Door je tegenstander op laten naaien is toch wel effe heel iets anders dan op de vuist gaan met je ploeggenoten, knietjes uitdelen aan hen, of je eigen trainer voor het oog van de camera op de korrel nemen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef fernando_redondo het volgende:
Gelukkig werd Cocu niet uit de wedstrijd gehaald tegen Andorra en door Neuser.
Holy Ruud de onfeilbare.quote:Verder heeft Ruud natuurlijk gelijk dat hij er wat van zegt. Hij is niet voor niets een van de best betalende, ervaren en langszittende speler van MU
Ik zou ook weggaan bij Man U.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:35 schreef Radegast het volgende:
Ruud wil na dit seizoen naar Spanje, heb ik ergens gelezen.
bij een topclub als united worden constant topprestaties van je verwacht, je hebt geen tijd om op te gaan bouwen. het elftal moet er altijd staan. maar als je het toch over opbouwen hebt zijn ze deze transferperiode goed bezig geweest als je het mij vraagt!quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:46 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ook dat fergusson in twijfel getrokken wordt. Wat hij al allemaal bereikt heeft met man utd; de spelers die hij ontdekt heeft... Hij heeft zelf een jaartje geleden gezegd dat ze in een fase zaten waarin ze terug moeten gaan opbouwen, en daar zijn ze heel goed mee bezig vind 'k.
Maar die Rossi, die is wel goed. Zelfs te goed voor het eerste van Omniworld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:16 schreef El_Bassie het volgende:
Die Bardsley die gisteren mee mocht doen is wel een superbeperkte voetballer. Die komt nog tekort voor het tweede van fc omniworld.
die zal het fysieke spel van de PL nooit aankunnen manquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maar die Rossi, die is wel goed. Zelfs te goed voor het eerste van Omniworld.
Rooney is sterk...heb je dat lijf van Rossi ooit gezien?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Beschouw het volgende:
En hoe lang is die Rooney? Net zo lang als zijn nek dik is, geloof ik.
Misschien kan je deze biografie van ferusson eens lezen. Een paar dingen die hij bij man utd bereikt heeft:quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:53 schreef Tjaleks het volgende:
[..]
bij een topclub als united worden constant topprestaties van je verwacht, je hebt geen tijd om op te gaan bouwen. het elftal moet er altijd staan. maar als je het toch over opbouwen hebt zijn ze deze transferperiode goed bezig geweest als je het mij vraagt!
Mag dan ook allebei hoor. En hij speelde gewoon centraal achterin.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:14 schreef zjroentje het volgende:
En MM, de BBC had het ook de hele tijd over centre-back, niks centre-half.
Gozer,je moet meer voetbal kijken.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:46 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ik begrijp niet dat sommigen hier zeggen dat ferdinand zijn plaats niet waard zou zijn... Volgens mij is hij de allerbeste centrale verdediger ter wereld
Allerbeste is idd overdreven, maar wel één van de besten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:37 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Gozer,je moet meer voetbal kijken.....![]()
Denk je nou echt dat ook Chelsea zich niet gaat versterken in de zomer???Guess again.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Feit is dat Man U op dit moment in 'n mindere periode zit.. Al staan ze op 't moment nog "gewoon" 2e en is Chelsea (door massa-aankoop en gruwelijk geld smijten) 'n maatje te groot. Gewoon dit seizoen weer doorbouwen aan 'n goed team met 'n degelijke verdediging, ik denk dat de 2 aankopen (Evra & Vidic) daar 'n bewijs van zijn. In de zomer nog 'n heerschende middenvelder á la Keano en we kunnen volgend seizoen op volle oorlogssterkte aan de bak tegen Chelski. Ik verwacht ook dat zij de deksel op de neus gaan krijgen, ze kunnen niet telkens met 1-0 blijven winnen, toch?
Idd.Die gaan 100% weer enkele gerichte aankopen doen in de zomerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:09 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ook Chelsea zich niet gaat versterken in de zomer???Guess again.....![]()
Ah, jij bent van 't type "een speler speelt een maand minder goed dus moet hij naar de bank verwezen worden".quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:37 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Gozer,je moet meer voetbal kijken.....![]()
Nu nog steeds.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:10 schreef methodmich het volgende:
Nou, daar zijn de meningen ook in Engeland over verdeeld. De tendens is momenteel volgens mij meer dat ze liever Terry en Campbell / Carragher zien in de nationale elf.
Het is ook gewoon Centre-Backquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:14 schreef zjroentje het volgende:
En MM, de BBC had het ook de hele tijd over centre-back, niks centre-half.
Mag beiden. Maar het ging om centre-half, dat dat ook een verdediger is en geen middenvelder.quote:
Man wat een gezeverquote:Neville charged over goal salute
Gary Neville
Neville celebrates United's winner
Manchester United defender Gary Neville has been charged by the Football Association with improper conduct.
The charge relates to his celebrations following Rio Ferdinand's last-gasp winner in the 1-0 win against Liverpool at Old Trafford on Sunday.
The FA's action, based on referee Mike Riley's report, comes after Greater Manchester Police expressed concerns over Neville's behaviour.
England international Neville, 30, has until 10 February to respond.
Report: Man Utd 1-0 Liverpool
Refereee Riley failed to see the incident but offered his verdict on Neville's actions after reviewing video footage.
Neville was seen to grab his shirt and gesticulate wildly towards Liverpool fans after Ferdinand's late winner.
You are caught up in the moment and for a few seconds you go bananas
Man Utd's Gary Neville
The England defender was initially unapologetic about his behaviour.
He said: "I would have been apologetic if I had run up to one of their players and tried to belittle them, but this was a celebration.
"You are caught up in the moment and for a few seconds you go bananas.
"I laughed when I heard someone say it was not the behaviour of a 30-year-old because they are probably the same people who have accused us of lacking passion in recent games."
As the case is not on the FA's new fast-track disciplinary process, Neville may escape with just a heavy fine.
De officiele statistieken van de PL tot nu toequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:10 schreef methodmich het volgende:
Nou, daar zijn de meningen ook in Engeland over verdeeld. De tendens is momenteel volgens mij meer dat ze liever Terry en Campbell / Carragher zien in de nationale elf.
Dus gewoon de beste verdediger inde PL dit jaar.quote:1 frank lampard Chelsea 5.30
2 ruud van nistelrooy Manchester United 4.74
3 rio ferdinand Manchester United 4.03
4 william gallas Chelsea 3.89
5 steven gerrard Liverpool 3.79
6 wayne rooney Manchester United 3.62
7 thierry henry Arsenal 3.54
8 john terry Chelsea 3.52
9 joe cole Chelsea 3.50
10 petr cech Chelsea 3.49
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |