abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32957896
Laten we niet vergeten dat die sterke ploegen die in onze poule spelen, ook tegen elkaar spelen. Dus ze zullen ook nog wel punten aan elkaar verliezen. Het is voor Nederland belangrijk om in ieder geval 2 wedstrijden te winnen. Logischerwijs is dat van Servië-Montenegro en Ivoorkust, maar omdat we openen tegen Servië denk ik dat we tegen hun niet verder komen dan een gelijkspel. Dus zullen we moeten winnen van Argentinië, wat zeker niet onmogelijk is. Na het debacle van 1978 doet Nederland het meestal vrij goed tegen de Argentijnen. Vooral in 1998, toen Argentinië met Ortega, Batistuta, Claudio Lopez, Veron en Crespo minstens zo sterk was als het nu is.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32957923
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

dan weet je gelijk hoe het gesteld is met het niveau van Oranje. Een bankzitter van Barca moet de kwaliteit omhoog krikken

Tegen Argentinie wordt dik verloren, dat is zo klaar als wat.
Voor de 2de plek geef ik servie en oranje evenveel kans. Ivoorkust is natuurlijk 1 grote grap
Niks bankzitter.
Werkte zich naar de basis en deed het goed.
Cruijf was positief over hem dan komt het goed , want dan moet Marco hem van Cruijf meenemen
pi_32957936
Volgens teletekst is dit de poule des doods .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:00:47 #179
32402 s0k
..............................
pi_32957954
Waar haal je die posters waarop je de poule kan invullen en uitslagen enzo?
voor boven je bed enzo
..................................................................................................................................................
pi_32957960
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:58 schreef Shreyas het volgende:
Vooral in 1998, toen Argentinië met Ortega, Batistuta, Claudio Lopez, Veron en Crespo minstens zo sterk was als het nu is.
Het was toen 50/50, al denk ik wel dat het argentijnse team van nu iets zwakker is...
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:01:18 #181
36326 Freezor
Cold as stone
pi_32957968
Als we doorgaan naar de 2e ronde moeten we tegen de nummer 1 of 2 uit poule D.

Dus: Mexico, Portugal, Angola of Iran
Something for your mind, your body and your soul.
pi_32957969
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef Notoire_Gek het volgende:

Ivoorkust is natuurlijk 1 grote grap
Je hebt ze zeker nooit langer dan 2 minuten achter elkaar zien voetballen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_32957970
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:00 schreef s0k het volgende:
voor boven je bed enzo
Uit de krant.
slettebak [@] gmail.com
pi_32957973
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef Suijk het volgende:

[..]

Weet je wat pas raar zou zijn?
Nederland 1-0 Ivoorkust
'90 + '1 Kalou (Salomon).
Dat zou heel triest zijn. Als Nederland met figuren als Kalou gaat spelen dan hoop ik dat ze stijf onderaan eindigen in deze poule.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32957992
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:01 schreef Freezor het volgende:
Als we doorgaan naar de 2e ronde moeten we tegen de nummer 1 of 2 uit poule D.

Dus: Mexico, Portugal, Angola of Iran
Dan kan Nederland al inpakken, want van zowel Portugal als Mexico winnen ze niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32958016
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:00 schreef s0k het volgende:
voor boven je bed enzo
tijdschriften in de weken voor het beginnen van het wk in de gaten houden, vooral die buitenlandse...
pi_32958056
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:00 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

Het was toen 50/50, al denk ik wel dat het argentijnse team van nu iets zwakker is...
Dat denk ik zeker niet, ze hebben alleen wat minder vedettes bij de aansprekende clubs, want Villareal is geen Real Madrid natuurlijk.

Maar Messi, Tevez, Crespo, Zanetti, Riquelme zijn geen misselijke spelers.

Zeker qua voorhoede heeft Argentinie op dit moment iig betere spelers dan NL waar de rechtsbuiten positie een probleem is en blijft en RvN al lang hopeloos uit vorm is en Makaay geen plek heeft ivm het spelsysteem.

En ook de creativiteit op het middenveld, ik denk dat Argentinie daarin zelfs de beste spelers ter wereld heeft rondlopen met Messi & Riquelme.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_32958071
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan kan Nederland al inpakken, want van zowel Portugal als Mexico winnen ze niet.
Als ze al niet van Portugal en Mexico kunnen winnen dan komen ze sowieso niet uit de poulefase
Als ze er eenmaal door zijn dan zie ik Portugal/Mexico als een opluchting eerlijk gezegd.
Money won is twice as sweet as money earned.
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:06:40 #189
104871 remlof
Europees federalist
pi_32958139
Ja hoor, 21 juni tegen Argentinie. En natuurlijk moet ik dan werken.
pi_32958150
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:05 schreef neilpad het volgende:

[..]

Als ze al niet van Portugal en Mexico kunnen winnen dan komen ze sowieso niet uit de poulefase
Als ze er eenmaal door zijn dan zie ik Portugal/Mexico als een opluchting eerlijk gezegd.
Portugal en Mexico zijn echt wel sterker dan Ivoorkust en Servië-Montenegro. Mexico is een ploeg die er wordt onderschat.
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:09:15 #192
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_32958176
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Oh ja, dus als ze winnen van Argentinie en Ivoorkust dan kunnen ze inpakken tegen een Mexico..
Nou waarom dan uberhaupt gaan zou ik zeggen.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:09:22 #193
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32958179
Lekkere tegenstanders voor Nederland, mooi om de zaak direct op scherp te krijgen. Ideale aanloop voor de eindfase
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_32958206
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:07 schreef JeroenV het volgende:
Ja hoor, 21 juni tegen Argentinie. En natuurlijk moet ik dan werken.
De meeste Nederlanders werken, studeren of hebben op een doordeweekse woensdag andere bezigheden. Wat is je punt ?
slettebak [@] gmail.com
pi_32958253
Maar wij hebben ook kwaliteit hoor:

Technisch goed: Van der Vaart, Van Persie, Sneijder, Robben, Kalou (als ie meegaat)
Afmakers: Van Nistelrooij, Kuijt, Makaay, Vennegoor
Het blok: Van Bommel, Boulahrouz, Davids (als ie meegaat)
Spelverdeler: Cocu
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:14:00 #196
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32958275
Wie treffen we in de volgende ronde?
pi_32958286
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:09 schreef NiNi het volgende:

[..]

Oh ja, dus als ze winnen van Argentinie en Ivoorkust dan kunnen ze inpakken tegen een Mexico..
Nou waarom dan uberhaupt gaan zou ik zeggen.
Ik heb het niet over Argentinië. Ik heb het over Servië en Ivoorkust. Die ploegen zijn minder dan Mexico. Ivoorkust kan best eens met 0 punten naar huis gaan. Zwaar overschat die ploeg.
pi_32958291
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:10 schreef JaWi het volgende:

[..]

De meeste Nederlanders werken, studeren of hebben op een doordeweekse woensdag andere bezigheden. Wat is je punt ?
Nee hoor, die zitten dan echt wel in de kroeg
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:14:44 #199
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_32958292
Van Basten lijkt een hekel te hebben aan Seedorf, Davids, Van Bommel en Makaay. Terwijl we dit soort types juist heel hard nodig hebben in die poule. Meer dan een Babel, Castelen, Maduro en Vlaar ooit kunnen toevoegen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:15:04 #200
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32958303
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
Maar wij hebben ook kwaliteit hoor:

Technisch goed: Van der Vaart, Van Persie, Sneijder, Robben, Kalou (als ie meegaat)
Afmakers: Van Nistelrooij, Kuijt, Makaay
Het blok: Van Bommel, Boulahrouz, Davids (als ie meegaat)
Spelverdeler: Cocu
Je vergeet Sar. Heel belangrijk. Ervaring, talent, werkers. We hebben ze allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')