quote:Dit jaar heb ik een piepklein echt boompje gehaald bij praxis en plastic ballen
Kijk laat je dan asjeblieft niet door Reneetje overhalen om een klein boompje te halen, maar pleur hem gewoon het huis uit en koop een grote boom. En sorry hoor maar ik ben echt niet geinteresseerd waar jij je rotzooi haalt, die kerstzooi vind je gvd overal, asjeblieft zeg, zijn er nou helemaal geen mensen meer die nog iets nuttigs doen op de vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:54 schreef moussy het volgende:
Ik laat me ieder jaar weer door René overhalen om een boom in huis te zetten, maar het is zo'n sta-in-de-wegDit jaar heb ik een piepklein echt boompje gehaald bij praxis en plastic ballen, die zijn te kitsch voor woorden, maar maken het nét leuk
Nou ik vind jou wel heel nuttig voor de vrijdagmiddag moet ik zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef danos het volgende:
[..]
Kijk laat je dan asjeblieft niet door Reneetje overhalen om een klein boompje te halen, maar pleur hem gewoon het huis uit en koop een grote boom. En sorry hoor maar ik ben echt niet geinteresseerd waar jij je rotzooi haalt, die kerstzooi vind je gvd overal, asjeblieft zeg, zijn er nou helemaal geen mensen meer die nog iets nuttigs doen op de vrijdagmiddag?![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef danos het volgende:
Kijk laat je dan asjeblieft niet door Reneetje overhalen om een klein boompje te halen, maar pleur hem gewoon het huis uit en koop een grote boom. En sorry hoor maar ik ben echt niet geinteresseerd waar jij je rotzooi haalt, die kerstzooi vind je gvd overal, asjeblieft zeg, zijn er nou helemaal geen mensen meer die nog iets nuttigs doen op de vrijdagmiddag?![]()
Grote boom staat op zolder en blijft op zolderquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef danos het volgende:
[..]
Let je wel op dat je niet boven je budget komt mevrouw de uitkeringsgerechtigdequote:Op vrijdag 9 december 2005 15:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Grote boom staat op zolder en blijft op zolderenneh, de troep is op mijn nuttige donderdag gekocht
Ja hoor, hier in Amsterdam (vlak bij het Waterlooplein) zit een winkel die er een heeeeeeelboel verkooptquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef jessie het volgende:
Wisten jullie dat die monchichi aapjes nog gewoon te koopzijn? Ik zie ze bij de neckerman staanIk wil ze ik wil ze ik wil ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |