Maar jullie scoren dan ook nauwelijks 1 doelpunt per wedstrijd gemiddeld in de PL.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's wellicht te veel eer: 20% van de doelpunten in PL ... Op z'n hoogst voor 20% van SCUM in de PLHet is trouwens een percentage dat ook lijkt op dat van Luis Garcia waar ik hem mee vergeleek. En evenals LG kan CR zo af en toe zinloos truken om het truken ...
Juventusquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
Hij wil zelf liever naar Spanje of Italië heb ik het idee, zjroentje.
Hij heeft niks te willen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
Hij wil zelf liever naar Spanje of Italië heb ik het idee, zjroentje.
Ik zal 'm eens mailen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:53 schreef methodmich het volgende:
Kan jij hem niet in je beste Duits overreden naar Man Utd te gaan dan?
Ok, maar het is wel een finale, lijkt me dat je daar graag bij bent. En als je dan in een van de belangrijkste wedstrijden van het jaar op de bank zit lijkt me niet echt prettig als speler zijnde.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:29 schreef zjroentje het volgende:
Het was maar tegen Wigan hoor ...
quote:Ferguson tips Keane for greatness
Manchester United manager Sir Alex Ferguson has backed Roy Keane to be a big success in management.
"Roy will go on to be a manager, there is no question about that," said Ferguson. "He is very driven, a great influence and very determined.
"When I look at that I can see myself in Roy and Roy in me.
"He was fantastic to me, the best player I had, but I now see him going on to the next stage in his career and that is becoming a manager."
Keane left United in November 2005 after 12-and-a-half years at Old Trafford and signed an 18-month deal with Celtic in December.
The 34-year-old had a contract at United that was due to expire at the end of the current season but left after his relationship with the club had deteriorated.
The midfielder criticised the team in an interview on MUTV, which was never shown, and that appeared to have brought forward his departure.
Ferguson added that the decision to part with a player with whom he had such a close association was incredibly difficult.
"When you have guys who have given you such fantastic service it is tough when the time comes to say goodbye," added Ferguson.
"It was time to go, it was time to part and the problem is when you fall in love with one of your players because of what they've done with you.
"Players almost become like family but when you get to that age they you have to make that terrible decision and change things."
Maar misschien wordt het wel tijd dat hij weggepromoveerd wordt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:35 schreef zjroentje het volgende:
De zak krijgen zal hij nooit.
Welke diepe dalen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
Gewoon sacken, prima einde aan een periode. Hoge pieken, diepe dalen!
Diepe dalenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
Gewoon sacken, prima einde aan een periode. Hoge pieken, diepe dalen!
Nee.quote:
quote:
Had ik niet verwacht, dat ze qua entreeprijzen in de 'middenmoot' staan.quote:Manchester United have hit their fans with a 12.3% average rise in season ticket prices for the next campaign.
A top-price ticket will cost £38 and the cheapest £23 - although United are still roughly halfway up the list of Premiership ticket prices.
Maar voor hoelang nog...?quote:Op maandag 10 april 2006 15:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht, dat ze qua entreeprijzen in de 'middenmoot' staan.
Met de Glazers zal het natuurlijk alleen maar stijgen.quote:
Alles boven de 40 pond waar dan ook vind ik al belachelijk.quote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met de Glazers zal het natuurlijk alleen maar stijgen.
Maar tot de 70 pond () bij THFC hebben we nog wel ff te gaan.
¤60 vind ik ook belachelijk idd.quote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alles boven de 40 pond waar dan ook vind ik al belachelijk.
Is misschien ook wel maar als je kijkt wat bv. de duurste plekken zijn bij ajax en PSV kan ik nog wel leven met 40 pond voor een PL wedstrijd in een land waar alles toch een stuk commercieler wordt aangepakt dan hier.quote:
quote:Cantona: 'Diego 't beste, Pelé niet opstellen'
10/4/2006 23:09
Voor Eric Cantona is Diego Maradona de beste voetballer aller tijden. Voor Pelé ruimt de Fransman niet eens een plaats in in zijn Elftal aller tijden. 'Maradona zal altijd de beste zijn', vertelde Cantona in een Australisch tijdschrift.
'Het cruciale verschil tussen Maradona en Pelé is dat Diego nooit omringd was met grote spelers. Als hij niet op het WK van 1986 gespeeld zou hebben, had Argentinië het WK niet gewonnen. Maar ik denk dat Brazilië ook zonder Pelé het WK in 1970 gewonnen zou hebben.'
'Velen zeggen dat Pelé de beste speler aller tijden is. Maar dat geldt niet voor mij', aldus de Franse ex-vedette van Manchester United. In zijn favoriete elftal heeft Cantona zelfs geen plaatsje ingeruimd voor de Braziliaanse O Rei: Koning van het voetbal. Wel voor La Pelusa: Pluisje.
Cantona's elftal: René Higuita; Junior, Franz Beckenbauer, Giacinto Facchetti; Roy Keane, Garrincha, Carlos Valderrama, Diego Maradona, Johan Cruijff; Mario Kempes en George Best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |