quote:Engine Type: Volvo D6-310 I
Engine Type: Inboard
Crankshaft kw/hp 272 (370)
Propshaft kW/hp 267 (363)
Rated RPM 3500
Displacement litres/cui 5.5 (336)
No of cylinders 6
Bore / Stroke (mm.) 103/110
Bore / Stroke (in.) 4.05/4.33
Compresion ratio 17.5:1
Weight (kg. / lbs.) 677/1493
Je bent er weer!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:35 schreef BoJo het volgende:
goh, ik zit weer in de op zie ik.
A blast from the pastquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:35 schreef BoJo het volgende:
goh, ik zit weer in de op zie ik.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
Oke maar de volgende mensen willen mee op wintersport![]()
Hugster
Sjoewe
Hermandeperman
En wie wilt er nog meer mee. LET OP tussen willen en mogen zit een groot verschil. Of iemand wel of niet mee mag word door de heren hier boven en mij bepaald
je vroeg er zelf omquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
viel me op dat alleen jij en Sandra me gemist hebben![]()
![]()
Iemand zou wel gek zijn om mee te gaan, 3 alcohol en 2 drugs verslaafden op ski vakantiequote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
Oke maar de volgende mensen willen mee op wintersport![]()
Hugster
Sjoewe
Hermandeperman
En wie wilt er nog meer mee. LET OP tussen willen en mogen zit een groot verschil. Of iemand wel of niet mee mag word door de heren hier boven en mij bepaald
Mongoolquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand zou wel gek zijn om mee te gaan, 3 alcohol en 2 drugs verslaafden op ski vakantie![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand zou wel gek zijn om mee te gaan, 3 alcohol en 2 drugs verslaafden op ski vakantie![]()
![]()
![]()
dat viel mij ook op ja....quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
viel me op dat alleen jij en Sandra me gemist hebben![]()
![]()
simpel kankerjongquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij wilt maar al te graag mee. Maar jij denkt dat je niet door de selectie heen komtquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat viel mij ook op ja....weer een of ander complot of zo?
jij snapt het helemaalquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij wilt maar al te graag mee. Maar jij denkt dat je niet door de selectie heen komt
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
PeuRac is ook weer lekker bezig
Straks opent Peu nog een R&P topic dat we allemaal voor m moeten bidden, omdat ie anders zn mattenset verkoopt hoor :[w niet zo gemeen tegen die jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |