Net weer eens op jullie server gespeeld en laat ik het zo zeggen, maandag is niet mijn game avond. Hele weekend ging het lekker en als ik inderdaad een adje moet doen voor elke dead, dan ben ik niet alleen blut, maar ook dood door alcohol vergiftiging en dan kan geen ziekenhuis mij meer redden.quote:Op maandag 12 december 2005 17:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor elke death in BF2 die je krijgt moet je een adje drinken
quote:Op maandag 12 december 2005 22:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dit doet mij ineens denken aan mijn allereerste vakantie zonder mijn ouders. Ik was 15 ging met een vriend naar salou en in de eerste nacht werd ik wakker in het ziekenhuis![]()
Ik kreeg een briefje in mijn handen gedrukt en toen ik die liet vertalen door de balie medewerker van het hotel, zei die:" Ik kan het niet zo goed lezen, maar er staat in ieder geval dat ze je iets hebben gegeven om je bij te brengen en dat je zo dronken was als een tor"![]()
Daarna even een slechte dag en vervolgens een zeer "interessante" vakantie gehad![]()
ik ook niet nooit echt erg bezopen geweestquote:Op maandag 12 december 2005 22:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo ver ben ik nog nooit hene geweestWel paar keer
naar goed puberaal gebruik maar het ziekenhuis...
quote:Op maandag 12 december 2005 23:31 schreef Incolumis het volgende:
ach ja wat zal ik er van zeggen...... tja weinig omdat ik de helft er niet van kan herinneren
does examenfeest ring a bell?
Volgens Verdonk moet je dan terug naar je eigen landquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:10 schreef jpjedi het volgende:
Ik drink niet
Dat zeg ik ook elke zondagochtend.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:10 schreef jpjedi het volgende:
Ik drink niet meer
drink regelmatig een sixpackje weg tijdens het gamen op vrijdag en zaterdagavond en heel soms wel meer totdat ik opeens 2 tft's voor me zie staan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook elke zondagochtend.
Of
Ik drink ook niet minder
Overigens drink ik tijdens het gamen niet zoveel, aangezien ik een man ben en maar 1 ding tegelijk kan.
je bent me voorquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook elke zondagochtend.
Of
Ik drink ook niet minder
Overigens drink ik tijdens het gamen niet zoveel, aangezien ik een man ben en maar 1 ding tegelijk kan.
Tellen je punten dan ook dubbel ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:36 schreef escape_nl het volgende:
drink regelmatig een sixpackje weg tijdens het gamen op vrijdag en zaterdagavond en heel soms wel meer totdat ik opeens 2 tft's voor me zie staan.![]()
kickje.quote:Op maandag 12 december 2005 17:20 schreef nlboy het volgende:
Jedi, er is in dat ABN-gebouw ook genoeg meubels? Want anders neem ik een zelf een tafel en een stoel mee.
Sorry, niet gelezen..quote:
Tja moeilijk te zeggen. Ik ben geneigd te zeggen een euro of 5.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:09 schreef escape_nl het volgende:
Hoeveel is de bijdrage voor de mensen die op zondag komen?
Ik bak wel eieren en ik haal broodjes.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
ZIt het onbijt bij de prijs in? Of moet ik zelf wat brood meenemen?
Goed idee!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef Umm-Qasr het volgende:
is het misschien een idee om voor, tijdens, na het spelen een film te draaien op de beamer? Bijvoorbeeld Black Hawk Down om helemaal in de urban sfeer te komen of Apocalypse Now? Mogen we dan ook veel geluid produceren, JP?![]()
Damn ik wil ook komen... nou ja volgende keer maar dan... als ik het wat rustiger heb...quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Goed idee!
Het geluid is in principe geen probleem maar we moeten we de vrede in het gebouw bewaren met de andere bewoners. Maar met een discoset en een vette 5,1 set hebben we nog nooit problemen gehad eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |