Vrienden verhuizen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand nog wat leuks doen dit weekend?
verder weg? of dichterbij?quote:
Nog geen 300 meter hemelsbreedquote:
Neequote:Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand nog wat leuks doen dit weekend?
Van dat laatste weet ik het dus nog niet. Hopelijk komt daar dit weekend verandering inquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werken, jij zal blij zijn zeg
Maar de rest moet wel leuk zijn, zeggen ze dan
Oeh, dat moet je toch even gaan regelen dan hoorquote:
Zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat moet je toch even gaan regelen dan hoor
Krijg nou wat, het lukt hem nog ookquote:
Gaat snel zo op de vrijdag middag hequote:
Geen enkele vrouw met handleiding is ooit werkelijk makkelijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus! En ik dacht dat ík makkelijk was!![]()
Handleiding? Ik geloof niet dat ik die heb.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw met handleiding is ooit werkelijk makkelijk.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Handleiding? Ik geloof niet dat ik die heb.
Of is dat hetgeen mannen proberen te zoeken als ze tussen je benen willen?
Je bedoelt dat de handleiding daar ook al niet zitquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of is dat hetgeen mannen proberen te zoeken als ze tussen je benen willen?
a.s. zaterdagavond, hier in Enschedequote:
Als je dat nou gewoon onthoudt, dan ben je al een heel eindquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk het. Je kan wel de handleiding proberen te gebruiken van een soortgelijk type, maar de juiste knopjes zitten dan altijd weer op een andere plaats
.
Ja halloquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
a.s. zaterdagavond, hier in Enschede![]()
Waar is hier?quote:
Go for it BttD!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
a.s. zaterdagavond, hier in Enschede![]()
Ik zie dat je ook de tijd hebt gevonden voor je nieuwe signaturequote:Op vrijdag 9 december 2005 16:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je dat nou gewoon onthoudt, dan ben je al een heel eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |