Van Hooijdonk in de reguliere tijd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
De eennalaatste Oranje-goal op een WK wil tong weten.
Ik dacht dat dat van Hooijdonk was? Of was het toch Zenden?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht KLuivert tegen Brazilie
Dat was Keizer, Cruijff gaf de steekpass op Haan voor de 2-0quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:49 schreef Bos81 het volgende:
Cruyff toch op Van Dijk bij de 1-0 ?
1e kampioen van de bundesligaquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:28 schreef tong80 het volgende:
Welk uniek feit heeft FC Nürnberg op z'n naam staan ?
Als regerend kampioen degraderenquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:28 schreef tong80 het volgende:
Welk uniek feit heeft FC Nürnberg op z'n naam staan ?
Correct gebeurde in 68 en 69quote:
Bijna; 635quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:42 schreef fanneke het volgende:
een stuk of 650
Feyenoord - Celtic finale EC-1.quote:
Landgenoot van de man op de vorige foto.quote:
nee, die is het niet. Hij speelde begin jaren-70 twee seizoenen in Nederlandquote:
Nee ook geen Jara. Die speelde ook nooit in Nederland.quote:
Nee, dat was een Duitser.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
Oh nee dat was Zoltan Varga. Haalde ze even door elkaar. Is het Arno Steffenhagen dan ?
Ajaxquote:
Heinz Schilcher om precies te zijn.quote:
De beste linksback die we ooit hebben gehad.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Wat een held was dat.Die had bij een topclub behoren te spelen. Gelukkig voor ons speelde ie altijd voor FC.
Voor mij legendarisch met Martin Breuer als laatste man Cor Adriaanse als voorstopper en Dick Salm rechtsback. Helaas moesten we het toen doen met spitsen zoals Harry van den Ham en Arie Romeyn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
De beste linksback die we ooit hebben gehad.
En de meest populaire speler ooit. Ontzettend sympathieke kerel.![]()
Maar gelukkig heeft ie na de promotie in 1983 nog 5 jaar in de Eredivisie kunnen spelen met o.a. Wim van der Horst en Hans Gillhaus. Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor mij legendarisch met Martin Breuer als laatste man Cor Adriaanse als voorstopper en Dick Salm rechtsback. Helaas moesten we het toen doen met spitsen zoals Harry van den Ham en Arie Romeyn.
Op de staanplaats (Vak H of J) en dan na de rust naar de andere kant(spoorkant) zeker?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ja de tijd dat ik nog ging kijken
Maar mijn mooiste tijd blijft als 15jarig ventje met een wart-wit vlag op de stang van de fiets naar FC kijken.
Hoe weet je dat en dan wel even een kroketje scoren bij Gerritquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Op de staanplaats (Vak H of J) en dan na de rust naar de andere kant(spoorkant) zeker?![]()
Geen bekende waarschijnlijk. Hans Galjé ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:35 schreef fanneke het volgende:
Wie was trouwens de Ajax keeper bij die legendarische 3-0 overwinning van FC Den Bosch(3x Van der Horst)op de Amsterdammers?
Hé Tong, ben maar een jaartje jonger dan jij en stond toen ook al op de tribune met mijn oudere broer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat en dan wel even een kroketje scoren bij Gerrit
Wij fietsten met een man of tien-vijtien vanuit Bommel, met vlaggen want dat mocht toen nog. In Hedel stopten we altijd om een patatje te eten. Een vriend van me houdt al vanaf 73 een plakboek bij, hij woont al 20 jaar in Utrecht maar z'n pa knip alles uit het BD. Die heeft een hele documentatiequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hé Tong, ben maar een jaartje jonger dan jij en stond toen ook al op de tribune met mijn oudere broer.
Sjaak Storm misschien ook nog welquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen bekende waarschijnlijk. Hans Galjé ?
Heet die vriend geen Erik? Toen ik op de m-side zat, zat er schuin voor me iemand die al jaren in Utrecht woonde en elke thuiswedstrijd naar Den Bosch reed. Hij zat altijd bij z'n broer(of neef).quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij fietsten met een man of tien-vijtien vanuit Bommel, met vlaggen want dat mocht toen nog. In Hedel stopten we altijd om een patatje te eten. Een vriend van me houdt al vanaf 73 een plakboek bij, hij woont al 20 jaar in Utrecht maar z'n pa knip alles uit het BD. Die heeft een hele documentatie
welke wedstrijd was dat dan? (uitslag)quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef tong80 het volgende:
Nee geen Eric, Rene heet ie. Ik was als 18 jarige snortaap wel de held van de M-side voor één wedstrijd. Ik had een ingezonden brief geschreven naar de VI waar ik scheidsrechter Severeins afkraakte omdat ie FC den Bosch genaaid had tegen Fortuna.
vd Horst met z'n cornervlagquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:03 schreef fanneke het volgende:
Hans Galjé was trouwens de keeper bij FC-Ajax 3-0.
Correctquote:Op woensdag 14 december 2005 15:47 schreef fanneke het volgende:
Stuy, Hulshof, Suurbier, Blankenburg en Krol
Cruijff, Haan, Swart, Neeskens, Gerrie Mühren en Keizer
Neen.. tijd voor een nieuwe DeTolkquote:Op woensdag 14 december 2005 16:21 schreef DeTolk het volgende:
Uit de VI van vandaag
is goed, kom maarquote:Op woensdag 14 december 2005 16:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Neen.. tijd voor een nieuwe DeTolk![]()
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:59 schreef pos het volgende:
Terry Venables?
Ron Atkinsonquote:Op woensdag 14 december 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
P
Welke Engelse bondscoach werd ontslagen wegens dubieuze uitspraken in een interview?
Klopt Libreghts had ooit als trainer gezegd regen Gullit toen ie hem coachte bij Feijenoord dat alle negers lui waren.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee.
En volgens mij vond Gullit Thijs een racist.
Hoddle?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Oh, dat kan ook, maar ik doel op een ander eigenlijk. Recenter.
Die ja. Wat had Hoddle gezegd, dat tot zijn ontslag leidde?quote:
Iets over gehandicapten?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die ja. Wat had Hoddle gezegd, dat tot zijn ontslag leidde?
Hoddle gelooft daarin, en werd daarop aangevallen. John Lennon geloofde daar ook in, en die wordt aanbeden. Rare jongens hé, die Engelsen?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Ja, inderdaad. Die waren gestraft voor een slecht vorig leven ofzo. Vaag gedoe.
Welke Amerikaanse international is geboren in Nederland?
Zijn zoonquote:Op donderdag 15 december 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard. Volledig terecht ook.
Wie was de eerste die Sir Alex tipte over Ruud?
Tenerife?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Cruzeiro is goed, thetallguy.
Van welke club kocht Ajax Ferdi Vierklau?
Yep. Die maakte nog eens de mooiste goal van het seizoen in Spanje geloof ik..quote:Op donderdag 15 december 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Romano Sion?
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:28 schreef fanneke het volgende:
Jay-Jay Okocha
Hij speelde wel bij Ajax. Niet in het eerste?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:04 schreef Terreros85 het volgende:
die van Dndiek is goed..Ajax niet
FC Sankt Pauliquote:Op donderdag 15 december 2005 23:04 schreef Terreros85 het volgende:
Hoe heet de 2e club van Hamburg ?
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hij speelde wel bij Ajax. Niet in het eerste?
De 'Tonnie van Leeuwen Trofee' van Spanje.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:14 schreef Terreros85 het volgende:
Wat is de Trofeo Zamora en wie was de laatste winnaar ?
Maar ook Spanjaarden zijn een beetje chauvinistisch.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:24 schreef tong80 het volgende:
Zamora ja door menig Spanjaard beter gevbonden dan Yashin.
ik of fannekequote:Op vrijdag 16 december 2005 21:36 schreef tong80 het volgende:
Je mist nog een Noor, een tweeling, een Wim, een Richard.
Fanneke, jij hebt dezelfde namen gegeven maar Valke was fout.quote:
heet die paulquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:38 schreef tong80 het volgende:
Bjoro klasse dat je Marcel van der Blom herkend, het is niet Valke maar z'n tweelingbroertje.
Dat is Bouwens en heeft Fanneke goed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:41 schreef Bjoro het volgende:
links onder jupp kaczor ?
ik ook, maar daar naast !quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is Bouwens en heeft Fanneke goed.
Sorry ik bedoel natuurlijk Brard.quote:
Wie is dit dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:07 schreef tong80 het volgende:
Klopt, allebei. Halil maakte er drie vanmiddag.
neequote:Op zaterdag 17 december 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Henk Damen?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
John de Bever dan vermoedelijk.
Pascal Langenhuijzenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |