Lastige smaak heb jij zegquote:Op donderdag 15 december 2005 12:01 schreef ranja het volgende:
Goldfrapp op 52?! Had wel hoger verwacht eerlijk gezegd...
3 van mijn 5 niet in de top 100
Antony staat er zelfs 2 keer in. Ben blij dat Rufus Wainwright nog een goed plaatsje heeft te bemachtigen. Wel apart dat Radiohead erin staat, aangezien dat album eigenlijk een solo nummer van Thom Yorke is voor een benefiet album. Ach, het is wel een mooi nummer op zich, maar ben benieuwd hoeveel mensen dat album daadwerkelijk in huis hebben en hoeveel alleen maar op Radiohead gestemd hebben...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Hij is aardig geworden. Antony 11e, kan ik mee leven.
dEUS op 2 verbaast me anders behoorlijk. Doodsaai nummer, dat.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Weer geen verrassingen dit jaar. Maar wat wil je ook met zo'n keuzelijst.
Het nummer met CocoRosie had hoger gemogen, maar ik ben al blij dat die überhaupt de lijst halen.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:39 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Antony staat er zelfs 2 keer in. Ben blij dat Rufus Wainwright nog een goed plaatsje heeft te bemachtigen. Wel apart dat Radiohead erin staat, aangezien dat album eigenlijk een solo nummer van Thom Yorke is voor een benefiet album. Ach, het is wel een mooi nummer op zich, maar ben benieuwd hoeveel mensen dat album daadwerkelijk in huis hebben en hoeveel alleen maar op Radiohead gestemd hebben...
NIet dat ik trouwens een hekel heb aan Radiohead, in tegendeel zelfs....
Ik vind de Desert Sessions versie hiervan veel leuker, met die piano erbij. Deze is maar saai.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
21 (929) Queens Of The Stone Age - In My Head
dEUS scoort traditioneel hoog in deze lijst:quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
dEUS op 2 verbaast me anders behoorlijk. Doodsaai nummer, dat..
quote:2004: 16. If You Don't Get What You Want
2001: 10. Nothing Really Ends
1999: 03. Instant Street
1996: 03. Little Artithmetics
1995: 02. Hotellounge (Be The Death Of Me)
1994: 01. Suds & Soda
Hoezo?! Vind er anders leuke en onverwachte namen tussen staan... Rude66 op 48 bijvoorbeeld of zZz op 32. Als ik die top 100 zo doorkijk zit er van zowat alle genres wat leuks bij!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Weer geen verrassingen dit jaar. Maar wat wil je ook met zo'n keuzelijst.
Het is en blijft een lijst van songs die door de VPRO radio regelmatig zijn gedraaid. Vandaar dat je jaar in jaar uit een op rock georiënteerde lijst krijgt vol met de welbekende populaire festivalacts en hier en daar wat underground darlings. Uit de overige genres, als ze al niet genegeerd worden, wordt vaak voor de veilige weg gekozen. Zo gaat 't ieder jaar, vandaar dat ik zei dat ook dit jaar de lijst niet verrassend was. Wellicht zou 't een keer leuk zijn als de VPRO geen voorselectie maakt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:34 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hoezo?! Vind er anders leuke en onverwachte namen tussen staan... Rude66 op 48 bijvoorbeeld of zZz op 32. Als ik die top 100 zo doorkijk zit er van zowat alle genres wat leuks bij!
Op deze manier ben ik het idd met je eens dat het leuk zou zijn als er geen voorselectie gemaakt zou worden jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:30 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Het is en blijft een lijst van songs die door de VPRO radio regelmatig zijn gedraaid. Vandaar dat je jaar in jaar uit een op rock georiënteerde lijst krijgt vol met de welbekende populaire festivalacts en hier en daar wat underground darlings. Uit de overige genres, als ze al niet genegeerd worden, wordt vaak voor de veilige weg gekozen. Zo gaat 't ieder jaar, vandaar dat ik zei dat ook dit jaar de lijst niet verrassend was. Wellicht zou 't een keer leuk zijn als de VPRO geen voorselectie maakt.
Uitgaande van het bovenstaande is het niet onverwacht nee, aangezien de VPRO zZz behoorlijk gepromoot heeft afgelopen jaar (o.a. genomineerd voor beste album van NL etc.)quote:En zZz onverwacht? Dat kun je toch niet menen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |