Weet je iets meer over de smaak van die Port liefhebber want de meeste Port liefhebbers die ik ken gaan voor een Tawny of een Vintage-portquote:Op woensdag 12 april 2006 16:13 schreef Wakey het volgende:
Wat is nu een goede (in NL verkrijgbare) port? Liefst ruby of wit. Het hoeft geen super-exclusieve vintage te zijn, maar gewoon een lekker portje voor een gezellige avond. Alvast bedankt!
ik had deze bij de hanos gehaald. Was iets van 14 euro (ex btw) voor een fles van een halve liter. Dus dat is idd. rond de 25 a 30 euro voor een 0.75 fles inclusief.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:01 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat betaal je nog voor zo'n flesje?
De meeste die ik van een jaar of 15 / 20 zie zitten rond de 30 Euro
Nee, helemaal niet maar zal er een keer bij slijter naar vragenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:02 schreef krakkemieke het volgende:
Martijn, ken jij Beaumes de venise?
Is dat geen muscat?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:42 schreef krakkemieke het volgende:
Probeer eens Beaumes de Venise.
Dan zou ik voor een rubby gaan die is minder zoet als een twannyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat is eigenlijk voor jou een goede port? Heb het een paar keer gedronken, maar vond het niet echt superlekker vooral ook omdat het zo zoet is.
Tnxquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een rubby gaan die is minder zoet als een twanny
Laat mij eens weten wat je gekoct hebt en met welke kazen je hem gaat combinerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
TnxGa ik dat van het weekend eens halen...kan toch niet uit, aangezien mijn dochter er gewoon is, dus mag ik mezelf best eens verwennen met een lekker kaasplankje en een glaasje port dus
.
twannyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een rubby gaan die is minder zoet als een twanny
Zou die het nog weten na vier jaar?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Laat mij eens weten wat je gekoct hebt en met welke kazen je hem gaat combineren
Heb nog een fles 10 jaar oude tawny van Ferreira staan. Prachtig huis, een van de minder commerciele merken. Kan niet wachten om 'm een dezer dagen met een mooi kaasje te openen.quote:Op maandag 19 december 2005 23:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Gevonden het is Ferreira Port
[ afbeelding ]
Zeker zonde, mijn '74-er staat ook nog steeds....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:31 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb nog steeds die port uit '74 liggen, helaas lust ik geen wijn en port meer na een schedelbasisfractuur
Wel zonde
Ik ga wel met jou mee om te helpen, dit is een taak die je niet alleen kunt volbrengenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:28 schreef RobinOok het volgende:
Ik wil 'm wel voor je opdrinken hoor, Signe.
Waar woon je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |