schreef demins het volgende:
Heer Jappie, ik kap ermede! IE vliegt er weer elke keer uit! U mag van geluk spreken als u dit leest!
It's raining men, Halelujah!quote:Op zondag 11 december 2005 00:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Allrightie then.........eindelijk wedden...ik zet 50 schimpen op APK![]()
Ja. Nét.quote:
'quote:Op zondag 11 december 2005 17:23 schreef PC eend het volgende:
Wat is het stil hier![]()
Heeft fok nog steeds problemen of heeft het te maken met APK die met al zijn klonen is vertrokken?
Ga ik ff bijhouden wie er nu plotseling allemaal hier wegblijven.quote:Op zondag 11 december 2005 17:23 schreef PC eend het volgende:
Wat is het stil hier![]()
Heeft fok nog steeds problemen of heeft het te maken met APK die met al zijn klonen is vertrokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |