Het is die kop ook van Beckenbauer.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:52 schreef _Maarten_ het volgende:
Oeh, ik krijg zo'n naar gevoel hiervan.
Ik vind het totaal niet erg om naar te kijken, beter dan te mager iig.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo jammer dat Heidi net een kind heeft gekregen. Heel 't figuur weg.
Doe mij maar Netzer. Die heeft tenminste een prettige kop.quote:
Idd, der Kaiser... der Fuhrer, Deutschland uber ...quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:53 schreef pekel het volgende:
Wat een pro-Duitse voorstelling. Dat doet me herinneren aan iets...
Er zijn idd nog zat vrouwen die minder aantrekkelijk zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet erg om naar te kijken, beter dan te mager iig.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef VoreG het volgende:
Bij nederland krijg je vast Ruud in beeld
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
De Bolero. Weten die moffen veel dat dat over neuken gaat.
Ach, ze hebben in ieder geval wel het talent zaken groots aan te pakken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:57 schreef _Maarten_ het volgende:
Wat humor is weten ze nogsteeds niet in Duitsland..
En ik maar denken dat hij nog op het DVD-kanaal stond. Maar deze is toch echt niet in kleurquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
-
Oh mijn god.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:58 schreef PirE het volgende:
[..]
En ik maar denken dat hij nog op het DVD-kanaal stond. Maar deze is toch echt niet in kleur
Mensen...iemand een idee?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:50 schreef Strijkplank het volgende:
K*T ZUS KIJKT EEN FILM!! Welk tijdstip worden de lootjes daadwerkelijk gepakt? Kan ik het misschien toch zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |