En zo is het maar net.quote:"De tofste mensen zijn die, die niet naar een meeting gaan"
Die zijn dan weer wel mooi naar mijn wensen te knedenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:34 schreef Dizer het volgende:
Ja maar daar heb je alleen maar nerds... die weten niet eens wat een vagina is
Ik ben tofquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
Zoals de oude Confucius ooit zei:
[..]
En zo is het maar net..
Heb jij een aparte vagina danquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn dan weer wel mooi naar mijn wensen te kneden.
Jezus, jij bent echt een partij chagrijnig. Verkeerde been uit bed gestapt? Op je pik getrapt?quote:
Shit, je hebt mijn verkapte niksan-is-tof-post door!quote:
quote:
Je vergeet:quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt een partij chagrijnig. Verkeerde been uit bed gestapt? Op je pik getrapt?
Je teen of knie gestoten?
Of gewoon een ochtendhumeur dat een beetje laat is ingezet???
Duh!quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Shit, je hebt mijn verkapte niksan-is-tof-post door! [afbeelding]
Oh ja:quote:
die kans heb je 'n half jaar geleden al gehad....quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:34 schreef Dizer het volgende:
Ik wil een één op één meet....
Weten ze wel, alleen hebben ze er nog nooit een in het wild mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je alleen maar nerds... die weten niet eens wat een vagina is
sterfquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt een partij chagrijnig. Verkeerde been uit bed gestapt? Op je pik getrapt?
Je teen of knie gestoten?
Of gewoon een ochtendhumeur dat een beetje laat is ingezet???
Geez... Eerst met de popcorn aan komen zetten en dan achteraf stoer zeggen dat je het allemaal maar gezeik vindt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Als ik even mag reageren kap eens met dat gezeik. Lijken net een stel wijven bij elkaar. Dizer ruil je vagina in voor een lul, want ik heb het idee dat je die hebt ingeruild.
Zo dat is eruit![]()
Ik had het niet over jou! Ik had het over Zquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
die kans heb je 'n half jaar geleden al gehad....
Het wordt hoog tijd voor een toffe-mensen-die-niet-naar-meetings-gaan-meet!quote:
Die week is snel om zegquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou! Ik had het over Z
Showbizzzz tijd mén... showbizzzzz tijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:46 schreef niksan het volgende:
[..]
Die week is snel om zeg [afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |