De eerste opmerking ging gelijk over kledingquote:
Je meent het?quote:Op maandag 12 december 2005 16:45 schreef peaceman het volgende:
De eerste opmerking ging gelijk over kleding![]()
En was in mijn voordeelquote:
Waren die andere twee met een dubbele Windsor gekomen?quote:
Nee, ik zag er zo'n beetje gelijkwaardig uitquote:Op maandag 12 december 2005 16:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Waren die andere twee met een dubbele Windsor gekomen?![]()
Hmmmm hadden ze dat maar gedaan..... dan had Peaceman meer kans gehad..quote:Op maandag 12 december 2005 16:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Waren die andere twee met een dubbele Windsor gekomen?![]()
Da's een goed plan Tokay!quote:Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef Tokay het volgende:
Good for you, peaceman.Spannend hoor.
Zo, en nu even onderuit met een lekker drankje. Dat heb je wel verdiend!
Hoi foto.
Ow Pyl bedoelde die andere 2 sollicitanten? (ik dacht dat ie de heren bedoelde die met mij gesproken hebben)Tja dat weet ik niet, die zijn vrijdag geweest...quote:Op maandag 12 december 2005 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmmm hadden ze dat maar gedaan..... dan had Peaceman meer kans gehad..![]()
Ja dat dacht ik wel... omdat hij het over die andere twee had. Morgenmiddag dus nog even iedereen duimenquote:Op maandag 12 december 2005 16:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow Pyl bedoelde die andere 2 sollicitanten? (ik dacht dat ie de heren bedoelde die met mij gesproken hebben)Tja dat weet ik niet, die zijn vrijdag geweest...
quote:Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef Tokay het volgende:
Good for you, peaceman.Spannend hoor.
Zo, en nu even onderuit met een lekker drankje. Dat heb je wel verdiend!
Hoi foto.
Ik vind je in ieder geval de leukste/bestequote:Op maandag 12 december 2005 16:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's een goed plan Tokay!
Morgenmiddag hoor ik het als het goed is. Is idd spannend, want ik wil daar graag werken.... Hopelijk vonden ze me de beste/leukste...![]()
Ik BEN ook de leukste en de beste...quote:Op maandag 12 december 2005 17:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind je in ieder geval de leukste/beste![]()
![]()
Ik drink er nu een heerlijke Cola opquote:Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zal er straks een drinken op, laten we het hopen, de goede afloop![]()
En wat het advies van Tokay betreft, om er een te drinken daar sluit ik me graag bij aan.
Ik denk het wel.quote:Op maandag 12 december 2005 16:57 schreef peaceman het volgende:
Ow pyl bedoelde die andere 2 sollicitanten?
quote:Op maandag 12 december 2005 17:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik denk het wel.![]()
Foto: gokje op Knut Hamsun.![]()
En lekker dat-ie was!quote:Op maandag 12 december 2005 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
@Tokay: lasagne!!!
Hij is anders al veertig jaar met dezelfde vrouw getrouwd.quote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
Nee een komisch talent gelijk een womanicert
Het één hoeft het ander niet noodzakelijkerwijs uit te sluiten...quote:Op maandag 12 december 2005 20:52 schreef pyl het volgende:
Hij is anders al veertig jaar met dezelfde vrouw getrouwd.
quote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef peaceman het volgende:
f*ck... dit is Diaan, nog ingelogd als Peaceman.... snel even uitloggen en opnieuw inloggen... brb.
Dat argument gebruik ik ook altijd.......quote:Op maandag 12 december 2005 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
Het één hoeft het ander niet noodzakelijkerwijs uit te sluiten...
Altijd wel geweten dat jij D66 stemt...quote:Op maandag 12 december 2005 20:57 schreef pyl het volgende:
Dat argument gebruik ik ook altijd.......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |