Oke, je mag boven me staan tot de irc-flushquote:Op donderdag 22 december 2005 13:26 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jullie ook allemaal goed bezig hoor, maar als jij je nou ff rustig houdt sta ik vandaag boven je![]()
nee stuk of 20 maar 10 met een raar voorvoegsel defaultquote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Je heb 10 jobs in je queue staan? Kan geen kwaad is handig....![]()
Tja moet je daar maar eens langskomen he.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:12 schreef mcintosh het volgende:
Zegges, we zijn 2 plaatsen gestegen vandaag hoor
Nummertje 10....!
Tis jammer dat ik niet op IRC kom, anders had ik geweten wanneer die flush is, ben benieuwd!
geen stijl heeft 2k gebodenquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:10 schreef mcintosh het volgende:
http://cgi.ebay.nl/Een-we(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Wie doet er een bod, en plaatst ons Fokschaapteam boven in de advertentie ruimte op Fok! ??!!
En daar is ook al weer iemand overheen gegaan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
geen stijl heeft 2k geboden
iets buiten mijn budgetquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
geen stijl heeft 2k geboden
quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan zetten we een serverparkje in elkaar iedere pc met 4 procs
De eerste plaats is nog ver weg, maar het mag natuurlijk ook niet te makkelijk worden.quote:Op zondag 25 december 2005 00:37 schreef sk888er het volgende:
We did it once and we gonna do it again![]()
Yepsquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:08 schreef Fjolle het volgende:
Ja 7
En vanaf hier iedereen een fantastisch kerstfeest toegewenst.
En wat er nog van over is dat vier ik vanavond in de Melkwegquote:Op maandag 26 december 2005 16:03 schreef 1-of-6Billion het volgende:
JA Iedereen ook een fijne Kerst! Of wat daar nog van over is...
![]()
jullie ook nog een fijne paar laatste uurtjes van kerst.quote:Op maandag 26 december 2005 16:03 schreef 1-of-6Billion het volgende:
JA Iedereen ook een fijne Kerst! Of wat daar nog van over is...
![]()
eneco rekening krijg jij zeker nietquote:Op maandag 26 december 2005 20:39 schreef mcintosh het volgende:
En toen stonden we op plekje 5, met plekje 4 toch aardig in zicht
Plek 3 is vervolgens nog lang niet haalbaar... maar wij komen er wel, wacht maar tot ik straks 2 peecees heb
Dacht het welquote:Op maandag 26 december 2005 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
eneco rekening krijg jij zeker niet![]()
Jah! HEt staat geïnstalleerd en het loopt, maar de client doet raar. Volgens mij heb ik 2 accounts ofzo. 'kHeb momenteel een beetje weinig tijd om het uit te zoeken.quote:Op maandag 26 december 2005 20:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
jullie ook nog een fijne paar laatste uurtjes van kerst.
1-of-6 doe je nog mee aan R@H ?
Mooi dat je nog mee doet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:16 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Jah! HEt staat geïnstalleerd en het loopt, maar de client doet raar. Volgens mij heb ik 2 accounts ofzo. 'kHeb momenteel een beetje weinig tijd om het uit te zoeken.![]()
Ja ik vind dat we eens een poging moeten wagen binnenkort...quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:42 schreef Bruce117 het volgende:
Vandaag voor de 6e dag op rij boven de 6.000 punten voor FokSchaap.![]()
Dat gaat de goede kant op
Als we een paar dagen sparen met zijn allen, dan komen we zo in de flush-top-5
Zal zelf morgen of overmorgen weer gaan flushen, dan zal de queue namelijk wel op zijn
Nog 2 dagen sparen, das niet zoveel puntjes bij mij, kan ik beter de dagelijkse score op peil proberen te houdenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:34 schreef Fjolle het volgende:
Donderdag wordt de irc-flush. Doe allen mee.
Kom eigenlijk te weinig op irc.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:34 schreef Fjolle het volgende:
Mwoh, je kan voor ongeveer 10 dagen werk binnen halen, en het ligt er een beetje aan wat voor PC's je hebt hoeveel punten opbrengd.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
het mega flushen kent dit project niet echt , misschien feature request , workload ophalen zonder te flushen
keej. Maar andere vraag: Moet dat voor een bepaalde tijd? of kan dat de hele dag??quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:34 schreef Fjolle het volgende:
Volgens mij wordt aangeraden voor 18.00 uur ofzo. Dan zit je iig goed.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:56 schreef gateway het volgende:
[..]
keej. Maar andere vraag: Moet dat voor een bepaalde tijd? of kan dat de hele dag??
19.30 uur is de laatse update voor de stat de volgende dag. Gaat echt op de minuut precies heb ik gezien. Dus volgens mij moeten resultaten van 19.29 geen probleem zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 10:32 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Volgens mij wordt aangeraden voor 18.00 uur ofzo. Dan zit je iig goed.
ik gok het er nie top en flush wel als ik achter de pc zit (ws tegen 12:00 ofzo flush...)quote:Op woensdag 28 december 2005 17:05 schreef mcintosh het volgende:
[..]
19.30 uur is de laatse update voor de stat de volgende dag. Gaat echt op de minuut precies heb ik gezien. Dus volgens mij moeten resultaten van 19.29 geen probleem zijn
Ik test het wel even voor jequote:Op woensdag 28 december 2005 18:56 schreef gateway het volgende:
[..]
ik gok het er nie top en flush wel als ik achter de pc zit (ws tegen 12:00 ofzo flush...)
Ja zo is het wel gegaan steeds, echter zie ik nu net een update om 20.45 uurquote:Op woensdag 28 december 2005 23:06 schreef Eronymus het volgende:
uhh vraagje/opmerking: die 19:30uur is dus de laatste update van de stats die je krijgt te zien voor einde van de dag?! en alles tot 23:00 komt volgende dag in de stats te staan... (teminste heb ik keer uitgeteld) of zie ik het nu fout?![]()
Zag die van 20:45 ook al... dat kan ook een handmatige geweest zijn, was tijdje terug wat met 't updaten. Maar denk toch dat ik 's middags ga versturen... moet ook wel, zal wel even duren voordat alles verzonden is.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:09 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja zo is het wel gegaan steeds, echter zie ik nu net een update om 20.45 uur
Laatste dagen was het om 1.30 - 7.30 - 13.30 en 19.30
En dan weer rond...
Gaat het morgen gebeuren?? Ben benieuwdquote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Zag die van 20:45 ook al... dat kan ook een handmatige geweest zijn, was tijdje terug wat met 't updaten. Maar denk toch dat ik 's middags ga versturen... moet ook wel, zal wel even duren voordat alles verzonden is.Heb er nog 17 in de queue. Ben benieuwd wat het gaat opleveren allemaal, was iig meer dan de geplande 10 dagen sparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |