Ja. Goeie vraag.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:46 schreef dartfanaat het volgende:
Diaan, is die mevrouw een (amerikaanse) actrice?
Want zijn hoofd ziet er zo uit.quote:Op zondag 11 december 2005 01:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heeft mans iets met de WK-loting te maken?
Nee het is wel een Duitser, acteur zanger alcoholist vorig jaar overleden.quote:Op zondag 11 december 2005 01:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heeft mans iets met de WK-loting te maken?
Hmmmmmm.........ja........ eh.........nee.........ja..........nee, eigelijk niet, maar .... euh.....in zekere zin weer wel.........maar toch niet, nee, geen nerd.quote:Op zondag 11 december 2005 21:07 schreef Berkery het volgende:
Een nerd?
Als hij al iets was, dan het laatste.quote:Op zondag 11 december 2005 21:17 schreef Berkery het volgende:
Wetenschapper? Schrijver? Politicus?
quote:
Strikt genomen niet, nee. Maar toch ..... ben je erg warm.quote:Was meneer een Nederlandse politicus?
Hmm, wat ben je lekker vaag, pyl. We zijn hier niet bij de buren.quote:Op zondag 11 december 2005 21:29 schreef pyl het volgende:
Strikt genomen niet, nee. Maar toch ..... ben je erg warm.![]()
Dat is niet te hopen voor de mensheidquote:
Meneer was in dienst van de buren.quote:Op zondag 11 december 2005 21:35 schreef Tokay het volgende:
Hmm, wat ben je lekker vaag, pyl. We zijn hier niet bij de buren.![]()
Meneer was in dienst van de buren.quote:In welke zin was jouw meneer dan gelieerd aan Nederland?![]()
Uhm......de Oosterburen, maar dat waren toen ook onze Zuiderburen.quote:Op zondag 11 december 2005 21:38 schreef brother52 het volgende:
De zuiderburen of de oosterburen?
Heel goed, Berkery.quote:Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef Berkery het volgende:
Seyss-Inquart?
De juiste schrijfwijze moest ik even opgoogelen
Ik vind het ook altijd érg gezellig om met jou RJPvD te spelen, pyl!quote:Op zondag 11 december 2005 21:37 schreef pyl het volgende:
Meneer was in dienst van de buren.![]()
Meneer was in dienst van de buren.![]()
Ja, gek hè?quote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Tokay het volgende:
Ik vind het ook altijd érg gezellig om met jou RJPvD te spelen, pyl!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |