abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 14:54:43 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_32945442
Ik laat me ieder jaar weer door René overhalen om een boom in huis te zetten, maar het is zo'n sta-in-de-weg Dit jaar heb ik een piepklein echt boompje gehaald bij praxis en plastic ballen, die zijn te kitsch voor woorden, maar maken het nét leuk
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_32945568
Hier vinden de meiden het ook schitterend en ik ook Wel heb ik na een week of 2 weer zoiets dat hij in de weg staat. En als hij dan weer weg is vind ik het ook wel weer heerlijk.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 15:01:16 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_32945645
Ik zag net in de folder van kwantum dat daar de "jezusschuren" in de aanbieding zijn, misschien haal ik er daar ook wel 1 van.

Ik was gister voor ballen en boom 10 euro kwijt
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 december 2005 @ 15:05:32 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32945759
Ik moet 'm ook nog opzetten. Maar aangezien we vanavond Japans gaan eten zal dat zeker niet voor morgenavond gebeuren en waarschijnlijk eerder zondagavond als Frank weer huiswaarts is
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:10:51 #5
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32945903
Waar dan?
Goedkope boom?!

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 december 2005 @ 15:14:17 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32945991
quote:
Dit jaar heb ik een piepklein echt boompje gehaald bij praxis en plastic ballen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:16:30 #7
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32946050
Ja maar ik wil niet piepklein
Ik wil grooooooooooooooooooooooooooooooooooooote kerstboom
pi_32946181
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef moussy het volgende:
Ik laat me ieder jaar weer door René overhalen om een boom in huis te zetten, maar het is zo'n sta-in-de-weg Dit jaar heb ik een piepklein echt boompje gehaald bij praxis en plastic ballen, die zijn te kitsch voor woorden, maar maken het nét leuk
Kijk laat je dan asjeblieft niet door Reneetje overhalen om een klein boompje te halen, maar pleur hem gewoon het huis uit en koop een grote boom. En sorry hoor maar ik ben echt niet geinteresseerd waar jij je rotzooi haalt, die kerstzooi vind je gvd overal, asjeblieft zeg, zijn er nou helemaal geen mensen meer die nog iets nuttigs doen op de vrijdagmiddag?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_32946271
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef danos het volgende:

[..]

Kijk laat je dan asjeblieft niet door Reneetje overhalen om een klein boompje te halen, maar pleur hem gewoon het huis uit en koop een grote boom. En sorry hoor maar ik ben echt niet geinteresseerd waar jij je rotzooi haalt, die kerstzooi vind je gvd overal, asjeblieft zeg, zijn er nou helemaal geen mensen meer die nog iets nuttigs doen op de vrijdagmiddag?
Nou ik vind jou wel heel nuttig voor de vrijdagmiddag moet ik zeggen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32946286
Dit was de nuttigst bestede vrijdagmiddag ooit
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:29:25 #11
108933 Pina_Colalalalalada
I want my jar of dirt!
pi_32946387
quote:
jij reageert op iets dat je zelf al niet nuttig vindt

kerstbomen
In mijn vrije tijd mag ik graag zeldzame vogels negeren
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:30:32 #12
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_32946415
* gaat hier ook even nuttig doen

Wij slaan de kerstboom dit jaar even over. Kai vindt het zo leuk om alles omver te trekken wat hij tegen komt (o.a. een palm van ruim 2 meter hoog) en wij hebben allebei momenteel niet genoeg puf om hem continu in de gaten te houden.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_32946434
Wisten jullie dat die monchichi aapjes nog gewoon te koopzijn? Ik zie ze bij de neckerman staan Ik wil ze ik wil ze ik wil ze.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32946446
tsja ik zit hier verkeerd, ben al lang geen ouder meer.

Vorig jaar een hele grote kerstboom gekocht en daar al mijn kinderen in opgehangen
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:33:19 #15
3142 m@x
pi_32946491
Bij de V&D hebben ze tasjes met Monchichi erop
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:34:41 #16
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32946528
Ik heb een oude Monchichi uit 1988
pi_32946557
O echt? Ik dacht dat dat er echt helemaal niet meer was. Zo leuk die aapjes!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 15:35:48 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_32946561
quote:

[..]

Grote boom staat op zolder en blijft op zolder enneh, de troep is op mijn nuttige donderdag gekocht
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:36:15 #19
3142 m@x
pi_32946573
Meneerm@x had er vroeger ook eentje toen hij nog een klein meneertje was. Hij staat hier helemaal kaalgeknuffeld op de plank.
pi_32946609
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:35 schreef moussy het volgende:

[..]

Grote boom staat op zolder en blijft op zolder enneh, de troep is op mijn nuttige donderdag gekocht
Let je wel op dat je niet boven je budget komt mevrouw de uitkeringsgerechtigde
pi_32946615
. Hier ben ik net bij de action geweest en heb balletjes en slingers enzo gehaald, in een grote vaas gemikt en op de kast gezet. Staat heul gezellig! Vanavond ofzo het kerstboompje weer neerzetten en versieren. Ik vind kerst leuk .
pi_32946657
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef jessie het volgende:
Wisten jullie dat die monchichi aapjes nog gewoon te koopzijn? Ik zie ze bij de neckerman staan Ik wil ze ik wil ze ik wil ze.
Ja hoor, hier in Amsterdam (vlak bij het Waterlooplein) zit een winkel die er een heeeeeeelboel verkoopt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_32946658
m@x, ik had vorig jaar ook grote twijfels over hoe dat zou gaan met die boom maar Piet is er keurig vanaf gebleven nadat ie zich een keer flink geprikt had aan de dennenaalden. dus misschien valt het wel mee?

ik vind dat altijd even moeilijk hoor, dat omschakelen naar kerstversiering, zeker zo direct na sinterklaas. ben er nog niet helemaal klaar voor merk ik.

zo, heb ik ff een nuttige post geplaatst of niet, mensen!?
pi_32946732
Danos volgens mij moet jij echt ff langs r en p hoor!!!! Echt daar helpen ze je heel goed. Voor ons hier onbegonnen werk, sorry en succes
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:42:34 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32946764
Nou Bix, ik ben helemaal onder de indruk.

Ik wil wel een boom, voor het eerst. Nu wil ik hem ook meteen maar ja niet te ver weg want eigenlijk voel ik me ziek en moet hem naar huis sjouwen. Maar ik wil het! en vandaag nog!

Jolie doet nuttig hier, die poetst alles, eerst d'r neus, dan de tafel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')