De officiele statistieken van de PL tot nu toequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:10 schreef methodmich het volgende:
Nou, daar zijn de meningen ook in Engeland over verdeeld. De tendens is momenteel volgens mij meer dat ze liever Terry en Campbell / Carragher zien in de nationale elf.
Dus gewoon de beste verdediger inde PL dit jaar.quote:1 frank lampard Chelsea 5.30
2 ruud van nistelrooy Manchester United 4.74
3 rio ferdinand Manchester United 4.03
4 william gallas Chelsea 3.89
5 steven gerrard Liverpool 3.79
6 wayne rooney Manchester United 3.62
7 thierry henry Arsenal 3.54
8 john terry Chelsea 3.52
9 joe cole Chelsea 3.50
10 petr cech Chelsea 3.49
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Ruud op plek 2 zegt me ook weinig. Volgens mij heeft dat meer met doelpunten enzo te maken.
Niet alleen doelpunten hoor.quote:PA Sport gathers match data for every Barclays Premiership, Coca-Cola Football League and Bank of Scotland Premiership game. The data is gathered by two methods - real-time match analysis and the study of video footage. The real-time analysis is conducted by ex-professional footballers who report on action at the grounds as it happens. More detailed analysis is obtained by studying videos of the matches.
quote:
Smith suffers horrific leg break
Manchester United boss Sir Alex Ferguson expects Alan Smith to be out for a long time after he suffered a horrific leg break against Liverpool. Smith collapsed in agony after he tried to block a John Arne Riise free-kick in United's 1-0 defeat in the FA Cup. A grim-faced Ferguson said: "It's one of the worst I've seen. He's broken his leg and there's a dislocation of the ankle joint. "It's a very long-term injury - we're all behind him as he's a brave lad."
The game was delayed by five minutes as Smith received treatment and he needed oxygen as he was stretchered off. United's medical team were given help by Liverpool club doctor Mark Waller as the midfielder waited to be carried off. Ferguson added: "I wasn't aware of what had happened because I was following the path of the ball, but you saw the reaction of the players round about Alan and you knew it was a bad one. "It is another bad blow for us and it sums up our season."
Ferguson's counterpart Liverpool manager Rafael Benitez was quick to offer his sympathy to Smith.
"We're all so sorry and we can only wish him all the best for the future."
Waarschijnlijk niets. Een paar nieuwe aankopen waarvan er natuurlijk een paar miskopen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 jaar op een rij zonder prijs....
Wat gaat er in de zomer veranderen?
Kleberson en Djemba Djemba zijn de eerste twee die me te binnen schieten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat waren de miskopen van de laatste 3 seizoenen?
* Smith is gekocht als een aanvaller en speelde als (matige) middenvelder.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En verder?
Ik ga effe verder met de goede aankopen
Ronaldo
Park
Sar
Rooney
Smith
Heinze
Idd, daar werd ik wel even stil van.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zag net de beelden van de blessure van Smith op SKY News. *ril*
Saha is ook niet veel. Fortune zit er al jaren trouwens, die telt niet echt in dit lijstje vind ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:54 schreef Doc het volgende:
[..]
* Smith is gekocht als een aanvaller en speelde als (matige) middenvelder.
* Park speelt aardig, maar vaak als invaller en heeft 2 goede partijen gespeeld: niet echt wat ik als "goede aankoop" zou noemen (Zenden is bijvoorbeeld beter).
* Rooney is goed, maar dat mag ook wel voor het geld dat voor hem betaald is ...
* Heinze is wel echt een goede aankoop.
Saha heeft mij nog niet overtuigd, Bellion was een flop, Fortune was ook niets.
Ik vind Smith niet echt een slechte aankoop, Bellion was een flop en Park komt wel terugquote:Op maandag 20 februari 2006 09:54 schreef Doc het volgende:
[..]
* Smith is gekocht als een aanvaller en speelde als (matige) middenvelder.
* Park speelt aardig, maar vaak als invaller en heeft 2 goede partijen gespeeld: niet echt wat ik als "goede aankoop" zou noemen (Zenden is bijvoorbeeld beter).
* Rooney is goed, maar dat mag ook wel voor het geld dat voor hem betaald is ...
* Heinze is wel echt een goede aankoop.
Saha heeft mij nog niet overtuigd, Bellion was een flop, Fortune was ook niets.
Ik zal Smith niet slecht noemen maar ook zker niet goed.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind Smith niet echt een slechte aankoop, Bellion was een flop en Park komt wel terug
Verder vergeet je nog een aantal namen
Z'n been bleef gewoon onder z'n lichaam haken tijdens z'n val ...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:20 schreef Doc het volgende:
Best opmerkelijk hoe hij z'n been brak: het was niet door contact met Riise, maar had op z'n hoogst last van dat hard schot ...
Om hier nog even op terug te komen. Ronaldo is bij bijna 20% van de doelpunten in de PL direct betrokken. Dat kan ik nou niet onder weinig effectiviteit scharen ...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:26 schreef Doc het volgende:
* Ronaldo: dito. Veel bewegingen maar op zich weinig effectiviteit, hoewel de laatste weken hij wel eens een doelpunt maakte. Niveau van Kewell/Zenden/Luis Garcia ongeveer.
Da's wellicht te veel eer: 20% van de doelpunten in PL ... Op z'n hoogst voor 20% van SCUM in de PLquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen. Ronaldo is bij bijna 20% van de doelpunten in de PL direct betrokken. Dat kan ik nou niet onder weinig effectiviteit scharen ...
Het is duidelijk dat het middenveld van SCUM de club niet waardig is (uitendelijk dus welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:54 schreef zjroentje het volgende:
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |