Johquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het lijkt trouwens wel dat deze loting is samengesteld door een Braziliaan en een Duitser.
Ook met de wetenschap dat deze elkaar pas in de halve finale kunnen treffen.
mooiquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Groep D (Mexico, Portugal, Angola, Iran).
Dat is dan positief. Had er niet aan moeten denken dat je dan weer een kutpot had gekregenquote:
Volkomen mee eens.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:34 schreef SCH het volgende:
Voetbal overdag is geen voetbal
servie is eigenlijk een zekerheidje, rest ons ivoorkust nog, is eigenlijk ook wel te doen als onze verdediging het maar houdt, tegen kone, kalou/kalou en drogba is het gewoon een risico. maar het kan wel, ik weet niet hoe sterk de verdediging van ivoorkust is, maar als robben en van persie in vorm komen dan moeten we meer scoren als hun.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef SCH het volgende:
Wat een gezeik zeg. Waar zijn jullie nou met je grote bek over Oranje? Zijn we ineens toch niet meer zo goed dat we in de problemen zouden komen tegen Ivoorkust en Servie?
Jeemig zeg, als je iets wilt dan rol je die teams op en gaat het tegen Argentinie al nergens meer over en oefen je vast voor de finale
Ik hoef toch niet tegen Argentinië te spelen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe je het nou ineens dun in de broek?
damn spelen die gasten nog steeds voor servie?? die was ik effe vergetenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:39 schreef cultheld het volgende:
Over Argentinië hoeven we het niet te hebben.
Ivoorkust: Kalou, Kalou ?, Drogba, Koné, Aruna, Akalé, Né (dat wordt een grote), Touré, Eboué etc.
Servië: Stankovic, Kezman, Mihajlovic, Milosevic en dus een erg goede voorhoede en een behoorlijk middenveld.
Dat zijn Engelse tijden hequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:39 schreef JaWi het volgende:
* JaWi agenda pakt
SUNDAY 11 JUNE
Group C
Serbia & Montenegro v Holland
1400, Leipzig
FRIDAY 16 JUNE
Group C
Holland v Ivory Coast
1700, Stuttgart
Group C
Holland v Argentina
1500, Frankfurt
Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:40 schreef DrDentz het volgende:
echt wel.. zonder Davids zijn ze tegen de Argentijnen al zo kansloos
Wat een tijden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:39 schreef JaWi het volgende:
* JaWi agenda pakt
Group C
Holland v Argentina
1500, Frankfurt
Dat Riquelme niet goed genoeg was voor Barca was de mening van ene mr. van Gaal!!Hij is ondertussen wel de spelverdeler van Argentinië......quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Waarom?
Zelfs Engeland kon laatst van Argentinië winnen.
En die Riquelme waar iedereen zo lyrisch over is.
Waar was hij toen AZ vorig jaar Villareal uit de UEFA-cup donderde.
En niet eens goed genoeg voor Barcelona.
ik lach me dood van welquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:34 schreef Terreros85 het volgende:
liggen die weken trouwens niet precies in de eindexamens
Goeie tip.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:41 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat zijn Engelse tijden heDus wel 1 uur erbij rekenen
Anders doe je wel erg vroeg je tv aan
Zou Dennis dan niet over te halen zijn om...quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:38 schreef Ixnay het volgende:
Minmaal 7 punten.
En Jack van Gelder mag het commentaar doen bij Argentinië - Nederland.
Tief op man, van alledrie de teams valt te winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:44 schreef Bullpit het volgende:
Wat een ongelovelijke kutloting , we zijn verloren![]()
Pleeg zelfmoord.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Met zweet op het voorhoofd maak ik speciaal een sticky aan in VBL waar de loting live bijgehouden wordt en dan krijg je dit
Nee, volgens mij is het 2 weken erna. Ik bid er iig wel voorquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:45 schreef WEST het volgende:
[..]
ik lach me dood van wel![]()
laat er maar wat examens tijdens nederland spelen. de eerste wedstrijd kan niet maar de 2e en 3e wel![]()
Of Iran en Angolaquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:44 schreef pekel het volgende:
Mexico en Portugal kunnen we dus treffen in de achtste finale.
weet ik toch, en doen we ook welquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Tief op man, van alledrie de teams valt te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |