Zou je nog even willen reageren op mijn vraag? Wat kan deze persoon voor ons doen inzake een FP bericht?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Helaas ben ik bang dat we dat niet doen! Niemand 'interesseert' het en tja... ze willen het gewoon niet. Sorry
Probeer anders Ferdo te bereiken. f_c_hogervorst [at] hotmail [dot] com
PC's hebben geen rust nodig, das een fabelquote:Op donderdag 15 december 2005 18:20 schreef okee6 het volgende:
Ook ik geef mijn pc even rust na vandaag, mag ie even op kerstvakantie. Op zich vind ik Rosetta wel een interessant project, dus wie weet keer ik weder.
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef Dementor het volgende:
Ok ik ga mee doen met Rosetta@home!
aha! weer een groot gebruiker erbijquote:Op donderdag 15 december 2005 21:31 schreef Dementor het volgende:
Ik hoop eind deze week een stuk of 5 computers te laten draaien
Ev. vragen kun je het beste op de irc stellen. Er staat een link in de openingspost.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:31 schreef Dementor het volgende:
Ik hoop eind deze week een stuk of 5 computers te laten draaien
Dèm, 6,89 miljoen mollekoelequote:Op vrijdag 16 december 2005 09:54 schreef Fjolle het volgende:
Bruce117 heeft 22 Million Molecules
Zou dit het laatste fad-certificaat zijn?
haal je het miljoen punten, Bruce?quote:12. () 994846 Bruce117 1304 (9)
Ben bang van niet. Heb nog wel wat jobjes verstuurd, maar vrees dat het net niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
haal je het miljoen punten, Bruce?![]()
Zijn jobs niet op de één of andere manier overdraagbaar ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Heb nog wel wat jobjes verstuurd, maar vrees dat het net niet gaat lukken.
* Bruce117 vindt dit toch wel een trieste dag en gaat maar in een hoekje zitten uithuilen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:33 schreef Fjolle het volgende:
Welke schaapjes moeten we nu nog hebben om de mail aan te sturen? Heeft iemand hier een overzichtje van?
De email adressen van bovenstaande mensen kan IK niet achterhalen..quote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef mcintosh het volgende:
De mensen waarvan geen email bekend is zijn:
EdVe heeft zich al gemeld
ANOUK;1
quansie
KermitKrul
okeezes heeft zich ook gemeld
Mik3yZ
AZAROTH
San0201
WIQU
Mokov
Miarae
Teenkelzn
vliegende
weenie, maar FF vol gaat niet zomaar lukken.... dat zijn 300 post, en we hebben er nu (incluis deze) 117.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:35 schreef mcintosh het volgende:
Dit topic moet trouwens even vol gemaakt worden, zodat we een waardig afscheidstopic kunnen maken!
Of zullen we er een aparte voor maken?
Ik zal vanavond een flesje opentrekken en er eentje drinken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:21 schreef Fjolle het volgende:
Bruce117: Je weet wat ze zeggen he: uithuilen en opnieuw beginnen.
* Fjolle droogt alle traantjes van alle schaapjes, geeft er een kusje op en verwelkomt iedereen op de nieuwe projecten.
Gaan we bijdehand doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:17 schreef Jumparound het volgende:
ook zonde! drink dan degene die je opentrekt!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:17 schreef Jumparound het volgende:
ook zonde! drink dan degene die je opentrekt!
*eindigt op een mooie 21e plaatsquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:32 schreef mcintosh het volgende:
De mensen waarvan geen email bekend is zijn:
EdVe
ANOUK;1
quansie
KermitKrul
okeezes
Mik3yZ
AZAROTH
San0201
WIQU
Mokov
Miarae