Hoop wel dat ik de beamer mee kan nemen, iemand anders nog een beamer?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef Umm-Qasr het volgende:
is het misschien een idee om voor, tijdens, na het spelen een film te draaien op de beamer? Bijvoorbeeld Black Hawk Down om helemaal in de urban sfeer te komen of Apocalypse Now? Mogen we dan ook veel geluid produceren, JP?![]()
Jawel, maar het is zo'n gedoe om hem van me plafond af te halen en hem na het weekend weer uit te lijnen op mijn projectiescherm.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:48 schreef escape_nl het volgende:
Hoop wel dat ik de beamer mee kan nemen, iemand anders nog een beamer?
Heb daar een andere goedkopere oplossing voor gehaald.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
uit te lijnen op mijn projectiescherm.
dan zal ik mn eigen stoel ook maar menemen denk ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sorry, niet gelezen..![]()
Er is geen origineel meubulair meer in het gebouw dus ik ritsel altijd een zooi tafels en stoelen die ik
ik denk dat ik wel ff langskom, om te fungeren als virtueel kanonnenvoer...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als ik het geld niet had en ik zou een gezond verstand hebben dan had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan. (dit slaat nog op het projectiescherm stuk van hierboven)
Iets echt ontopics.
Zijn er nog BoF-ers die donderdagavond zin hebben om te spelen op de FoD server?
Wij zijn in ieder geval met 6 FoD-ers en nog 2a3 "huurlingen".
Server: i3d - Ranked Fight or Die! BF2
IP:84.244.131.36:16567
De vorige week hebben we echt fantastische battles gehad vooral op vrijdag en er kwamen toen redelijk wat clans met 3 tot 5 man. Dat is dan echt leuk battlen.
Jullie zijn altijd welkom op de server, maar verwacht niet dat het druk is op momenten dat FoD niet speelt. Donderdag en vrijdagavond hebben we hem meestal wel (redelijk) vol, aangezien er dan altijd wel FoD-ers zijn.
Om nog even verder te spammen het verhaal van afgelopen vrijdag:
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=300
Vooral de reactie van Top is echt fantastisch, zeker voor de gamers met een vriendin. Het is even lezen, maar ik lag wel helemaal dubbel.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Man man man, wat doe jij op een maandagavond en dinsdagnacht?? Treinen door heel Nederland...!!!![]()
Ik zou dus bij iemand slapen maar die bleek uiteindelijk haar huissleutel te zijn vergeten en niemand verder was thuis en/of kwam thuis. Bovendien rijden de bussen niet meer naar mijn huis zo laat was het dus wat doe je dan?? Je gaat lopen slenteren op een verlaten station en pakt een nachttrein die vervolgens door bijna heel Nederland rijdt.
Sta je dan om 5 uur op Utrecht Centraal ...
Maarja ga zo me bedje in en me slaap goed inhalen.![]()
cybersexen zekersquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Man man man, wat doe jij op een maandagavond en dinsdagnacht?? Treinen door heel Nederland...!!!![]()
Ik zou dus bij iemand slapen maar die bleek uiteindelijk haar huissleutel te zijn vergeten en niemand verder was thuis en/of kwam thuis. Bovendien rijden de bussen niet meer naar mijn huis zo laat was het dus wat doe je dan?? Je gaat lopen slenteren op een verlaten station en pakt een nachttrein die vervolgens door bijna heel Nederland rijdt.
Sta je dan om 5 uur op Utrecht Centraal ...
Maarja ga zo me bedje in en me slaap goed inhalen.![]()
Volgens mij draait ie gewoon nog BF2....quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:50 schreef Drumpie het volgende:
Waarom is de server overgegaan naar SF![]()
![]()
![]()
Nog steeds dezelfde hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:00 schreef Sickert het volgende:
[..]wat ben jij een apart figuur zeg
![]()
weer naar 1 van die geile vriendinnen van je geweest zeker
Euhhh neequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:48 schreef Incolumis het volgende:
[..]
cybersexen zekers
laat me raden, ze was 43, had 3 kinderen en een man met bovenarmen net zo dik als jouw bovenbeen?
Of dat was gewoon een excuus van der om je subtiel de deur te wijzenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik zou dus bij iemand slapen maar die bleek uiteindelijk haar huissleutel te zijn vergeten en niemand verder was thuis en/of kwam thuis.
niks mis met sf... tochquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:50 schreef Drumpie het volgende:
Waarom is de server overgegaan naar SF![]()
![]()
![]()
1 biertje = twee bruine boterhammenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef Timminater het volgende:
houd iedereen rekening met de extra kosten voor het avondeten op de LAN party, zeg het er effe bij, niet dat je s' avonds verhongert
En foto's maken bij het leven!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
1 biertje = twee bruine boterhammenProbleem opgelost
-edit-
Hoor net dat er 10 spellen bij de Xbox 360 zittenIk weet het wel. PC naast me, DVDs fikken bij t leven, bier drinken bij het leven en op de Xbox spelen bij het leven
Quote van een BF2 addict: ik wist niet dat er een sleutel nodig was om een BlackHawk te starten.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Of dat was gewoon een excuus van der om je subtiel de deur te wijzenVervolgens pakte ze na je vertrek de sleutel uit der BH en ging ze lekker slapen.
Geloof mij, die sleutel zat NIET in haar BHquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Of dat was gewoon een excuus van der om je subtiel de deur te wijzenVervolgens pakte ze na je vertrek de sleutel uit der BH en ging ze lekker slapen.
quote:Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen!
Damn ben alweer 22 geworden
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen!
Happy B-dayquote:Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen!
uhh. had precies hetzelfde. die F2000 is het 2de bonuswapen van de aanvaller, die kun je dus pas kiezen NA de g3, en als je special forces hebt.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
ff ontopic, ik werd gisteren neergemaaid met een "FN F2000" wapen of zo, what theis dat?
maar ik heb geen sfquote:Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef JumperJack het volgende:
[..]
uhh. had precies hetzelfde. die F2000 is het 2de bonuswapen van de aanvaller, die kun je dus pas kiezen NA de g3, en als je special forces hebt.
had hem bijna gekozen, maar toch voor het 2de bonuswapen van de elite gegaan. voor de volgende 2 unlocks maar ff wachten tot de 8000 pntn!!!en dan...
![]()
klote voor je, maar... dat is zo!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maar ik heb geen sfdus kan ik alleen die wapens oprapen zeker?
quote:Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen!
vergetenquote:Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen!
quote:- Helicopter now carry 8 missiles rather than 14
- TV-Guided missile now have a shorter range
- Hit points on all air vehicles has been reduced
- AA missile lock has been improved
- Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- Sniper kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- Anti-Tank kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- "Dolphin Diving" is no longer possible
- Players can no longer jump and shoot at the same time
- "Prone Spamming" is now fixed
- "Sprint exploit" is now fixed
- The Sa80 weapon has been improved
- The G3A3 weapon has been improved
- Reload while sprinting has been enabled
- Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials
- Damage decreased for the M134
- Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use.
Yep, gister lukte het me ook. Je loopt, springt en in de lucht prone, als je dan schiet is je accuraatheid veel hoger!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:26 schreef -Dries- het volgende:
Dolphin Diving?
ikke 16 jaarquote:Op woensdag 14 december 2005 11:41 schreef -Dries- het volgende:
Feli!![]()
![]()
![]()
Is hier eigenlijk iemand jonger dan 17, zoniet ben ik de jongste denk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |