Echt moeilijk was het.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Kan het nog moeilijkeren zoveel mooie nummers er al uit
![]()
She Said She Said, I Am The Walrus, Penny Lane, Girl, Nowhere Man, Happiness Is A Warm Gun, Sexy Sadie, Across The Universe, I'm So Tired, Julia, Savoy Truffle, Cry Baby Cry, Lovely Rita, Being For The Benefit Of Mr. Kite, It Won't Be Long, ...And Your Bird Can Sing, Tomorrow Never Knows.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:09 schreef SCH het volgende:
Welke goeien missen jullie dan? Ik kom er niet op.
Die zijn al wegquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:10 schreef Olmo het volgende:
Nummers als Let It Be, Yesterday, Girl, Help!, Hey Jude en zo kan ik nog wel even door gaan.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:10 schreef Olmo het volgende:
Nummers als Let It Be, Yesterday, Girl, Help!, Hey Jude en zo kan ik nog wel even door gaan.
Ik weet niet hoe je dat bedoeld.. in de zin van 'jammer dat ze weg zijn' of 'boeiend'. Maar goed, ik vind de songs die genoemd werden zelf niet de meest indrukwekkende Beatles-songs. Van de radio hits vind ik er maar een paar echt goed, de bovenstaande nummers heb ik gewoon teveel gehoord denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:30 schreef laurenzo85 het volgende:
1. A Day In The Life – Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band
2. Eleanor Rigby – Norwegian Wood
3. Strawberry Fields Forever – Lucy In The Sky With Diamonds
4. Come Together – Ticket To Ride
5. While My Guitar Gently Weeps – Something
6. For No One – Helter Skelter
7. Here Comes The Sun – We Can Work It Out
8. The Fool On The Hill – I’m Only Sleeping
Je kan tot vrijdag 16 december 23.59 u. stemmen
Het vorige Beatles-stem-record staat op 51 stemmen in de finale van 2004, die wordt hier vast wel verbrokenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:21 schreef Olmo het volgende:
En met deze stem hebben we deze ronde de 50 gehaald.
Stemmen kan tot aanstaande vrijdag 23.59 u.!
Succes.
Welkom op Fok dan maarquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:06 schreef Dylanesque het volgende:
wow, ik was de 50e !! en ook nog eens m'n eerste post hier.. m'n geluk kan niet op vandaag
leuk topic btw
Jazeker is dat leuk voor Boudewijn de Grootquote:Op donderdag 15 december 2005 09:53 schreef Olmo het volgende:
Top 2000 is rond deze tijd natuurlijk vaste kost
Leuk dat Boudewijn de Groot nu de nummer 1 positie heeft weten te behalen!
Nou, om te snijden inderdaad..quote:Op donderdag 15 december 2005 11:56 schreef Olmo het volgende:
Pfoe wat is het nog spannend bij veel duels!![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:30 schreef laurenzo85 het volgende:
Loting Ronde 4:
1. A Day In The Life – Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band
2. Eleanor Rigby – Norwegian Wood
3. Strawberry Fields Forever – Lucy In The Sky With Diamonds
4. Come Together – Ticket To Ride
5. While My Guitar Gently Weeps – Something
6. For No One – Helter Skelter
7. Here Comes The Sun – We Can Work It Out
8. The Fool On The Hill – I’m Only Sleeping
Je kan tot vrijdag 16 december 23.59 u. stemmen
Alleen wel vreselijk belachelijk dat de nummer 1 geen Beatlespaat is. Maar ja, t zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:53 schreef Olmo het volgende:
Ik vind zelf dat je de albums kan opdelen in 3 gedeelte:quote:Op donderdag 15 december 2005 15:23 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Alles is van 66 of later behalve Ticket to Ride en We Can work it out idd. Opvallend.
Jij snapt het.quote:
Jij snapt het.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
'simpele' nummers voor het grote publiek.
Waarom verrassend? Ik denk dat dat veruit hun interessantste periode is, hun beginperiode is eigenlijk het oerstadium van een boyband. Wel goedgeschreven boyband liedjes misschien, maar wel erg eenzijdig.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:03 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat je de albums kan opdelen in 3 gedeelte:
Please Please me t/m Beatles for Sale - Pop-periode
Help t/m Revolver - Twijfel-periode
Magical Mysterie tour (een ep maar ach) t/m Let it be - Geestveruimende periode
Uit het eerste gedeelte zijn 0 nummers terug te vinden
2 Nummers van de twijfelperiode
en de rest van de geestveruimende periode
Ik vind het heel verassend dat de laatste periode toch iedereen beter vindt in het algemeen
Dat het 'simpele' nummer zijn die het grote publiek weet te waarderen, neemt niet weg dat Michelle en Yesterday wel tot mijn favorieten behoren. En ik vind het jammer dat ze er al uit liggen.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
'simpele' nummers voor het grote publiek.
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:20 schreef Olmo het volgende:
Naar mijn mening worden de 'bekendere' nummers in dit tournament een beetje ondergewaardeerd. Neem een Hey Jude, een Yesterday en een Let It Be. Stuk voor stuk pareltjes, maar in een vroeg stadium uitgeschakeld. Ik vraag me af waar dat aan ligt.
Dat hoorde ik vanavond ook, kan het alleen nergens terug vinden op de top 2000 site. Met het nummer Avond toch? Topquote:Op donderdag 15 december 2005 09:53 schreef Olmo het volgende:
Niet iedereen, wel de meeste. Ik ben meer van de 0 nummers periodequote:Op donderdag 15 december 2005 16:03 schreef chansadres het volgende:
Uit het eerste gedeelte zijn 0 nummers terug te vinden
2 Nummers van de twijfelperiode
en de rest van de geestveruimende periode
Ik vind het heel verassend dat de laatste periode toch iedereen beter vindt in het algemeen
Op zich vind ik dat niet zo vreemd, aangezien ze er altijd met meer dan 50 nummers in staan. Er stemmen dus wel ongelooflijk veel mensen op The Beatles, maar op heleboel verschillende nummers. Komt dus gewoon omdat ze zoveel geweldige muziek hebben gemaakt. Als ze 1 nummer hadden gehad dat boven alle andere uitstak, dan was de kans op een hele hoge notering veel groter geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:35 schreef MaJo het volgende:
Ben een grote top 2000 fanVreemd dat de Beatles meestal niet in de top 10 te vinden zijn (met uitzondering van Hey Jude). Ben benieuwd op welke plekken hun nummers dit jaar staan!
Ligt soms aan de loting. En daarbij zijn het ook niet mijn favorieten. Het zijn zeker goede nummers, evergreens zelf, maar het is voor mij niet waarom ik The Beatles luister. Hoewel Let It Be wel meevalt.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:20 schreef Olmo het volgende:
Naar mijn mening worden de 'bekendere' nummers in dit tournament een beetje ondergewaardeerd. Neem een Hey Jude, een Yesterday en een Let It Be. Stuk voor stuk pareltjes, maar in een vroeg stadium uitgeschakeld. Ik vraag me af waar dat aan ligt.
idd, dat is het nadeel van The Beatles in de top 2000. Veel mensen stemmen op Beatles nummers, alleen er zijn ruim 50 nummers die er in terecht komen wat het moeilijk maakt om een nummer heel hoog te krijgen. Als je echter zou kijken naar welke band de meeste stemmen zou krijgen dan denk ik dat The Beatles het ruim winnen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat niet zo vreemd, aangezien ze er altijd met meer dan 50 nummers in staan. Er stemmen dus wel ongelooflijk veel mensen op The Beatles, maar op heleboel verschillende nummers. Komt dus gewoon omdat ze zoveel geweldige muziek hebben gemaakt. Als ze 1 nummer hadden gehad dat boven alle andere uitstak, dan was de kans op een hele hoge notering veel groter geweest.
ik bedoelde meer dat elk voordeel ook zijn nadeel heeftquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:16 schreef Jane het volgende:
Ik vind het niet zo'n nadeel hoor. Liever 50x een mooi nummer, dan 1x om 5 voor 12 op Oudjaarsavond!
Oh wat zonde...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:15 schreef laurenzo85 het volgende:
Uitslag Ronde 4
5. While My Guitar Gently Weeps - Something [34 - 28]
quote:Here Comes The Sun - We Can Work It Out [48 - 15]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |