quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En niks zo leuk om te zien als een kat die braakt... (behalve als je het moet opruimen)
Dat drama om het eruit te krijgen en dan het achteruitlopen om te voorkomen dat je vies wordt van je eigen braaksel...![]()
Ik merk het al... Dat gaat nooit werken tussen ons...quote:
theequote:Op vrijdag 9 december 2005 14:53 schreef Ynske het volgende:
hmm lekker bakkie thee jah lekker
Ik probeer ze maar te negeren, al lukt dat niet echt met al die onzin die ze uitkramen hierquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
zijn er al dooies gevallen op je werk? onder je collegas bedoel ik
Heb altijd t idee dat jij mij niet aardig vindtquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
En de inhoud van deze post is echt nul
Doei dan maar he, prettig weekend enzoquote:
Ja! Bttdquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:58 schreef Pheno het volgende:
En?
Nou ja zeg, dat ging over mijn eigen post hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb altijd t idee dat jij mij niet aardig vindt
Dat is bijna hetzelfde als zeggen dat Plato werktquote:
zo zijn we altijdquote:
Ik weet het is niet echt smakelijk.. maar het moet nu eenmaal, en volgens mijn neefje die me net gebeld heeft gaat het goed...quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En niks zo leuk om te zien als een kat die braakt... (behalve als je het moet opruimen)
Dat drama om het eruit te krijgen en dan het achteruitlopen om te voorkomen dat je vies wordt van je eigen braaksel...![]()
huiliequote:Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef Tranceptor het volgende:
Ons kent ons hier, oudejongens krentenbrood enzo.
Ik ga bijna huilen...
Kumbaja, groepshug.
groepshug? Het bier is op zeker dan ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef Tranceptor het volgende:
groepshug.
Lekker overwerken vandaag, zodat je neefje alles kan opruimen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef _Cara_ het volgende:
Ik weet het is niet echt smakelijk.. maar het moet nu eenmaal, en volgens mijn neefje die me net gebeld heeft gaat het goed...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |