Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef Jumparound het volgende:
hey, ik heb geen idee of dit goed is of niet...
[..]
iemand commentaar?
Is dat je Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz???? dan is je benchmark beetje laag...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef Jumparound het volgende:
hey, ik heb geen idee of dit goed is of niet...
[..]
iemand commentaar?
Als je deze link gebruikt, de officiële Rosetta site, kun je daar zoek op [DPC] en dan kom je alle mensen tegen met [DPC] voor hun naam, en dat zijn er in totaal 21 voor ons team, waarvan er 1 dubbel dusquote:Op woensdag 21 december 2005 01:24 schreef Eronymus het volgende:
ow en @ mcintosh hoe zie jij totaal 20 users?
bij deze link had ik gezocht met fokschaap het rare is dat ik niet iedereen kan vinden (maar 10)... terwijl als ik bv Azaroth zoek ie hem wel vind.... is dit afhankelijk van update of zo?![]()
600 punten is wel leuk ja, das nog wel de moeite waardquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef zakjapannertje het volgende:
over een half uurtje weer een 600-punter inleveren bij F@H, altijd weer spannend wat ik dan weer krijg
aan jou de eer.... brainsterquote:Op woensdag 21 december 2005 01:37 schreef mcintosh het volgende:
DPC]FOKschaap~brainster
Brainster, wie of waar je ook bent, je moet even een haakje plaatsen voor je nickname, nu ben je nog geen member van ons übercoole en toffe Fokschaap
Ja leip is dat. Ik heb dat dus ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:49 schreef Eronymus het volgende:
[..]
aan jou de eer.... brainster
trouwens het verschil tussen die dubbele is dat 1 geen punten heeft en wel team DPC en andere wel punten maar geen DPC.... 2 installs???
whehe... volgens mij niet, je had bij install nl kunnen kiezen tussen 'bestaand account' en 'account aanmaken'quote:Op woensdag 21 december 2005 10:14 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ja leip is dat. Ik heb dat dus ook.
Als je de Wiki volgt, registreer je eerst een [DPC]-account. Vervolgens maak je tijdens de installatie van de cliënt wéér een account. Althans, zo ging het bij mij....![]()
of ik had slecht gelezen, maar zoiets moet je natuurlijk nooit toegevenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:51 schreef Eronymus het volgende:
[..]
whehe... volgens mij niet, je had bij install nl kunnen kiezen tussen 'bestaand account' en 'account aanmaken'![]()
Alleen zie ik net dat die keuze niet vermeld staat op wiki....
Ah ik zie het ja, ja je bencmark lijkt me wat laag, maar als je de geoptimaliseerde client hebt lijkt me daar niks aan te doen helaasquote:Op woensdag 21 december 2005 08:40 schreef Jumparound het volgende:
mcintosh, ga naar rosa... "your account" "computers on this account" en klik dan op de computer id
bij instellingen kun je je op netwerkverbinding opgeschort klikkenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:05 schreef Jumparound het volgende:
ik heb geen idee of ie spaart
gooi wel ff mn internetverbinding eruit
staat ook op wiki....ga voor je instellingen naar de Rosetta website: http://boinc.bakerlab.org/rosetta/quote:Op woensdag 21 december 2005 17:14 schreef Anoukk het volgende:
Hoe kan ik zorgen dat hij al meerdere taken neerzet om uit te voeren? Niet zoveel als hierboven, maar een aantal in reserve zou wel fijn zijn.
mooi uitgelegd eronymus!quote:Op woensdag 21 december 2005 17:51 schreef Eronymus het volgende:
Je moet hem meer maken.... probeer anders eerst 1, dat is dan voor 24 uur. Moet toch wel zo'n 4 a 5 jobs zijn lijkt me.
(Als je hem meer maakt, dan gaat ie minder vaak connectie maken dus moet hij meer jobs laden om die tijd te overbruggen)![]()
Hoeveel heb jij er gekregen?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef Jumparound het volgende:
zow, ff mn qeue volgeplempt voor 5 dagen
[afbeelding]
Goed werkquote:Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef Eronymus het volgende:
Punt 2: Heb Brainster te pakken gehad... hij heeft z'n naam aangepast, dat is weer een schaapje erbij!![]()
192 in één queue??quote:En tot slot ik heb zelf zo'n 192 jobs in queue staan en ben nu al zo'n 11 dagen bezig, moet er nog zo'n 60... even afwachten hoelang die moeten. M'n spaaractie duurt tot Gateway of ik door de jobs heen zijn.![]()
Ik zag z'n MSN staan... meteen maar geregeld.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Goed werk
[..]
192 in één queue??
Ik denk al eerderquote:Op donderdag 22 december 2005 01:02 schreef Eronymus het volgende:
Over 8 a 9 dagen gaat FOKschaap weer 2 plaatsjes omhoog![]()
mooi je krijgt zo'n 2530 punten erbijquote:Op donderdag 22 december 2005 13:17 schreef mcintosh het volgende:
Zjo, bijna 80 jobs ge-upload
Straks even wat nieuwe hardware halen, dus moest sowieso uploaden..
belangrijker is dat we een plaatsje stijgen in de overallquote:Op donderdag 22 december 2005 13:22 schreef Eronymus het volgende:
[..]
mooi je krijgt zo'n 2530 punten erbijStaan we straks 3 of 4e daily?
Jullie ook allemaal goed bezig hoor, maar als jij je nou ff rustig houdt sta ik vandaag boven jequote:Op donderdag 22 december 2005 13:25 schreef Fjolle het volgende:
Goed werk mcintosh. De top 10 lonkt.
Je heb 10 jobs in je queue staan? Kan geen kwaad is handig....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
krijgt wat rare default dingen binnen 10 stuks kan dat kwaad
Klopt als het goed is zijn die problemen opgelost.... d'r waren bepaalde jobs die fouten veroorzaken. Ze kunnen wel nog in je queue zitten. Meer info:quote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef Bruce117 het volgende:
Hmmmm, krijg op mijn laptop wat rare fouten.
Heb ongeveer 15 jobs gekregen en bij de helft geeft hij aan dat hij een rekenfout heeft en is hij er na een minuut mee gestopt.
Zal wel niet zo erg zijn, gaat toch gewoon verder met de volgende job. maar vreemd is het wel.
Bedankt, maar ik ben er nog niet moet 686 puntjes dus geniet er nog ff vanquote:Op donderdag 22 december 2005 23:14 schreef sk888er het volgende:
Nou dat was een leuke eerste plek![]()
veel succes Timmo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |