Henry Morton Stanley hij isquote:Op zondag 11 december 2005 21:56 schreef pyl het volgende:
Da's Stanley, van "dr Livingstone, I presume"......![]()
Huh.......????? Sinds wanneer ga ik daarover?quote:Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef Tokay het volgende:
Mag ik een plaatje doen, pyl?
Bijna goedquote:
Hmmm, jij raadde het laatste plaatje goed, ik ging er daarom van uit dat jij het volgende plaatje ging posten. Ik wilde even (met permissie) voorpiepen, zogezegd.quote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef pyl het volgende:
Huh.......????? Sinds wanneer ga ik daarover?![]()
Bovendien heeft Brother al een gezworen vriendengroepje filatelisten openstaan.
Old school metal uit san Fransisco. En dus niet nederlandstalig.quote:Op zondag 11 december 2005 22:04 schreef Berkery het volgende:
Een death-metal collectief uit Florida?
Je zat te denken aan Morbid Angel of Obituary?quote:Op zondag 11 december 2005 22:11 schreef Berkery het volgende:
Tja, al die metalbandjes lijken ook zo op elkaar![]()
Das aardig...maar helpt niet echtquote:Op maandag 12 december 2005 09:11 schreef pyl het volgende:
Hoi pos.![]()
Om je op weg te helpen speciaal voor jou nóg een plaatje van deze meneer:
[afbeelding]
Meneer ziet er vooral uit als iemand die al aan gene zijde bivakeert...quote:Op maandag 12 december 2005 10:04 schreef Berkery het volgende:
pyl, meneer ziet eruit als een ontdekkingsreiziger
Hulde peace! Je observatievermogen heeft weer een nieuw hoogtepunt bereikt!quote:Op maandag 12 december 2005 10:11 schreef peaceman het volgende:
Meneer ziet er vooral uit als iemand die al aan gene zijde bivakeert...
quote:Op maandag 12 december 2005 10:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Hulde peace! Je observatievermogen heeft weer een nieuw hoogtepunt bereikt!![]()
Als hij vanmiddag ook maar zo wakker isquote:Op maandag 12 december 2005 10:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Hulde peace! Je observatievermogen heeft weer een nieuw hoogtepunt bereikt!![]()
Vindt het befaamde 'gesprek' dan plaats?quote:Op maandag 12 december 2005 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
Als hij vanmiddag ook maar zo wakker is![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 10:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Vindt het befaamde 'gesprek' dan plaats?![]()
quote:Zo ja, is die dubbele Windsor nou al gelegd of niet?![]()
Ah muziek dus... Pianist?quote:Afijn, peace: je twijfel is niet op zijn plaats.
Zet 'm op hè! Succes!!quote:
Een enkele dan?quote:![]()
In zijn tijd bestond de piano nog niet, peace.quote:Ah muziek dus... Pianist?
thanx!quote:
geen enkele... ik ga op gesprek als mezelf.. niet als een opgedirkte peaceman (wel netjes gekleed natuurlijk)quote:Een enkele dan?
![]()
Ow... hmmm een sitar ofzo?quote:In zijn tijd bestond de piano nog niet, peace.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 10:36 schreef peaceman het volgende:
Ow... hmmm een sitar ofzo?
uitvinder van de operaquote:Op maandag 12 december 2005 10:40 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Zijn voornaamste instrument was de stem.![]()
Nee, niet Monteverdi, als je die bedoelt. Mijn meneer leefde nog wat eerder. Wel een landgenoot.quote:
Och de naam ga ik vermoedelijk toch niet wetenquote:Op maandag 12 december 2005 10:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, niet Monteverdi, als je die bedoelt. Mijn meneer leefde nog wat eerder. Wel een landgenoot.
Komt goedquote:Op maandag 12 december 2005 10:45 schreef Tokay het volgende:
En peaceman: rustig blijven, en veel succes!![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 10:52 schreef peaceman het volgende:
Schrijver van de Sinterklaasliedjes?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |