quote:WK-landen vrezen Oranje bij loting
Het lot bepaalt vrijdag vanaf 20.30 uur in Leipzig met welke landen Nederland op het WK de poule deelt. De hele wereld kijkt dan mee hoe de 32 deelnemende landen in acht groepen van vier teams worden verdeeld. De enige zekerheid is dat Duitsland op 9 juni het openingsduel speelt en dat het titelhouder Brazilië pas in de finale kan tegenkomen.
Johan Cruijff is één van de vele iconen, die een aandeel heeft in het verloop van de loting. Pelé (Brazilië), Lohar Matthäus (Duitsland), Roger Milla (Kameroen), Lucas Radebe (Zuid-Afrika), Masashi Nakayama (Japan), Cobi Jones (VS) en Christian Karembeu (Frankrijk) zijn de andere genodigden. Diego Armando Maradona bedankte voor de eer.
Bij de loting zal er door de acht geplaatste landen uit pot 1 geduimd worden wanneer er een balletje uit pot 3 wordt getrokken. Daarin zitten onder meer Tsjechië en Nederland, alom beschouwd als gevaarlijkste outsiders voor de wereldtitel. "Het maakt ons niet zo veel uit wie we loten, maar het is wel duidelijk dat we niet echt blij zijn als Nederland uit de koker komt", aldus Tord Grip, assistent-coach van Engeland. Ook de Duitse spits Kevin Kuranyi denkt daar zo over: "Ik wil echt niet tegen Nederland spelen." Organisator Franz Beckenbauer vindt het geen ramp als Duitsland aan Oranje wordt gekoppeld. "Uiteindelijk gaan er twee teams door naar de volgende ronde."
De loting zorgt ervoor dat er niet meer dan twee Europese landen bij elkaar in de poule komen. Daarnaast worden ook de Afrikaanse, Zuid-Amerikaanse, Midden-Amerikaanse en Aziatische naties uit elkaar gehouden.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:44 schreef Messenga het volgende:
Indeling van de potten:
Pot 1: Duitsland, Brazilië, Argentinië, Mexico, Frankrijk, Italië, Spanje, Engeland
Pot 2: Australië, Angola, Togo, Ghana, Ivoorkust, Tunesië, Ecuador, Paraguay
Pot 3: Nederland, Portugal, Tsjechië, Kroatië, Zweden, Polen, Zwitserland, Oekraïne
Pot 4: Trinidad & Tobago, Verenigde Staten, Zuid-Korea, Japan, Saoudi-Arabië, Iran, Costa Rica, Servië en Montenegro
Is de echte indeling.
Nederland slechts in pot 3 dus
Servie & Montenegro wordt ingedeeld in een poule met Brazilië of Argentinië of Mexico, zodat er nooit meer dan 2 Europese landen in één poule komen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:53 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Servie en Montenegro is volgens mij niet ingedeeld in een poule om de 1 of andere manier (heb ik ergens gelezen op teletekst...)
Inderdaad, dat is de redenquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:57 schreef fanneke het volgende:
[..]
Servie & Montenegro wordt ingedeeld in een poule met Brazilië of Argentinië of Mexico, zodat er nooit meer dan 2 Europese landen in één poule komen.
Idd, dat zou de leukste poule zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:02 schreef spijkerbroek het volgende:
pot 1: Duitsland
pot 2: Australie
pot 3: Nederland
pot 4: Trinidad&Tobago of Zuid-Korea
Zou wel leuk zijn
en dan Vlaar opstellen tegen de Italianenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:06 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Italie
Ghana
Nederland
Verengde Staten
Dat betreft de loting voor EURO 2008! Die loting is in januari pas.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:32 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Hmm, las toch echt vandaag in de krant dat Nederland naar pot 1 was verschoven?
Edit;
't staat zelfs op fok! http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/19975![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:35 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat betreft de loting voor EURO 2008! Die loting is in januari pas.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:11 schreef 9christensen het volgende:
Helaas moeT ik deze loting Vanavond missen omdat ik dan bruine Paters aan het nuttigen ben.
Goed punt. Maar als we bij Brazilie in de pot zitten is dat ook zo toch? Na de poule wedstrijden dan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
Laten we hopen dat we bij de Moffen komen, heeft twee voordelen. We kunnen ze misschien in eigen land uitschakelen.En mochten we verder komen kunnen we de Brazilianen pas in de finale tegenkomen.
Nee.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef Onderbroek het volgende:
ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, heb het topic niet doorgelen.
NL zit dus in pot 3, kan bij de loting NL in dezelfde poule komen als een ander team uit pot 3?
Nee dat kan niet. Hier staan de procedures --->quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef Onderbroek het volgende:
ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, heb het topic niet doorgelen.
NL zit dus in pot 3, kan bij de loting NL in dezelfde poule komen als een ander team uit pot 3?
Vrijdagmiddagborrel gehad?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:58 schreef Dos37 het volgende:
Komt er eigenlijk nog een herlaning op morngen ofzo :>
Een kleintjequote:
Maar dan mis je wel Hans Klokquote:
En Robbie Williams.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Heidi is de enige reden dat ik vanaf 20.30 kijk.
Met je hand in je broek zeker?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Heidi is de enige reden dat ik vanaf 20.30 kijk.
No shit sherlockquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:16 schreef dvdfreak het volgende:
Duitsland in poule a en Brazilie in poule f
De eigenlijke loting begint zelfs pas om 21:30 en duurt 20 minuten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:21 schreef Murray het volgende:
De eigenlijke loting begint pas om kwart over 9. Hoef ik die onzin daarvoor iig niet te zien.
1 2 3 4 | - - - |
1 2 3 4 | - - - |
1 2 3 4 | - - - |
1 2 3 4 | - - - |
1 2 3 4 | - - - |
1 2 3 4 | - - - |
1 2 3 4 | - - - |
1 2 3 4 | - - - |
Niet voor niks topmodel natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
Ik ken heel die Heidi niet, maar gvd da'seen lekker wijf zeg
Nou van Naomi Cambel en Claudia Schiffer gaat ie niet stijgeren hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet voor niks topmodel natuurlijk.
Ja die stropdas had ie welachterwegen kunnen latenquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef _Maarten_ het volgende:
omg, iets te veel aan alleen
Zo te zien wel ja. Heidi is wel eens strakker geweestquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:33 schreef Version1 het volgende:
Heidi
![]()
niet lang geleden een kind gekregen toch?
Gekregen nog wel ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:33 schreef Version1 het volgende:
Heidi
![]()
niet lang geleden een kind gekregen toch?
Macht kein flauss aus, dass haben weniger Deutchequote:Op vrijdag 9 december 2005 20:34 schreef maril het volgende:
[..]
zou ze ook verstand van voetbal hebben![]()
![]()
Als je er zo uitziet boeit dat niet echt.......quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:34 schreef maril het volgende:
[..]
zou ze ook verstand van voetbal hebben![]()
![]()
Het zou wellicht ook met het voetbalaspect van de hele show te maken kunnen maken. Maar dat is uiteraard ondenkbaar omdat mevr. Heidi Klum de show presenteert.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:33 schreef Football_Lad het volgende:
Me vriendin heb nou al geen zin meer om te kijken.Zou dat door mvr.Klum komen........
Vanaf 21:15 op BBC 2. Ik ga eerst even douchen en kijk het balletjes trekken wel op de BBC. Is ook leuk voor de reactie als de Engelsen tegen Nederland moeten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heidi kon er geiler uitzien.
Heeft de BBC de loting niet? Anders krijg je weer dat kutvertalen tussendoor. Neem aan dat het straks in het engels gaat.
Kwart over 9.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:36 schreef Sc0rPi0n het volgende:
blablablabla loten hup ik heb nog meer te doen
Das Erste (ARD)quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:35 schreef skiczukie het volgende:
Kan die Nederlandse commentator niet zijn rotkop houden, ik versta de presentators niet door hem, en eigenlijk versta ik hem ook niet. Die gast verneukt het lekker.
Ik hoor geen vertalers. Kijk ik naar een andere zender ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:36 schreef golfer het volgende:
Dat geneuzel/vertaalwerk van die Nederlandse commentator er tussendoor is wel irritant. Iedereen verstaat wel wat er gezegd wordt in het Duits of Engels.
Jah, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:36 schreef golfer het volgende:
Dat geneuzel/vertaalwerk van die Nederlandse commentator er tussendoor is wel irritant. Iedereen verstaat wel wat er gezegd wordt in het Duits of Engels.
Perfectquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Vanaf 21:15 op BBC 2. Ik ga eerst even douchen en kijk het balletjes trekken wel op de BBC. Is ook leuk voor de reactie als de Engelsen tegen Nederland moeten.
Gamma.quote:
*click* -> save asquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is interessanter dan dat geneuzel er tussendoor:
[afbeelding]
Heidi..
Je zat toch met je vriendin aan het kijken. Dat zal ze wel op prijs stellen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:40 schreef Football_Lad het volgende:
Geluid uitzetten en naar Heidi kijken.......![]()
Dat kunnen ze niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:43 schreef Stefkuh het volgende:
Waarom spreken die moffen geen Engels?
Niet echt nee........quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zat toch met je vriendin aan het kijken. Dat zal ze wel op prijs stellen.![]()
Marco misschien?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef VoreG het volgende:
Bij nederland krijg je vast Ruud in beeld
Puck van Heelquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef VoreG het volgende:
VdV gok ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef VoreG het volgende:
FFquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef _Maarten_ het volgende:
Is cruyf er ook niet bij ? Hoe is zijn bloemkolen-engels ?
Als we tegen Duitsland spelen moeten we dan met Makaay en Van Der Vaart spelen. En daar bovenop nog Van Nistelrooy, Van Persie en Robben. Die Duitsers zijn dan nergens.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:47 schreef Sc0rPi0n het volgende:
VdV omdat de Duitsers daar zelf van in hun broek schijten.
Dan kan Makaay Ballack ook het ziekenhuis intrappen, dan zijn zij hun sterspeler kwijt. WIj hebben nog zat alternatieven voor Van Der Vaart.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:49 schreef _Maarten_ het volgende:
VDV wordt in eind mei opnieuw even het ziekenhuis ingetrapt.. en dat is 1.. Anders wel tijdens de training.
Het is die kop ook van Beckenbauer.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:52 schreef _Maarten_ het volgende:
Oeh, ik krijg zo'n naar gevoel hiervan.
Ik vind het totaal niet erg om naar te kijken, beter dan te mager iig.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo jammer dat Heidi net een kind heeft gekregen. Heel 't figuur weg.
Doe mij maar Netzer. Die heeft tenminste een prettige kop.quote:
Idd, der Kaiser... der Fuhrer, Deutschland uber ...quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:53 schreef pekel het volgende:
Wat een pro-Duitse voorstelling. Dat doet me herinneren aan iets...
Er zijn idd nog zat vrouwen die minder aantrekkelijk zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet erg om naar te kijken, beter dan te mager iig.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef VoreG het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
De Bolero. Weten die moffen veel dat dat over neuken gaat.
Ach, ze hebben in ieder geval wel het talent zaken groots aan te pakken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:57 schreef _Maarten_ het volgende:
Wat humor is weten ze nogsteeds niet in Duitsland..
En ik maar denken dat hij nog op het DVD-kanaal stond. Maar deze is toch echt niet in kleurquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
-
Oh mijn god.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:58 schreef PirE het volgende:
[..]
En ik maar denken dat hij nog op het DVD-kanaal stond. Maar deze is toch echt niet in kleur
Mensen...iemand een idee?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:50 schreef Strijkplank het volgende:
K*T ZUS KIJKT EEN FILM!! Welk tijdstip worden de lootjes daadwerkelijk gepakt? Kan ik het misschien toch zien...
Ik denk dat ze nog een paar balletjes moesten verwarmenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:00 schreef nikk het volgende:
Misschien dat ze de tijd gebruiken om het decor te verbouwen voor de loting?
Ik in iig niet.. anders zat ik nu niet naar deze onzin te kijken.. dan zou ik gewoon terug zappen als de loting begint..quote:
Wat zei Scorpion nou?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:01 schreef Football_Lad het volgende:
Wat 'n lijdensweg was dat.......
Ravel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:02 schreef T1andonly het volgende:
Wie schreef de bolero ook alweer?
Toen werd Austria Wien Duits kampioen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Jongens laten we het hier gezellig houden en alle verwijzingen naar 1940-1945 achterwege laten.
Field of visionquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Zag je Beckenbauer naar het decollete van Klum kijken.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen werd Austria Wien Duits kampioen.
Dudley Moorequote:Op vrijdag 9 december 2005 21:02 schreef T1andonly het volgende:
Wie schreef de bolero ook alweer?
rond 21:15quote:
iddquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik 't met Beckenbauer eens ben.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Zag je Beckenbauer naar het decollete van Klum kijken.
Toen waren zij nog in macht over Europa. Misschien dat dat een verklaring is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:02 schreef TC03 het volgende:
Damn, die Duitsers hadden wel even een wat modernere kaart van Europa er bij mogen pakken, en niet eentje uit 1800.
De bedoeling is dat het rond 21.20 gaat beginnen. Maar dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:02 schreef IntroV het volgende:
De uitzending duur tot 22.20u.
Ik gok dat ze om ongeveer 22.10u met de loting beginnen.
die duisers hechten veel aan vroeger tquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:02 schreef TC03 het volgende:
Damn, die Duitsers hadden wel even een wat modernere kaart van Europa er bij mogen pakken, en niet eentje uit 1800.
En dan eerst nog een kwartier uitleggen hoe het werkt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:03 schreef IntroV het volgende:
Maar misschien hebben ze toch wel iets langer voor de daadwerkelijke loting nog.
Ik gok op een minuut of 40-45, dus dan zullen ze beginnen om 21.35u à 21.40u beginnen.
*mompelt* Scorpion en iets van 'verwijzingen naar 1940-1945' .quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:04 schreef pekel het volgende:
De Jugend komt op...
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:04 schreef pekel het volgende:
De Jugend komt op...
Geen verwijzigingen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:03 schreef IntroV het volgende:
Maar misschien hebben ze toch wel iets langer voor de daadwerkelijke loting nog.
Ik gok op een minuut of 40-45, dus dan zullen ze beginnen om 21.35u à 21.40u beginnen.
Erg fout.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:08 schreef pekel het volgende:
Hans Klok heeft 'm weggetoverd, wat een verrassing..
Dat zal Nederland nooit lukkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij had dan die beker naar Nederland moeten meenemen
Zat dat wijf ook niet in die film van Uwe Boll.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:09 schreef DrDentz het volgende:
he dat wijf uit dungeon keeper
Verwijzingen naar 40-45 mochten nietquote:
Klok is alleen wel homo.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:08 schreef PirE het volgende:
Ik zou die klote beker laten staan en Heidi wegtoveren
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
Hans Klok denkt er zit een neger op de eerste rij, zal hem maar de krant geven die arme mensen heben geen WC papier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |