Met zn fietsquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:47 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Dat is toch die zwarte piet die dat hele okee-je filmpje gemaakt heeft![]()
Skiczukie is Friesquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:47 schreef onderjas het volgende:
Goed topic!
Fok word steeds leuker door die Fryske topics!quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Skiczukie is Fries
Aardappels zijn Fryslâns belangrijkste exportproduct
TS is Frysk
Frykse topics zijn altijd OK
en zn negeronderbuurman met aardappelenquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:49 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
En de goed gevulde koelkast![]()
Nee!quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Skiczukie is Fries
Aardappels zijn Fryslâns belangrijkste exportproduct
TS is Frysk
Frykse topics zijn altijd OK
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:47 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Dat is toch die zwarte piet die dat hele okee-je filmpje gemaakt heeft![]()
Onderbouw je meneing eens?quote:
Nee, de goedkoopste zak van de Konmar; AARDAPPELEN.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Onderbouw je meneing eens?
Tenzij je Hollander bent, dan telt je mening niet)
Welk ras, Skiczukie? Bildtstar?
Groningerquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Onderbouw je meneing eens?
Tenzij je Hollander bent, dan telt je mening niet)
Welk ras, Skiczukie? Bildtstar?
Ah. Maar de Konmar heeft meestal wel goede kwaliteit. Wilemskade?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, de goedkoopste zak van de Konmar; AARDAPPELEN.
Willemskade? Emmakade toch?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah. Maar de Konmar heeft meestal wel goede kwaliteit. Wilemskade?
Groninger [afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah. Maar de Konmar heeft meestal wel goede kwaliteit. Wilemskade?
Groninger [afbeelding]
En nog weet je niet wat het is?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:22 schreef skiczukie het volgende:
Daar woon ik éen minuut vandaan.
Ik ben geen échte Liwwadder eey. Import-Fries, import-Liwwadder.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En nog weet je niet wat het is?
De Condens mandas Leeuwarder erfgoed
ah, een Fryske slowchat, dat werd tijd.. maar dit is nog niet de officiele.. want de officiële Fryusek slowchat krijgt een OP om U tegen te zeggenquote:
hebben ze tegenwoordig geen inburgeringscursussen meer? Toen ik mn vrouw (ik mag niet meer velroofde zeggen) importeerde, heb ik haar compleet in laten burgerenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben geen échte Liwwadder eey. Import-Fries, import-Liwwadder.
Uhuhquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, een Fryske slowchat, dat werd tijd.. maar dit is nog niet de officiele.. want de officiële Fryusek slowchat krijgt een OP om U tegen te zeggen
Kin ze al een bytsje Fr^ysk? frysk .. Sky.. Ik zoek Sky. Sky-zoek ik. Skizoekie. Skiczukie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hebben ze tegenwoordig geen inburgeringscursussen meer? Toen ik mn vrouw (ik mag niet meer velroofde zeggen) importeerde, heb ik haar compleet in laten burgeren
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Pool het volgende:
Blijf eens van de TT's in mijn subforum af!![]()
[afbeelding]
als ik een heel mooie OP maak voor een Fryske slowchat.. mag ie dan blijven?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
Niet zeiken, kutPool.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
Ze kent je repetoire (zelfde MP3 playlist, dus je komt wel eens voorbij) en ze leert de taal al een beetje..quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kin ze al een bytsje Fr^ysk? frysk .. Sky.. Ik zoek Sky. Sky-zoek ik. Skizoekie. Skiczukie.Evolutie!
Spreekt ze dan beter Frysk dan jij?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hebben ze tegenwoordig geen inburgeringscursussen meer? Toen ik mn vrouw (ik mag niet meer velroofde zeggen) importeerde, heb ik haar compleet in laten burgeren
Nee, geen nieuwe slowchat.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik een heel mooie OP maak voor een Fryske slowchat.. mag ie dan blijven?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, geen nieuwe slowchat.
Misschien een keertje een topic ofzo, net als dat Stiens-gebeuren.
Het is de broer van Geert Wildersquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:28 schreef Pool het volgende:
nee. ook al ben ik van huis uit Bildts-talig, spreek ik alsnog beter Frysk, omdat ik al zo'n 10 jaar cursussen e.d volg om beter frysk te leren, en zei pas 3 jaar, sinds ik haar uit de hel die randstad heet heb bevrijd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:30 schreef Light het volgende:
[..]
Spreekt ze dan beter Frysk dan jij?
zij.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee. ook al ben ik van huis uit Bildts-talig, spreek ik alsnog beter Frysk, omdat ik al zo'n 10 jaar cursussen e.d volg om beter frysk te leren, en zei pas 3 jaar, sinds ik haar uit de hel die randstad heet heb bevrijd.
zeker, aangezien we ook meten naar het kleinste en meest afgelegen dorp gingen, was zelfs voor mij wennenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:36 schreef Light het volgende:
[..]
zij.
En dat zal even wennen geweest zijn, vanuit de randstad naar het fryske land.
Damn, da's niet grappig meer. Een supermarkt moet nog wel in de buurt zijn, vind ik dan. Een half uur fietsen naar de supermarkt is niet leuk meer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeker, aangezien we ook meten naar het kleinste en meest afgelegen dorp gingen, was zelfs voor mij wenneneen half uur fietsen om naar de supermakrt en dat soort geintjes
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeker, aangezien we ook meten naar het kleinste en meest afgelegen dorp gingen, was zelfs voor mij wenneneen half uur fietsen om naar de supermakrt en dat soort geintjes
in Stiens zijn 4 supermakrten, van stiens naar leeuwarden doe ik in 12 minuetnquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]![]()
Stiens -> Leeuwarden, een half uur fietsen? En jij noemt jezelf Fries?
Hoe oud ben je eigenlijk Alex? Ik vond Alex & Sandra wel geinig trouwens. Mooie combinatie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in Stiens zijn 4 supermakrten, van stiens naar leeuwarden doe ik in 12 minuetn
We woonden in Sint Jacobiparochie destijds
22quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk Alex? Ik vond Alex & Sandra wel geinig trouwens. Mooie combinatie.
Ach, ik wilde het even melden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
bankjes boeien me nietals het maar wielen heeft
(en zo nu en dan een boot
)
Alsof we het uit hadden gezocht...quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk Alex? Ik vond Alex & Sandra wel geinig trouwens. Mooie combinatie.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die bankjes rechts? Die worden elke nacht ondergezeken door de hoerelopes.
Ok gelukkig maarquote:Op zaterdag 10 december 2005 08:29 schreef Sandraugiga het volgende:
Dat kan ook... Je hoeft niet perse een hoerenloper te zijn om op een bankje te zitten...
Wheheh, hoi Sandra. Bist do ek een frysk?quote:Op zaterdag 10 december 2005 06:40 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Alsof we het uit hadden gezocht...
Sis maar tsjin Gerke dat ik mie versjlippen heb.quote:Op maandag 12 december 2005 11:41 schreef nietzman het volgende:
Komst nog ris op skoale, hûn?
Whehe, ik tink ut net. Ik gie wol voor moarn besig. Ik he nog nit voor Ray. En ek net voor Gerco; mien hurde skief is twa keer gecrasht. Godverdoamme. Nou ha ik hielendoal nit.quote:Op maandag 12 december 2005 11:49 schreef nietzman het volgende:
Komst nog wol filosefeerje? Ik he nog in krintenbwoalle foar die.
As dat ut enigste foutsje is, mwâh!quote:Op maandag 12 december 2005 11:55 schreef nietzman het volgende:
Neat, smoarige hûn. Net nit.
En Gerke mist die ek wol in bytsje.
Neeh.quote:Op maandag 12 december 2005 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
wtf je kent Gercodie met n moeder als Pliesie die een eeuwigheid in Stiens heeft gewoond?
![]()
Ken je het boek 'Tûzen wurden' waar je een eendje moet zoeken op elke pagina ?quote:Op maandag 12 december 2005 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alexxx! Hints hints hints over het voor elkaar krijgen van de inburgering van je vrouw! Ik heb ook nog iemand om in te laten burgeren
Hehe. *rent naar de boekenkast* Hij kent wel al 'tútsje', 'ik hâld fan dy', en als ik te laat ben smst ie: 'Wêr bisto?'quote:Op maandag 12 december 2005 12:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ken je het boek 'Tûzen wurden' waar je een eendje moet zoeken op elke pagina ?Zo zijn we begonnen
En verder gegaan met "Jentsje syn Pot"
Gewoon beginnen met kinderboekenEn elke avond Hjoed kijken op de Omrop
echt waar, meteen het eerste wat ik dacht...quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 12:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ken je het boek 'Tûzen wurden' waar je een eendje moet zoeken op elke pagina ?Zo zijn we begonnen
En verder gegaan met "Jentsje syn Pot"
Gewoon beginnen met kinderboekenEn elke avond Hjoed kijken op de Omrop
wat was de reden dat ie dicht moest?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
terwijl de modjes er nog achter moeten komen dat het grote Fryske topic open moet, hier maar verder?
de persoon die deel 2 opende, was vergeten te vermelden dat het een meet-topic is (pplus de verkeerde OP gebruiktquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:37 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
wat was de reden dat ie dicht moest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |